Oh nee Fem migraine aanval en ook nog ongi! Blehhhhhh! Maar gister wel geslaagde dag gehad, leuk! En Kling, ***************************
Hi hi! Wat een mooie banner milkh! Blij dat testje weer posi is maar had ook niet ander verwacht *wink wink* Lieverds ik ben niet lekker. IK laat het hierbij knuffies
Heey meisjes! Net bijgelzen, maar geloof dat alles weer weg gezakt is.. sorry! Heb hoofdpijn en hele dag al zere buik.. Nouja, beetje misselijke buik, zeg maar.. blegh! (@ cin: nee, gelukkig nog niet zo erg als bij Nikki!! pff... *klop, klop* zo, snel ff afgeklopt...) Nikki is al aantal dagen weer ontzettend aan het klungelen met der ritme en slaapjes.. beetje vermoeiend en al helemaal als je zelf al moe bent... Zolang we haar inbakeren, slaapt ze goed.. maarja, daar waren we eigenlijk net een paar weken vanaf (of ik heb weer eens te hard geschreeuwd). Zo niet, dan is het huilen, is ze mega druk en dus niet kunnen slapen... achja.... Maargoed.. verder dus ff weinig van mijn kant.. ben kapot! blegh... Dikke smak!
Poeh, het was een druk dagje hier gister! Tinkerbell: haha, als meelezer nog wel als eerste reageren! Voor jou is het bijna zover he, spannend! Pippa: bedankt voor je reactie. al een beetje zicht op rust in huize Pippa? smallie: het mooiste wat er is! hard, maar waar! test van vandaag was fruitkatje, gister ebay. Gefelicteerd met je spuitdiploma, ik wil niet weten wat je nu kunt, haha Lautje: thanks voor de feli's en de wensen! We moeten snel weer eens afspreken! Bowen: ja, goed gevuld paaseitje dit, zelfs in mijn banner lijkt het kind net in een paasei te zitten (volgens milkman, die heeft helpen uitzoeken, haha). Was de verjaardag leuk? en fijn dat Niels weer door de APK is Milla: blijft moeilijk he, maar je weet hoe ik erover denk! Vero: thanks voor je berichtje. Ook bedankt voor reactie in mijn eigen topicje, vond hem erg grappig (van mij op de voorpagina vinden enzo) meeleefbus: er zijn al een aantal meiden die mooie woorden hebben gesproken, dus wil er niet teveel over zeggen. Ik leef met iedereen mee, ook al reageer ik niet altijd. Zeker buiten het forum om, ben ik niet zo reageerderig. Ik stuur wel een kaartje bij geboorte, maar verder niets... Bij een enkeling ben ik langsgeweest, omdat ik daar gewoon meer mee heb. Meeleven op een internetpagina blijft moeilijk, zeker omdat reacties niet genuanceerd kunnen worden. Ach ja, doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt, dan komt het goed! zuurtje: de uitgerekende datum is 27-12-2010. Als ik de bus zo zie vanaf september dus elke maand weer iemand. Hopelijk trekt dit een beetje door naar 2011! nai: lief dat je je voor mij even bent komen melden. Hopelijk zien we je hier snel weer! Hopelijk krijgt naiman snel antwoord en een nieuwe baan! tisch: yeaaaaah, she's back! hoera voor de harde kern die dat voor elkaar heeft gekregen! blij met de tien pagina's? Enne, heb niet te hard gestuiterd hoor, team mag het nog niet weten. Maar heb hele wedstrijd gespeeld, en ging nog goed ook, was heel tevreden over mijn laatste wedstrijd! Krullen droog ondertussen? Klingel: poeh, wat stel je weer veel vragen! Genieten doe ik volop, ik ga er gewoon voor! Utrobollen niet in huis (alleen recept), dus niet aan begonnen. Vooral 'grappig' (en hoopvol voor de NNZ?) dat ik nu begrijp wat je bedoelt. Ik haalde nooit hoop uit de MMM-successen (IUI werkt toch niet, dacht ik), was gewoon erg bang nooit zwanger te zullen worden. Maar nu het 'zelfs' bij ons gelukt is, heb ik ECHT hoop voor de andere NNZ-ers! Maar begrijp nu ook dat dat toch niet zo werkt voor de nnzers. En nu ook bang 'te blij' te zijn... Klingel: stomme fries, hopelijk was zijn eten heet maar kan me er wel wat bij voorstellen, hier net zoeen (grunner weliswaar, maar van hetzelfde hout). En de hele bus duimt voor je mama, dus het moet wel goed komen! Natjes: erg bizar inderdaad, dat verwacht je toch niet! Blij dat Tygo weer goed aan het eten en aansterken is! Miranke: alweer op de helft, wat gaat de tijd toch hard! En maak je de muuschildering zelf? stoer (en... FOTO!) Remmar: woei, morgen alweer beebje kijken, ik wil ook... haha. Hopelijk vanavond een betere nacht voor Nikki (en jullie). Leo: lekker weertje he! en lekker gedanst, doet een mens altijd goed! En nog bedankt voor je wensen, ze hebben hun werk goed gedaan. Hopelijk komt je nieuwe wens ook uit! Kut van prutwerk, ken het gevoel wel een beetje... Kinderstoeltje: oh heerlijk, lekker met kleine meid voorop (of juist achterop??), gezellig! Cin: je weet het, ik weet hoe je je voelt! Moet wel eerlijk zeggen dat deze positieve test al zoveel heeft goedgemaakt van de laatste maanden... Hoop echt dat jij en de andere NNZ-ers dat ook gaan voelen! En weet ook dat ik dit iedereen gun en hoop dat het niet te lang meer gaat duren. Blijf opschrijven hoe je je voelt! Echt doen. Hopelijk is een nieuw huisje en jullie mooie reis een goed begin van wat er nog gaat komen voor jullie dit jaar! Gabbel: beetje verjaardag gevierd in Movie world? Of was het zomaar? Dikke knuf voor jou! Pixie: zo zeg, drukke week voor de boeg, zo te lezen! Female: fijn van fietsen, kut van busgedachten, migraine en ongi. Zijn wel mooie beesten he! Altijd van onder de indruk, zo 'oer' Pas op, EGO: Gister heerlijk gevolleyd, ging erg lekker. En nog niet ongi, dus zit stevig vast Daarna naar feestje van vriendin, en heel knap mijn mond weten te houden (zonder te liegen!). Overnacht bij mijn ouders (zouden daar vandaag heen en ze wonen dichtbij die vriendin). Om 6 uur wakker en wegens spanning niet meer kunnen slapen (net als milkman). Rond 7 uur dus maar naar douche, testen en ja hoor, een nog duidelijker streepje! Beiden erg blij natuurlijk en besloten het meteen aan mijn ouders te vertellen. Duurde even voor het kon, maar toen we het over vakanties hadden, gevraagd wat ze rond kerst gingen doen Toen veel huil en blij. Daarna milkman zijn ouders en broer/zus gebeld, en naar dierentuin met ouders en neefje (neefje logeerde bij mijn ouders). Daar broer gebeld, die weekendje weg was, en gezegd dat zijn zoontje een geheimpje had, maar het niet kon vertellen, haha. Weer jank (leuk, midden in de dierentuin). Daarna nog op kraamvisite geweest, maar daar niets verteld. Lekker thuis gegeten, beste vriend en beste vriendin gebeld, dus nu weten de belangrijkste mensen het al! En maakt het het steeds echter! We gaan er nu gewoon van genieten, en hopelijk kan dat tot eind december! (en laaaaaaaang daarna). Morgen bellen voor echo, jippie!
MIlk, wat een lange en lieve reactie! Respect! En je geluk straalt uit je berichtje, zo fijn en mooi om te lezen. Nu weg, ben 'the phone' aan het kijken. Doei!
Hai meiden, Zie dat sommigen het leuk vinden af en toe iets van mij te horen, fijn om te lezen! Ik lees nog best mee, maar mis natuurlijk ook heel veel. Ik persoonlijk vind het wel lastig soms om te reageren op één of twee nieuwtjes, en tegelijk zoveel andere dingen niet te noemen. Ik weet natuurlijk best dat er meer speelt dan dat ene ding of twee waar ik dan op reageer. En ik lees met plezier mee over jullie belevenissen (niet de nare natuurlijk), en ben blij als ik zie dat bijv Smally en Juud weer wat beter in hun vel zitten . Hoop natuurlijk dat de andere NNNZ-ers snel mogen volgen, meiden! Vind het leuk om weer van Tisch te lezen hier. En Pix, is mijn bijdrage goed aangekomen? Nou ja, ik schrijf nou eenmaal niet mee hier, dus daar komt het door, daarom reageer ik zo vluchtig als ik soms reageer. Ik heb geloof ik dus ook Remmar niet gefeliciteerd: bij deze alsnog, feli met je mooie nieuws! Hoop dat alles goed verloopt! Met mij is alles goed, knuffels voor iedereen die het kan gebruiken, Vero
morgen schatties @ Milky, moets helemaal even tranen over je verhaaltje hoe je het hebt verteld, ben zo blij voor jullie. Ik hoop dat je woorden de lieve NNZ meisjes hoop geeft. Want het is anders als ik het zeg dan als jij het zegt, als MMM meisje. En en nu een nog duidelijkere test @ Fem, weer migraine aanval, het getsie, ben je niet mee gezegend zeg @ Pix, over nacht fles... als ze er nu weer vanaf is, nooit meer aan bieden. Kindjes wennen hier heel snel aan en duurt het heel lang voordat je hem er weer afkrijgt. (advies cb en kdv bij ons, en ook eigen ervaring met Marije) Ze hebben hem nu echt niet meer s'nachts nodig, ookal ik ze ze ziek geweest, ze moet nu alles voor of na de nacht kunnen doen. (zeg ik als advies heh, om te helpen ) Gewoonte is snel aangeleerd en duurt lang om hem weer af te leren. (soms als je pech hebt pas bij 3jr) Duurt nu waarschijnlijk een paar nachten dat ze dan door heeft dat ze niets meer krijgt. Niet fijn omdat jullie nu al zo weinig rust/slaap krijgen. WIj hadden het met Marije. Ook paniek peeuw in nacht, hup fles dan maar weer gepakt. 5 nachten gedaan en ze wou er meteen niet meer van af, toen advies cb en kdv opgevolgt, duurde n week en daarna kon ze weer zonder. Is heel moeilijk, hoop dat het jullie lukt. Advies van Leo is denk ik ook goed, steeds minder geven zodat ze straks weer op 0 zit met nachtfles. Veel succes *knuf* @ Bow, super dat jullie en Niels hebben genoten van logeerpartij @ klingel, stop vergeten, ha ha ha ha ha, lekker ding @ Vero, vind het zeker leuk om wat van je te horen. hoest met huisje? nu af? @ Remmie, succes met echo straks @... hmmm hmmm, vergeten Gister weer dagje duin geweest was lekker, kindjes goed ingesmeerd en zelf verbrand heb nu vuurrood lichtgevend hoofd straks naar cb, tot later
morgen meiden even weereens niet gaan babyzwemmen met eva omdat ze ontzettend veel hoest, en ik dus ook nog .. lijkt mij dan niet zo verstandig. moet smiddags wel naar die bijeenkomst.. ben benieuwd. en moet een pakketje afzetten bij TNT Pixman vanavond weg naar client.. dus moet ook eerder koken.. wat ik wil zeggen dus.. ik heb dus even de tijd om op een paar mensen te reageren die ik tot nu toe niet ben aan toe gekomen. ten eerste @pippa gecondoleerd. Een opa en oma zijn erg speciaal. Om ze te verliezen veroorzaakt een groot gemis..sterkte de komende tijd @natjes wat naar voor de kleine man dat hij steeds luieruitslag heeft.. en helemaal in het ziekenhuis moeten bijtanken wat een nare gedoe maar gelukkig komt hij weer boven op en heeft hij door sondevoeding uitverdroging kunnen voorkomen. ik hoop dat hij snel weer de oude is. is niet leuk!!! hoe gaat het met jou verder en met werk? @nai las ik nou dat naiman weer werk heeft.? dat is geweldig nieuws.. kom je een keertje langs met Quinn? @veronika ja ik heb je bijdrage ontvangen. komt helemaal goed! @tischa ben je bus aan het kapen weer de laatste tijd jij en klingel hihii.. hoe gaat het verder? wanneer eindigd je verlof? heb je al een kolf ? ik weet dat je ga live voeden maar een kolf is ook handig te hebben... @remmar wat fijn dat je lang niet zo misselijk ben zoals bij nikki. spam je een keertje weer met fotos van haar? @smallville heb je spam op mmm ook gezien.. lief meisjes heb je en wat lijken ze op je maar ik zie ook smallman in dat lachbekkie van Lonneke ik heb misschien over de afmetingen gelezen, zou jij deze willen pm'en? je vroeg over het boekje. ik heb nog niks ingeplakt.. mar het word wel dikker ... er missen wel nog van een aantal mensen. sommige busmeiden vinden dat ze daar niet in horen. daar ben ik zelf niet mee eens maar dat respecteer ik. @klingel ik blijf steeds blij voor je dat je zwanger ben maar dat het momenteel mama aandacht tijd is kan ik ook snappen. ik las dat je trouw plannen even on-hold zijn . dat is wel jammer maar zoals je zei je hebt je gedachten bij mama.. hopelijk snel weer alles goed en dat trouwplannen doorkan... wanneer wou je gaan trouwen? dat je even nu niet mee bezig ben, betekend dat ook dat de datum uitschuift? *dikke knuffel* @milk wat een prachtig blij vertel-verhaal! je hebt echt een memorable dag van gemaakt kom je met dikke buik hier langs een keer? van mij mag het ook wel eerder ... @bow voor een verandering weer een verjaardag... hahah lekker wijffie ben jij @yadi wie laat je weten in de bus als je bevallen ben? misschien stuur ik je nog een sms want denk niet dat je dit lees.. jij had ook aandacht elders momenteel!! @juud hee lieve schat.. ik zie je ben nu echt vaker in de bus weer..dat vinden wij wel fijn. ik wil je nog danken voor meeleef .je bent lief dat je zo meedenk (je had gelijk ..was geen tandjes maar flink verkouden) @milla ik snap dat je even geen behoefte aan zsp heb.. zoals eerder gezegd werd... neem je tijd. we zijn er nog als je terug ben! *dikke knuffel* @leo hoe gaat het met gezondheid? waar blijven spam van kleine meids 1e verjaardag? @zuurtje hoe gaat het met je zoontje.? ik las in bus dat hij geopereerd word? waar word hij op geopereerd? jij weer in de 2 cijfers! wat goed ! je heb dat dan uiteindelijk vlot gedaan.. @rest ik doe momenteel alles uit hoofd dus ik mis wat mensen.... *dikke knuffel* @wij.... zijn gisteren naar henschotermeer met eva geweest. ze heeft haar eerste hap sand genomen. Ik heb vannacht ook sand zitten eten want de fles water had ik me genomen en ondanks omspoelen was er toch sand aan geblijven van haar mond spoelen. is zo leuk in auto met pixman.! moet weer even achter eva aan. die is weer de kamer door aan het tijgeren. @
@smally oke dank voor uitleg. dus als ik het goed begrijp zal ze waarschijnlijk het niet uit haarzelf afgooien? ik moet het echt gaan afbouwen.. we brachten het weer in omdat ze zo weinig at en dronk..en fles nam ze beter dan puur water en vast voedsel.. uit voorzorg van uitdrogen voornamelijk zo gedaan. snappie? maar heb ondanks eerst te zeggen dat ik het het geen probleem vind toch met pixman over gehad gisteren en hij vond dat het ook eraf moet juist omdat ze smorgens minder goed eet idd ooh julllie ook strandje gisteren.. was lekker he?? jij rood geworden poeh.. ja jij hebheel gevoelig huid.. er staat hier iemand tegen mijn benen zich op te trekken ...ga haar even steunen
Nou, mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld, want de echo heb ik pas op dinsdag 25 mei... Kan er nog wel bij op, bij die twee jaar... Kan niet eens bij mijn eigen gyn, natuurlijk door al die vrije dagen enzo. Ach, moet er gewoon maar vanuit gaan dat het goed zit! Nu even bij MvM kijken.
@ milk: das ook niet leuk zeg, zolang wachten... *zucht* Wij helpen je wel de tijd door! Goedemorgen trouwens allemaal! Kom net terug van echo! Alles was goed! Ben wel paar dagen terug gezet in tijd (16/11). Was heel bewegelijk kindje en een super mooi hartje te zien! Zet zo op MMM wel ff paar foto's. (ook van Nikki ) Kom dadelijk nog wel ff langs, eerst een meisje fruit doen en in bedje leggen! (ze zit nu nog teletubbies te kijken, vind ze zoo leuk! tja, smaken verschillen he... ) Kus!
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 66426 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke M 15-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 16-11-2010 Remmar 25-11-2010 MilkHd 1 meisje 0 jongen 5 onbekend NOD ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? april: Giegel ?? : Survivor (beeb 1, ronde 10) ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Cin1979 (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) ?? : Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 17) 7 waarvan 5 MMM Afspraken 19/04: Jayde CB 19/04: Lonneke CB 19/04: Remmar echo 20/04: Klingel LGG 20/04: Ybe operatie 23/04: zuurtje jarig 26/04: Klingel VK 27/04: Cin controle 27/04: Gabbel intake IVF 03/05: Klingel geslachsbepaling bij drs. Papa 03/05: Klingel gaat de HEMA in amsterdam onveilig maken 12/05: Nikita KNO-arts 17/05: Marije CB 25/05: Milk 1e echo 05/07: Nikki APK & prikjes
goedemorgen pixie zoontje wordt aan zijn pieserwieser geopereerd (de voorhuid wordt weggehaald) en ik zit idd weer onder de 100 nieuwe afspraken staan weer in de bus rem heb de datum aangepast milk je 1e echo staat erin zoontje is weer naar school (waarschijnlijk enigste dag deze week, hangt er vanaf hoe hij op de operatie reageerd en hoe vlug hij herstelt) boodschappen zijn gedaan nu ga ik boodschappen wegzetten in de kast en dan maar opruimen en schoonmaken schoonouders komen morgen op dochtertje passen zodat wij rustig bij zoontje kunen zijn in het zh
@zuurtje ik ben benieuwd hoe je ybe voorbereid op zo'n operatie.. arme knul, maar dan zal ie voorgoed van de ontstekingen af zijn, toch? ik wist niet dat het zo ernstig was dat het eraf moest.
thanx voor de succeswensen milk ik zal het in de volgende bus aanpassen, gaat nu niet meer en hoe zoontje voorbereiden heb het heel simpel gezegd tegen hem heb hem vertelt dat er stoute beestjes onder het velletje komen die voor pijn zorgen morgen gaan we naar de dokter die hem zal genezen er is 1 dokter die hem in slaap doet en 1 dokter die een stukje van het velletje wegdoet zodat de stoute beestjes er niet meer in kunnen blijven en dat het niet meer pijn zal doen daarna als het mooi genezen is ik blijf bij hem tot hij slaapt en als ze hem wakker makken komen ze mij roepen
haai.... @zuurtjezoontje: ai au! succes! hopelijk ist dan verholpen! @milk: haai zwanger vrouwtje. watttt 25 mei pas??? wat misdadig laat! ik zal maar niet zeggen dat ik mooi zou terugbellen dat ik na dik 2 jaar te onzeker ben om zo achterlijk lang te wachten, als MMMeisje! :x enne, ja veel vragen he? leuk he? heheh! er klinkt nu weer zoveel plezier vanuit joe berichten, dat is mooi om te zien en sad aan de andere kant, je snapt t wel. maargoed, je herkent wat ik zei dus: ALSSS het dan eenmaal zo ver is vergeet je de MMMisere he! en dan ook nog op de drempel van de IVF: lekker puh! over de bollen (ja moet t toch even zeggen, u kent me ) ik zou overwegen er gewoon gezellig 2 (of 4 ) te ploppen. schaadt nooit, baadt vaak. progesteron is toch het babyplakmiddel, heel essentieel soms! so, en dan kan ik nu milk loslaten en me helemaal gaan storten op de andere NNNZers met deze huis, tuin & haard- adviezen @weekend: iedereen fijn zonnig weekend gehad dus? wat heerlijk he. hier ook superlekker, alleen wat wolkjes in hoofd en hart maargoed.. @fem: huiltje, jij migraine. hoest nu? kan dat trouwens ook te maken hebben met het weer(sveranderingen) enzo? felle zon? domme vraag? @gieg: IK MIS JE maar ik snap waarom.... KNUFFFF als je dit nog leest @remmie: super van echo! wat bijzonder weer he? iets terug gezet? goeso, iets dichter bij de klingel. @3mei: he huh wat doet de HEMAaanval in de bus? als ze het maar niet lezen @aanval: ik kwam gisteren toch wel een stuk of 8 kledingstukjes tegen voor beebjes, door de jaren heen verzameld... stuk voor stuk fantastisch, alleen ik snap niet dat ik gewoon dacht ' ach whatever, ik KOOP dit paarse gehaakte vestje met bloemetjes-knoopjes van glitterwol gewoon ' of ' boeien, dit stoere ' POESIE MAUW ' shirtje voor stoere jongetjes moet ik gewoon hebben ' het waren blijkbaar weggestopte impulsaankopen, dat ik ze zelf vergeten was. bonnetjes van zomer 2008 bijvoorbeeld, ach ach.. nou ja over 2 (GIL) weken weten we welke afdeling ik kan doneren en welke in de beebkast mogen hoewel- hoe weten we zeker dat we zeker weten dat het een BARBIE wordt? @pix: huil jij en eva aan t hoesten? dan babyzwemmen helaas niet zo goed inderdaad he... trouwens, wie van de bus denkt nu dat ze niet in bijdrage thuis horen? iedereen hoort erin thuis, SO!! leuk van henschotermeer trouwens! @cin: whoeiiii nog 1 week en 5 dagen! wat is de inpakstress? of gewoon zomaar inpakstress? hoeveel teveel neem je mee enzo? huiskijken: GIGA! hoop echt dat t doorgaat! @bow: seg eens, hoest met die dove foetrug. ik blijf vragen tot ze t horen ! @gabbeltje: en hoest daar met joe? klaar voor intake? en hoe gaat t eigenlijk met school en werk? @jayde en lonneke: hoe was CB?? @tisch: voel je je alweer wat lekkerder en heppiejer? @rest: WEK ik weet niet meer! hier OK, wel duizelduizel weer. snel weer wat eten en drinken en dan huisvrouwen. beetje mat en zucht, maar dat zal na vrijdag wel over/beter zijn. MAG IK HOPEN smak
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 66472 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke M 15-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 16-11-2010 Remmar 27-12-2010 MilkHd 1 meisje 0 jongen 5 onbekend NOD ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? april: Giegel ?? : Survivor (beeb 1, ronde 10) ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Cin1979 (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) ?? : Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 17) 7 waarvan 5 MMM Afspraken 19/04: Jayde CB 19/04: Lonneke CB 19/04: Remmar echo 20/04: Ybe operatie 21/04: Klingel echo LGG 23/04: zuurtje jarig 26/04: Klingel VK 27/04: Cin controle 27/04: Gabbel intake IVF 03/05: Klingel geslachsbepaling bij drs. Papa 03/05: Klingel gaat de HEMA in amsterdam onveilig maken 12/05: Nikita KNO-arts 17/05: Marije CB 25/05: Milk 1e echo 05/07: Nikki APK & prikjes