En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    toet toeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoettttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @kling, was mooi om elke ook weer zo blij te zien he. En Nadine zo'n geweldig mooie meid.

Toeeeeeeeeeeeeeeeet toooooooooooeeeeeeeeettttttt

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Wisten jullie dat Klingel een hele bijzondere toeter op d'r nieuwe volvo heeft??

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    De vuvuzela is er niks bij :p

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    segt se?

ik ga even naar........

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    koffie drinken of????

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0

Ik zit er ook klaar voor met vriendinnetje, onze kids liggen beide boven nog te slapen haha!
    Ach ja dromen ze Nederland maar naar voorsprong

Ik denk trouwens 3-1 of 4-1.Nee,zet in op 3-1

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja waarom hebben we eigenlijk geen busPOOL, tsk?

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @kling... 'hoort' ook wel bij natuurlijk ouderschap, maar ik doe het niet daarom.. ik heb het overwogen tijdens mijn zwangerschap, maar omdat ik toen veel geld uit moest geven aan allerlei ander baby spullen heb ik het maar laten varen, maar ik blijf het vreselijk vinden om al die papieren luiers te kopen en weg te gooien. echt ik gooi een emmer vol weg elke week, dus zeg maar dat het ook deels mileu bewust is, maar ook omdat het financieel meer verantwoordeijk is, want ben je klaar met de luiers voor Eva, kan een nieuwe baby ze ook aan, en verder als we uitgeluierd zijn, kunenn ze verkocht worden..
    iew is voor mij geen reden want pamper is ook iew.
    maar we gaan het zien.

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Nou ik ga over schakelen naar voetbal. Ik zeg 2-1 trouwens.
    Laterrrrrrrrrr en Plezierrrrrrrrrrrr

Hup holland hup

11. natjes

natjes Niet meer actief

:$voetbalfans hier? Hier dus echt niet..en met die oorpijn word ik helemaal kriegel van die vuvuselas (?) :)

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Nai: neeeeeee, dat meen je niet! Meid wat een schrik en wat kut dat het op je verjaardag begon! Hele dikke knuf voor jou.

Cin: gelukkig wel PU, maar helaas dus geen mega-opbrengst. Gelukkig blijft 1 goeie 'all you need', dus daar gaan we gewoon voor! Wanneer hoor je hoeveel er gepunctied en bevrucht zijn?

Kwartet: klinkt erg goed! ook fijn te horen dat Nadine lekker op babygewicht zit!

Female: Groter dan 2 cm nog wel, zal eens kijken of ik iets kan vinden

Pix: kut dat pixman weer door rug is gegaan, dat wordt nog wat met het feest vrijdag... Gelukkig zijn de jurkjes bijna klaar, laat je ons zien wat het geworden is?

Klingel: fijn dat mama EN papa weer wat aantrekken! om verschillende redenen dan, maar is goed!

voetbal: wasda?

vertellen: me so happy, leuke reacties, maar nog maar klein deel weet het hoor. donderdag uitje van de hele afdeling, dus zal dan wel rondgaan ;)

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee geen fan maar pixman kijkt wel graag naar wk als NL speelt.. dus dan maar meedoen he
    oorpijn of geen oorpijn.. ik krijg soweiso de kriegel van de vuvuzelas... vind ze vreselijk!!

uuhmm..ik denk 1-0

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @milk ooh dus heleboel weten het nu.. leuk is dat hé.. maar nu begint de adviesen en de onnodig zorg.. ' je doe wel rustig he?' je kan niet tillen nee dat mag je niet doen ;) '

ja vervelend dat hij weer door zijn rug is gegaan. hopelijk vrijdag wel al over.. is gelukkig geen spit.. hij kan wel opstaan en lopen, maar met veel pijn en moeite

@small je zei rugoefeningen.. dat zal best, maar 'weet niet of pixman zover komt.. ik heb ook al gezgt dat hij wel naar een fysio moet omdat het steeds vaker gebeurt.. maar dat doet hij ook niet.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ga het gebruiken om een binair schilderij te maken :D Als verrassing voor nieuwe kantoor!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Kling: die grote blauwe tassen van ikea?! WOW!!
    :D nee meis, hoe je echt niet allemaal uit te zoeken...maar als je er een paar voor mij wilt bewaren, graag :) En eigen echte illu's hééél graag :D

Elkedate: klinkt helemaal gaaf!

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ik vond die 0-en en 1-en al erg binair, leuk idee!

Jaaaaa, een '10/11' voor je gevonden, ga ik meten, zijn ze maar 1,2 cm ofzo...
    *voelt zich er nuttig op werk*

;)

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @jurkjes. ik zal deze week nog fotos van alleen jurkjes maken . Vlinderbloem vragen of ik daarna wel foto van meisjes in jurkjes mag plaatsen hier..

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Die 2 cm was maar een indicatie hoor :p Ik wil ze gewoon wel 'zichtbaar van 3 meter afstand' zeg maar :p

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mogen dus ook groter fem?

Deel Deze Pagina