Gaat goed Smallie....morgen naar cb voor prikjes . Afgelopen week heb ik het hemeltje boven haar bedje maar weggehaald. Ik kwam de slaapkamer binnen en toen stond ze in haar bedje naar de deur te gluren....'t was zo'n koddig gezicht. Britt kan volgens mij zelf gaan zitten maar ze vindt het gemakkelijker als ik haar overeind zet . Ze gaat ook staan in de box en sinds vandaag staat ze heel stoer met 1 hand omhoog. Verder doet ze aan half kruipen/half billenschuiven en heeft ze vandaag het spelletje kiekeboe ontdekt. Ze doet zelf haar handjes voor haar ogen...zo schattig. Lonneke ook al zelf zitten....knap hoor. Babbelt ze al een beetje?
OOooh wat een schrik! Miranke van harte gefeliciteerd met de kleine mooie Sanne!!! Grow Sanne grow!!! En sjeee ja,....dat andere verhaal. Heb me de vorige keer al zo kwaad gemaakt! Ben het helemaal met Pip en Fem eens in ieder geval. Hier alles ok maarrrrr soms ook niet. Ben veelste druk gewoon, wordt echt geleefd. Met de kleine meid ook beetje moeilijkheden, maar gaan nu naar een orthopedagoog. Kleine jongen is echt al een grote vent aan het worden: hij stapt sinds vandaag heel voorzichtig achter een loopkarretje!! Heeeel veel dikke knuffels voor jullie!
wat stoer, al staan, wat een kanjer ik heb hier het hemeltje al paar maanden eerder weggehaald, ze trok hem telkens naar binnen, vond ik beetje eng worden. prikjes nooit leuk, Lonneke had ze vorige week. Maar ze komt dus ook lekker vooruit. Lonneke is flink aan het tijgeren en soms probeert ze echt te kruipen met buik van de grond... zal een dezer dagen der vast n keer lukken. En wat lief, zelf kiekeboe spelen, smelt je toch van liefde heh. Babbelen, van alles, veel en hard en erg onduidelijk ha ha ha tot nu toe mama/papa en ik denk ook dag, nog n keer horen en ik weet het zeker Britt?
@ Alice, wow al stappen achter wagentje, stoer hoor. En jij wel op jezelf letten heh. @ Pip, ja voor 1e verjaardag, ze draagt nu bijna alleen maar 2e hands kleertjes, vond dat ze wel iets nieuws verdiend had. (via eBay uit America, kost hier het dubbele)
He Alice...heb je het zo druk meis? Dat geleefd worden ken ik ook wel een beetje , maar ja....het is een fase moet je maar denken (wel een lange fase, maar daar hebben we het maar niet over ) Wat knap dat de kleine man al achter een wagentje stapt.....wat een snelle jelle zeg!
Snel even bijgelezen en snel even een reactie: @vero Gefeliciteerd.. @nnzer *** megaknuffel *** @Quinn arm mannetje helemaal onder de waterpokken en houd ons al drie nachten wakker... @me happy b-day... @swang ehm bang omdat ik bruin bloedverlies heb en ook wat druppels helder rood lekker op je verjaardag.. @verjaardag jaah verder alles leuk.. @het enige wat verder is blijven hangen is de mooie foto's van kleine sanne en sanne met papa!!
Small...wat een snoezig jurkje!! Mama en papa hoor ik bij Britt idd ook sinds kort voorbij komen. Verder veel en onduidelijk gebrabbel. Aan tafel probeert ze soms de rest te overschreeuwen, reuzegrappig natuurlijk, maar de kinderen mogen er van mij niet meer om lachen anders blijft ze het doen en wordt het uiteindelijk stierlijk vervelend. Wat ik heel grappig vind is als ze in de box zit te spelen en niet in de gaten heeft dat ik naar haar kijk. Ze zit dan echt te spelen, te babbelen en te lachen...zo tevreden...heerlijk!
Nai jarig Gefeliciteerd meid! Hoe jong ben je geworden? Bloedverlies is heel eng, maar zegt niet altijd wat hé...ik heb de eerste 3 maanden helderrood bloedverlies gehad, maar ook stolsels. En het heldere bloed droop er echt uit. Maar als je je echt zorgen maakt zo ik zowiezo de VK even bellen! En dan ook nog waterpokken in huis...nou nou..sterkte hoor! En hopelijk heb je toch nog een fijne verjaardag verder.
Ochjee, Nai vergeten @NAi, Gefeliciteerd meissie @ Bruin/rood, weg jij, en snel een beetje @ Naibeebje, blijfzitten
Nai....bloedverlies..dat is idd eng, hopelijk alleen een beetje oud bloed. Getsie meid, wat naar! Dikke knuf! Ook een dikke knuf voor de kleine man met zijn waterpokjes!
@ Pip, wat klinkt dat heerlijk, zo lekker genieten heh, als ze niet kijken En schreeuwen, hier nog een, Marije doet dan mee, iets minder. Box gebruik is al 2/3 mnd niet meer, ze vind het echt niets, huilen huilen... dus gaat binnekort weg.
@ Nai: Gefeliciteerd met je verjaardag!! En zoals al is gezegd, niet meteen teveel zorgen maken ook al snap ik het heel goed dat je je zorgen maakt. Knuff!
@ Nai, ja beter keer te vaak vk bellen dan te weinig. *knuf* en dan kleine man snel beter word van de waterpokjes