Klingel: wie noemt wie hier nu zwanger? weird!!! kun je ook de 11 nog in 12 veranderen in de bus? Echo: stond ik ook van te kijken, dacht eerder aan 25 april ofzo, haha. Maar als ik twijfel hang ik meteen bij ze aan de telefoon hoor! Utrootjes blijven lekker buiten de deur. Zelf al wat gegeten/gedronken? Ik net pas tweede kopje koffie genomen, goed he! Ego: vanochtend al MvM benaderd, benieuwd wanneer ik kan starten (is er tenminste iets wat ik voor onze mmm-ers kan doen...). Vanavond lekker niet sporten, toch beetje eng (en kan ik mooi even doorwerken, is toch best druk). Zit me wel nog af te vragen of ik al afspraak zou mogen maken met verloskundige, wie weet dat ik dan zelfs eerder echo heb dan bij gyn (9w1d poeh)... Rest: MP!
milk: ik zeg wat ik altijd al zeg: MEER GILLEN EN STALKEN! je hebt het @(*#&)*@&$ wel eens verdiend na 2 jaar seg! oftewel: -VK bellen en 1e echo inplannen. zeggen dat je uit de MMM komt. wedden dat je rond week 8 echo hebt? -gyn bellen en zeggen dat je wachten tot je 10 (!) weken bent te lang vindt. eerder echo is een recht hoor! slaat nergens op! serieus, alle MMMeisjes krijgen rond week6 de 1e echo, snap er niets van. maargoed, jij bewijst elke keer weer hoeveel geduld je kan hebben en dat is opzich een teken van vertrouwen dus goed!! enne, bellen als je twijfelt? das te laat! so!!! wat betreft utrobollen: zelf weten.. wat betreft MvM: ws staan ze volgende week al op je stoep! wat betreft sporten: denk dat dat heel verstandig is.. nu het zover is, eindelijk, zou ik even extra voorzichtig zijn. wat betreft koffie: niet meer dan 2 per dag! wat betreft eten: NOG NIET GEGETEN????????????????????? en dan zeggen ' ze ' iets over mij, TSK! so! (blijft inderdaad gek, als zwangere worden aangesproken en jou kunnen aanspreken! ) so! zeg maar amen! smak!
wel gegeten hoor, vroeg me af of jij al had gegeten... Vanochtend netjes bekertje optimel, toen kopje koffie nr 1, tussendoor stukje taart van kamergenootcollega (we doen een taartenwedstrijd op de kamer, met z'n 4-tjes), toen twee broodjes bij de lunch (derde kreeg ik niet binnen) en net dus tweede kopje koffie. VK bellen: zit ik inderdaad aan te denken gyn bellen: denk ik niet. is mede zolaat omdat er meteen een afspraak met de gyn aan vast zit, die afspraken hebben altijd al een maand wachttijd (denk aan mijn evaluatiegesprek na IUI3, die 1 dag voor NOD IUI4 plaatsvond...) geduld: ja heb ik wel, verbaas me er zelf ook weleens over... komt ook mede dankzij nuchtere milkman smakkerdesmak! nu even afmelden voor trainen en weer verder werken...
Hoi meisjes, Milk; wat een genot om jouw jubelberichtjes te lezen.....de vreugde spat er vanaf....heerlijk! Enne....mooie banner!! Kling; wat heb jij toch een stoermam zeg....zo positief! We duimen gewoon heel hard door voor een hele goede afloop! Wat moet het leuk zijn om nu al die babykleertjes te zien die je hoopvol hebt verzameld en je af te kunnen vragen wat daar over een maand of wat voor een beebje in zit . Natjes; wat fijn dat het weer de goede kant op gaat met Tygo. Nu maar hopen dat het voorlopig maar eens een hele poos alleen maar goed gaat met de kleine man...hij heeft al genoeg gedoe aan zijn lijfje gehad.....kunnen jullie ook gewoon weer eens van hem genieten. Zuurtje; sterkte voor je kleine mannetje morgen....hopelijk valt het er mee voor hem! Pix; leuk met Eva naar het strandje....kindjes en zand, geweldige combinatie! Sneu dat jullie zo aan het hoesten zijn....wel verstandig om het zwemmen even over te slaan. Fem; migraine weer over? Rem; beetje gammel meis....hopelijk wordt het niet zo erg als bij Nikki. Rustig aan hoor..... Fijn dat de echo goed was! Cin; ik voel ook wel wat weerstand tegen het plakkertje adhd en geloof er nog niet zo in. Afgelopen weekend wel begonnen met heel veel producten met suiker te schrappen. Vorige week 3 verschillende mensen gesproken die daar uit het niets zelf over begonnen. Veel kinderen krijgen onterecht het stempel adhd, terwijl ze in werkelijkheid gewoon teveel suiker krijgen. Nu eerst maar eens eet-, drink- en snoeppatroon veranderen en kijken hoe het over een week of twee gaat. Dochterlief is ook nogal een stuiterbal, dus doet ook vrolijk mee. Jij lekker bijna op vakantie.....klinkt geweldig!! Enne..huis kijken...ik heb toch wat gemist geloof ik . Hebben jullie een nieuw huis op het oog?? Lonneke en Jayde; hoest met de APK?? @ Meeleven in de bus; heb even getwijfeld of ik hierop zou reageren, maar ik doe het toch... We zijn allemaal verschillend....ook op sociaal vlak en dat maakt het voor mij juist leuk. Zelf loop ik nooit zo hard met kaartjes en pb-tjes....meeten hoeft van mij ook niet zo nodig (al ben ik best wel nieuwsgierig naar jullie ). Ik kom aan mijn reallife vriendinnen al amper toe. Maar ieder haar ding.......respect, daar draait het volgens mij om. Gewoon accepteren en respecteren dat iedereen het forum op haar eigen manier beleeft. Sommige van ons zijn heel goed met woorden en schudden binnen no-time een enorm epistel uit de mouw....nou ik niet. Ik ben al blij dat ik bij kan lezen en af en toe kan reageren......Ik ga ook niet op een goudschaaltje zitten wegen wie er wel en wie er niet op mijn berichtjes reageren. Ik heb daar trouwens niets over te klagen moet ik eerlijk zeggen, want ik vind dat jullie erg meeleven...dank daarvoor meiden! Kortom ik vind jullie allemaal heel lief en ik leef erg met jullie mee, maar mijn prioriteiten liggen wel bij mijn gezin, familie en reallife vrienden...tja en soms blijft er dan niet zoveel tijd over .
@pip: mooi gesproken, en fijn dat je het zo ziet! wat je zegt over real life vrienden herken ik ook; die krijgen minder aandacht, domweg omdat ik daarmee niet op een forum zit! vind ik best wel eens oneerlijk, want de vrienden die ik al jaaaaaaaaaaaaren ken weten op die manier minder (snel) belangrijke dingen en ik ook van hen.. wat betreft ADHD: het is inderdaad wel ' in ' he. snap je weerstand. suiker schrappen enzo zal hopelijk al zijn vruchten afwerpen? en sommige mensen zijn gewoon stuiterballetjes, dat is hun karakter!
wek... giiiil... MILK... whaaaaaa... *valt flauw* *na een paar seconde* Owh meid... gaaaaf!!!! zo ben er ook weer... Meiden, ik heb het idee dat ik mijn slijmprop ben verloren. Op de wc had ik namelijk een lange dikke slijmerige sliert. Tsja kan het niet omschrijven. Het was veeeeeel dikker dan afscheiding, kleverig, maar geen rood of bruin, maar lotion-gelige/ rauw eiwit achtige kleur. Ben benieuwd... Owh ik kan het niet geloven... MILK... ik ben zoooo blij voor je!
@ klingel: ik las net je bericht... jeej meid... KNUF... dat is even heftig. Mama's moeten eigenlijk heel erg gezond zijn, vooral als dochters preggy zijn. Ik hoop dat er snel verandering in zit.
hihi... ergens zou ik het niet zo heel erg vinden... vind het wel tijd om wurm in mijn armen te houden...
spannend yadi! als slijmprop exit, zal t niet meer zolang duren denk ik? ik zit in spanning voor een MMMdintje dat so gaat testen... argh! het belangrijkste en tegelijkertijd engste moment van de poging weer elke x. brr brr brrb UWWWWW
dat zou je dan wel moeten weten nu er hangen 20 meelezers te UWen. maar vooralsnog lijkt het een OMO. het is maartje van ons dusseldorftopic
ik heb even niets meer te melden en ga even bankhangen. Ik verwacht niet dat ik gek ga doen, maar mocht het zo zijn dan sms ik natjes...
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Dit is voor Milk! Ik ben nog niet bij met bijlezen, maar wilde dit toch vast even zeggen.
Oh ja, en misschien beetje achterhaald, maar was nog op de 17e... Lau, ik wil ook nog even zeggen dat ik het jammer vindt dat je het niet PB'en ervaart als niet meeleven. Ik heb je bijna nooit gePB't, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meeleef. Ik PB namelijk zo goed als niemand. Ik regaeer namelijk hier in de bus. En dat ik het logisch moet vinden dat jij daar over heen leest, DAT vind ik jiuts niet meeleven. We hebben deze bus toch om op elkaar te reageren? Als ik iets heb geopperd, lees ik altijd terug vanaf mijn laatste post, om te zien of iemand op mij heeft gereageerd. Zo niet, dan niet. Maar ik zoek het wel IN de bus. En niet in PB's. Erg jammer. Daarbij: ik leef inderdaad niet meer zo mee met CB's, inentingen en groeicurves. Dat is voor mij gewoon een beetje een gepasseerd station (niet lullig bedoeld, maar heb 2e kindje en geloof dat allemaal wel, kan me niet direct meer druk maken). Probeer mama's in de bus wel eens gerust te stellen, maar leef vooral mee met zwangeren en NNZ'ers. Daarvoor is/was de bus. Ik krijg vaker geen reacties op mijn posts hier dan wel, maar soms blijkt dan ineens toch dat iemand het gelezen heeft. Dat is dan fijn. Toen ik een poos weg was geweest, had ik moeite weer mee te draaien. Nu ik mijn kont weer vaker in de bus zet, weten mensen mij ook weer vaker te vinden. Het werkt nu eenmaal 2 kanten op. Sorry dat ik zo direct ben, maar ik wilde het graag kwijt...
@Pix: Femke krijgt nu dit: 7.15 uur: 120 cc en belegde boterham zonder korst 9.15 uur: fruit (ca. 2 stuks gepureerd) 12.15 uur: 1,5 boterham belegd en 120 cc 14.15 uur: liga + diksap (hoeveel ze wil, soms hele tuitbeker, soms drie slokjes) 17.00 uur: groentehap + 90 cc 18.30 uur: schaaltje yoghurt met ons 19.30 uur: 120 cc In totaal dus nog zo'n 3 á 4 flessen. Ze vindt het lekker en leeft er goed op. Ze eet verder ook goed en is niks te zwaar of te groot. Maak je niet druk om adviezen CB en kijk naar Eva. Voor nachtfles: dat zou wel een gewoonte kunnen zijn. Bij Siem zijn we daar, toen we die gewoonte vermoedden, accuut mee gestopt en vervangend een fopspeen aangeboden (omdat ie die dan kwijt was). Dat werkte! Na een week werd hij ook al niet meer wakker voor de fopspeen. Succes!
Neeeeee, geen onzin. Idd fijn dat het is opgelost en Blauwe Regen heeft echte bloemknopjes! Voor het eerst in 4/5 jaar! @Cin: achterom helaas weg, maar we mogen nu dus wel in overleg in tuin buren om blauwe regen te snoeien. Dat was enige reden waarom ik achterom graag wilde. Ik maak er verder geen gebruik van.