@leo: ja was geen mooi voetbal he! maar wel mooie uitslag! ik doe er nog eentje, jap kam 1 1 . of had ik dat al gezegd? zwaar dement. @gabbels: gefeli! ook met getuigen-eer! hoest met mees? (of wat was naam nu ook alweer?) @leo: ja als 2 ' clubjes ' op dezelfde dag denken te moeten meeten dan wordt t inderdaad druk hoewel, niet eigenlijk, want ik kwam langs meeting 1 op weg naar meeting 2. @geb pip fem: geselli!
k'heb m nog niet afgemaakt....inspiratieloos. Bij dat ding dan. Nieuwe inspiratie wel aanwezig. Als je mijn tekenmap ziet is meer dan de helft ook gewoon niet af.
@gab gefeli met je moeders voorgenomen huwelijk!! En leuk jij getuige!!! @leo, as vrijdag moeten we om 10.15 helm ophalen. Heb geen sin meer an werken? is dat raarrrrrrr?
@Gabbel; mama trouwen?!? Gefeliciteerd! Leuk dat jij haar getuige bent.....is toch altijd een hele eer @Voetbal; ....ben het alweer zat voordat het goed en wel begonnen is. @mini-meeting; leuk!!! en spannend eigenlijk ook wel
Bow; vrijdag helmpje halen....ik ben heel benieuwd wat Niels ervan gaat vinden. Ik hoop alleen voor het mannetje dat het niet heel heet wordt....
leo eruit, bow en kling er nog in! ik vind dat hele voorspellen leuker dan t kijken trouwens. maar met volume hard hoor ik zo meteen die goal van kameroen ook wel op zolder
Hoi girls! @Nai: wat vreselijk voor je... sterkte en een hele dikke knuffel. Ook voor kleine Quinn. Wat zielig die waterpokken @vrouw: komt me vragen of me baby 8/9 maanden is....... tsssssssssssssssssskkkkkkkkkkk Ze is gewoon gezond! hahahhaa tot laterss @kling: goed dat mama thuis is. JeuJ!!!!
hey tischbabe, je klinkt weer als een lekkere tjoerie! maar voel je je helemaal happy? achtig? vertel?
Ha tisch Grasmaaien met hooikoorts...best fijn Ik heb hier vlakbij (kwartiertje fietsen) een gerbera kwekerij zitten. Daar koop je dus bosjes van 20 stuks voor 2,50. Niet duur Ik heb dus op de eettafel een groooooote drijfschaal staan met tig gerbera's, allemaal een andere kleur. Dan staat er nog een vaas met een bosje en op de salontafel staan 4 mini vaasjes (vierkant) met gerbera's erin. Ik wist niet eens dat ze in zoveel kleure te verkrijgen waren joh. Kortom: leukig kleurig fleurig geurig
@PU: Uhm... niet maandag maar woensdag zoals de oplettende Gabbel (gefeliciteerd met verloving(!) van je mams) al opmerkte. En dan vrijdag TP. @plannen voor het weekend: ja! Niks doen en met de beentjes in de lucht Nu eerst even eten en dan... Laat me raden, er is zeker voetbal voor vanavond?
goede avond meiden ik las dat ik gemist werd nai nee meid heel veel sterkte verder weet ik het even niet meer, ben nog steeds mijn kluts kwijt
Even een berichtje om Miranke te feliciteren met SANNE!! Van harte! Beetje late reactie maar daarom niet minder gemeend! Hopelijk groeit je meisje heel hard! Ik hou de foto's in de gaten! Nai, een hele dikke knuffel, moeilijk hoor net gewend aan het idee en nu alweer voorbij... Vero, heb je relaas gelezen, heel lang over nagedacht, vele meningen gevormd, heel boos geweest daarna ook heel verdrietig en nu geef ik het voor mijzelf een plekje door gegeven door te zeggen dat ik het niet snap en ook niet WIL snappen. Waar ik vorige keer nog kon zeggen dat ik geen respect had voor jouw beslissing maar wel voor jou als mens, zeg ik nu dat je alle respect verloren hebt. Zelfs al zou je jouw situatie uitspellen van voor tot achter er zijn voor mij geen redenen om dit daarom minder onvolwassen, verdrietig, oneerlijk en en en te maken.
@ Waterpokken, JA KAN WEL. dochter van chefin. Nu 1.6 jaar, gehad toen ze 9 mnd was, en nu vorige week weer. @ Nai, waterpokken drohen ook in van zinkzalf (sudocreme), vond het superspul @ Klingeltje, mama weer thuis, gelukkig @ Gab, wat een eer, mamadergetuigezijn @ Tisch, je moet meer terug komen hoor! @ Nai, extra knuf @ Bow, jullie straks een kanjer met een stoer helm, meisje gaan voor hem vechten hoor. @ Zuurtje, kluts kwijt? wat is er meisje, schrik? @ Fem 0en en 1en, net als Klingeltje was ik van plan tijdschriften op te ruimen... dus zal even selceteren/scheuren/knippen @ Leo, tot nu toe alleen jurkje voor Lonneke daar besteld @ Juudje, mijn zusje vond het jurkje ook de leukste, en bij bieden op 2 jurkjes had deze gewonnen. @ Jedje, wow wat een reactie,