*breekt in* Sommigen kennen me misschien nog vaag van een jaar terug. Mijn nickname was jeanine1982 om redenen heb ik mijn naam veranderd, omdat er een bemoeial in mijn familie sfeer al mijn berichten zat te lezen en hierover sprak waar iedereen bij was. Daarom ook niets meer van me laten horen. Afijn ik heb dit met mijn hubs overlegd over het bericht van vero en om zo in te breken. Er is al genoeg over gesproken, maar ik moet het toch van mijn hart. Toen ik je bericht las, sprongen de tranen in mijn ogen, vorig jaar deed je er zo laconiek over om het leven wat jij gekregen hebt zomaar weg te laten halen. Ik schrokk me dood..Je was er al een tijdje mee bezig om zwanger te raken. Het is een mensje wat recht had op een leven. Ik mag niet oordelen over jouw maar ik vond het erg. Ik heb me er toen ook bij neergelegd dat je genoeg redenen zou hebben om het leven te beindigen, maar mijn hartje bloedde gewoon. Als ik kijk naar mijn knul nou ik zou hem voor geen goud willen missen mijn hart stroomt over van liefde als ik hem zo zie.. en dan na een tijdje kom je zo weer hier binnen stappen.. (net als mij) en dan bombardeer je zo je verhaal. Misschien wil je begrip, maar dat heb je niet of weinig gekregen. Al de dames die nu nog bezig zijn voor een kindje daar leef ik zo me mee, want voor hun is het nog erger.. zij willen het ook zo graag.. Dus begrijp hen volkomen als ze nu zo geschrokken zijn. Nu ik dit typ lopen de tranen weer over mijn wangen.. Ik hoop dat je dit kindje waar jullie de vader en moeder van gaan worden, zoveel liefde willen geven en een warm en huiselijk familiesfeer willen geven... Dit kindje heeft gewoon recht op een bestaan net zoals je andere zoon/dochter die nu als een sterretje aan de hemel brand. Verder wil ik er niets meer over zeggen. Sommigen zullen nu denken waarom kom jij weer binnen stappen, maar ik heb nog contact met naiobi en die vertelde dat sommigen zwanger zijn van jullie..en ik lees zo af en toe mee. Dus ook een felicitatie nog van mijn kant. Ik denk nog altijd aan jullie! Ik ben zo blij voor jullie wie binnenkort een kindje verwachten en ik hoop dat alles goed mag gaan. Voor de anderen ik hoop voor jullie dat nu alles goed mag komen en ook met de verdere stappen die jullie ondernemen. Ik leef met jullie mee Liefs XsjaninX/jeanine1982 *breekt out*
goedemorgen...even ego.. Voel me zooo verrot! Keelpijn, verkouden, spierpijn, hoofdpijn, warm/koud... BAH! Morgen eerste werkdag na vakantie...zal je net zien dat ik ziek ben! Lieve busmeisjes. Ik ben afgelopen dagen zo met jullie bezig geweest. Vind sommige dingen echt onbegrijpelijk! Maar goed.. het is nou eenmaal zo.. @liefcin: morgen fm-meting he? Ben erg benieuwd of er net zulke mooie trossen zijn als bij kling! @liefkling: wat een schrik toch elke keer weer over mama-nieuws. Hoop dat ze snel opknapt! @miranke: tovch nog wel last gekregen van buikwond dus...logisch ook, het is niet niks he die keizersnee! En jeetje dan ook nog elke dag uur heen en terug rijden... Heftige tijden ieder geval! Blijf vinden dat je superposi overkomt, het gaat dus helemaal goedkomen met de kleine Sanne! Is ze inmiddels al wat aangekomen? @jeanine: leuk weer eens wat van je te lezen! @de rest, weet het even niet meer, sorry! Hoofd zit vol watten... ga maar even was opvouwen, doe ik nog iets nuttigs vandaag!
Toch moet me er nog wel iets van het hart. Ik heb gezegd dat het me beter leek dat ik er vooral niet op zou reageren ivm uitspraken uit het verleden. Gezien vero's overdonderende reactie op die uitspraken destijds heb ik toen gedacht dat ik misschien wel te hard had geoordeeld. Zelfs een paar maanden terug heb ik hierover nog contact gehad op mmm met haar. Terugrekenend vero, was je misschien toen wel al zwanger. Of in elk geval wel al daar mee bezig. En ik maar hand in eigen boezem steken, want overal valt wat te leren... NOT. Of toch.. want ik leer maar weer, hoeveel kritiek ik ook kreeg over dat ik een oordeel velde, dat soms je intuïtie het enige juiste is, en mijn gevoel van de situatie zat niet ver van de werkelijkheid. Dat blijkt wel weer uit hoe normaal je het allemaal vind dat het zo gegaan is. Dus ik ga in het vervolg niet meer zo snel aan mijn gevoel over een bepaalde situatie twijfelen, ook niet als ik iedereen over me heen krijg. Want blijkt maar weer dat ik zo gek nog niet was wat betreft mijn gedachten destijds. Wat niet wil zeggen dat de manier waarop je iets verkondigd altijd oke is, want dat was het niet. Maar de onderliggende boodschap was zo gek nog niet. Helaas. En nu ga ik weer verder mijn gedachten en energie stoppen in de mensen die ik dat wel waard vind, zoals de mama van kling, cin en gaby, gieg, en alle andere lieve meisjes hier. Ik lees mee, af en toe, maar daar zal het voorlopig bij blijven. Dikke kus voor jullie allemaal!!
EDIT: veronika heeft mij via mail laten weten dat tijdens onze laatste mailwisseling nog geen sprake was van een op handen zijnde zwangerschap. Dus bij deze wil ik dat even duidelijk maken. Maar voor mij veranderd dat niets aan het verhaal, de integriteit van omgaan met een nieuw leven en mijn mening. Los van het verhaal lees ik wel in de reactie die ik van veronika krijg dat ze een mooi en lief mens is. Wat het nog verwarrender voor mij maakt. Hoe dubbel kan iets voelen en hoe tegenstrijdig kunnen mensen handelen.. Pffff...
sommigen wel ja, maar meestal is het in het weekend rustig toch?! zo, de stroopwafels zijn ingeslagen om morgen op mijn werk te trakteren en het te vertellen
Miranke, heb je mogen buidelen vandaag? Hoe gaat het met Sanne? En hoe met jou....doet je wond nog zo'n pijn? Lief Cin, ik denk aan je...morgen is spannend hé...
Vero-verhaal...milla en gieg, ik snap jullie reactie heel goed. Verder weet ik ook niet meer wat ik erover moet zeggen, of dat ik er uberhaupt wel iets over wíl zeggen. Ik denk dat meer mensen daar last van hebben, en dat het daarom ook (extra) stil is.
oeps, terughalen uit vuilnisbak ? hi hi, hij is zoooooo lekker, van Duncan Hines, voor op de taart/muffins
hi hi, was weer aan het oefenen voor Lonneke der verjaardag. Volgens Smallman/buurman/buurmeisje, was ie lekker, Marije heeft eigenlijk alleen de frosting eraf gelikt. En ik heb er zelf ook frosting op gedaan, vond hem toen pas te eten.... (met ei en melk toch lekkerder) Maar dus nu 2 in vriezer gedaan, kan ik die op der verjaardag versieren.
Cin; ik duim voor je morgen! Milk; veel plezier morgen! Miranke; nog lekker gebuideld vandaag? Hoe gaat het met de kleine meid? Kling; hoest met mams?
Lekker aan het kokkerellen Small? Tjee, wat gaat de tijd hard he? De meisjes zijn vandaag al 11 maanden ....'t is bijna niet bij te benen.
@ Heh Pipje, hoest met kleinste meid? Lonneke kan sinds vandaag echt zelf gaan zitten. Op vakantie 'n keer perongeluk, maar nu de hele dag door