Schoot me nog te binnen Marije logica: Mama ik moet nog drinken, water, voor de waterpokjes... dan kan ik zo drinken en dan gaat het water zo en zo (wijst van keel naar arm) en dan gaan de waterpokjes zo weg tuurlijk meisje, hier je beker water
Ik zou niet weten wat ik zonder box moest..... Ik heb pas de box in de winkel gezet, maar daar vindt ze niets aan. Ze zet het op een gillen als ik wegloop...leuk als je klanten hebt. In huis heb ik nu een tweedehands tweelingbox staan...lekker ruim (al zit ze altijd in hetzelfde hoekje ) Ik ga maar eens aan mijn huiswerk....heb sinds een paar maanden dwarsfluitles ...
ik ga relaxen, lekker tv kijken kijken of Smallman al klaar is met zijn huiswerk, gaan we gezelli samen kijken doei doei lieverds
Wat lief.....die logica van Marije..hihi! Nai; braderie was heel gezellig....prima weer, maar de verkoop was slecht. Heb wel mijn kraam eruit, maar weinig extra. Nu is het wel zo dat ik meer voor de naamsbekendheid ga staan en we hebben veel visitekaartjes uitgedeeld, dus wie weet wat er nog in de winkel komt. Komende zaterdag staan we op een fair in een theetuin in de buurt....helemaal leuk! Afgelopen week razend druk geweest met de nieuwe winkelinrichting die we hadden gekocht uit een faillisement. Verschillende sloophouten kasten en tafels en een prachtige grote toonbank....hebben allemaal een plekje in de winkel gekregen.
Nai jarig? Dat wist ik niet, gefeliciteerd!! Alice: dat is snel van je mannetje, knap hoor! Pip en smallie: blijft grappig, dat jullie meiden even oud zijn en ongeveer gelijk lijken op te groeien, hihi. Mooi feestjurkje smallie! Gister bij neefje geweest, had ook de waterpokken, dus heb hem eigenlijk niet gezien, want hij heeft de hele tijd geslapen. Zo sielug...
Nai van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat bloed weggaat en wegblijft! Knuff! Geweldige logica Small!!! (zei ook tegen L laatst: 'we gaan er lekker uit, even een frisse neus halen". Zegt ze: nou jaaaaa mama, ik heb al een neus hoor!!") Pip ik voel me ontzettende aansteller ten opzichte van jou met 4 kids. Pffffff, meid hoe doe je dat toch? Een zelfst ondernemers!! Moet wel zeggen dat het voornamelijk aan L ligt, zij is echt een bijzonder kind, die veeeeeel energie kost. R is echt een makkie. Ook druk en heel vermoeiend op het werk, wat eigenlijk toch niet helemaal mn ding is...en me geen goed gevoel geeft. Maar ja ups en downs...het zal vast ooit wel beter gaan alleen op het moment lijk ik zo vast te zitten.
@ nai, gefeliciteerd!! @ buidelen, helaas vandaag niet...teveel bezoek was dus te druk voor Sanne. Vanaf vandaag geen bezoek meer zodat wij alle tijd hebben voor en met Sanne. Morgen buidelen. Om mensen niet voor het hoofd te stoten dat bezoek niet meer zo gewenst is een site gemaakt voor haar. Mochten jullie haar willen volgen dan is dit het adres: www.sannebussink.toddler.nl
Alice...je bent helemaal geen aansteller...malle meid. Je kunt geen enkele situatie met elkaar vergelijken hoor! Onze kinderen zijn eigenlijk best makkelijk. De oudste was toen hij klein was heel ondernemend, dus wel twee handen vol, maar alles gaat voorbij. Bij jou zijn ze allebei nog klein, ik heb maar 1 kleintje. De drie oudsten "zorgen" voor zichzelf, in de zin van zelf aankleden, pakken wat ze nodig hebben. Daarbij steken ze ook nog wel eens een handje toe (nadat ik het 20 keer gevraagd heb ) De directe zorg heb ik nu alleen nog bij Britt. De oudste kinderen zitten allemaal op school, das toch anders hoor. Enne...geloof me....ik zit er ook wel eens doorheen hoor....regelmatig zelfs .
Alice....werk waar je je niet prettig bij voelt vreet ook energie he?! Misschien uitkijken naar wat anders?
Nai, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat rot van bruin en rood bloed! Ik duim dat het loos alarm is! Milk, heel veel plezier morgen met vertellen Cin, denk aan je en veel succes morgen! Rest, dikke knuff!
Miranke; wat vreselijk jammer dat het buidelen niet doorging . Hopelijk morgen wel!! Leuke site trouwens!
hahaha deathline!! so voelt het wel lichaam is echt verdomd pijnlijk..vandaag mijn voeten en handen zijn het ergst...ben momenteel weer aan de diclofenac. kan anders niks doen! jurkjes zijn gelukkig bijna af. heb mezelf vrijdag wel gepushed... en moet nu alleen even wat dingen afwerken.. knoopjes aanzetten, inzomen en dan zijn ze klaar. ps.. fijn moment ook voor pixman weer door zijn rug te gaan lief dat je vraag. hoe met jou lichaam?
Miranke, balen dat buidelen vandaag niet door mocht gaan. Slim om bezoek even af te houden, even alleen tijd voor jullie gezinnetje. Hoop dat je morgen met heel leuk buidelnieuws komt!
milk, veel plezier morgen met vertellen cin, ik denk aan je morgen, jeanine leuk weer van je te lezen, jammer dat het op die manier moest. vervelend dat je iemand had die meelas en dingen ging vertellen.gaat alles verder wel goed? klingmama, ik las dat mama weer gisteren naar zkh moest omdat ze bloedverlies had.. he jakkes.. het blijft een achtbaan toch nog he.. small wat een leuk jurk milla,cin,zuurtje,gaby, ppver, gieg *knuf* miranke leuk en lief dat we zo me mogen meeleven.. wat een hummel is het al! rest *ook knuf* nai..*MEGA knuf omdat je jarig ben en omdat het niet lek is dat je kleine man waterpokken heeft en dat je bloedverlies heb! en nu opruimen .komt iemand morgen langs met luiers om uit te leggen en het is hier een bende en moet ik in mijn eentje opruimen .
Pipp thankse voor je opbeurende woorden, lief!!!! En uitkijken naar wat anders doe ik al tijd...maar helaas is er niets te vinden en als ik wat vind wordt ik niet eens uitgenodigd.....nou ja moed houden. Miranke wat ontzettend jammer dat je niet hebt gebuideld! Denk ook aan jezelf he, je kan een terugslag krijgen over een hele lange tijd als je teveel doet na een keizersnede. Knufff
Miranke, wat jammer dat je niet hebt kunnen buidelen...maar wel begrijpelijk. Het uit de couv halen van zo'n kleintje is al erg heftig, en zeker als er bezoek bij is. Wij hebben dat héééél montjesmaat gedaan. Het aller belangrijkste was dat Nikita de rust had om te groeien...en buidelen is daar een heel belangrijk onderdeel van. Buidelen was dus ook pure rusttijd. Vaak lagen wij gewoon te slapen onder het buidelen Het bezoek komt allemaal wel...later! Het is juist belangrijk dat jullie met z'n drieën een band op kunnen bouwen.
Ik heb net de site doorgelezen en in mijn favorieten gezet Daar zullen we regelmatig op kijken! Leuk!