smalletje nee geen schrik gewoon kluts kwijt nou ja gewoon komt door berichtafgelopen week (en ik denk wel dat je weet welk ik bedoel)
Schrijf het van je af zuurtje, en dat hoeft niet eens per sé hier. Heb je nog wel taarten gebakken voor vaderdag?
ik heb cakejes gebakken en een taart cin (een chocolademouse taart met kriekjes in) cin hoef het niet van me af te schrijven, heb het al met mannetje erover gehad er is bij mij is heel wat verdriet weer naar boven gekomen en als dan nog een geliefd huisdier overlijd helpt al helemaal niet
@zuur: dat werkt ook natuurlijk. En huisdier overleden? Heb je dat hier ergens neer gezet en heb ik daar overheen gelezen, sorry! *knuf* Chocolademousetaart? Mmmmmmm.
cin nee had hier niets over gezegd, je hebt er dus ook niet overgelezen maar toch bedankt voor de knuf voor jou woensdag heel veel succes
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 78775 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 28-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor 2 meisjes 0 jongen 3 onbekend NOD 30-06: Cin1979 (beeb 1) 30-06: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 10-07: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 6 waarvan 4 MMM Afspraken 14-06: Remmar vk 15-06: Ppver gyn 15-06: Klingel LGG echooo 16-06: Cin PU 18-06: Niels mag z'n stoere helm ophalen 18-06: Cin TP 22-06: Gabbel uitgangsecho 22-06: Milk echo 22-06: Quinn CB 23-06: Klingel vk 30-06: Cin prikken op HCG 01-07: Remmar 20 weken echo 01-07: Niels CB 05-07: Nikki APK & prikjes 15-07: Milk vk
nai een hele dikke knuff voor jou en ook voor de kleine man met die vervelende pokken iedereen een knuff die hem nodig heeft
@zuurtje: knuf voor schrik en ook voor huisdier... weer een vogeltje? mooie taart! issie al op? @rem: hoe was VK? @rest: wijnleersmak WEK!
@Zuurtje, knuff op overleden vogeltje, altijd triest! @Tisch, haai zwaai! @Voorspellen, jeetje wat ben ik slecht in wedstrijden voorspellen haha!
natjes, heel veel beterschap. small en female, bedankt voor kaartjes. Super fijn!!! Enneh female bedankt voor alle info en dat ik bij je aan mag kloppen met vragen. Zal er zeker nog wel gebruik van gaan maken, denk ik zo Nai, dit meen je niet. Sterkte meis! Cin, heel veel succes meid voor aankomende woensdag zuurtje, wat zijn kriekjes???????? Vandaag mooie dag gehad met Sanne, alles staat op site. ff herhaling link voor degene die hem nog niet hebben en hem wel willen zien www.sannebussink.toddler.nl
@miranke, Wil je niet liever in een Ronald McD huis zitten? Zodat je dichterbij Sanne bent? Fijn te lezen dat het goed gaat me Sanne! Ik hoop dat jij snel wat meer vertrouwen krijgt een ook fijn gaat buidelen met Sanne!
@ Bowen, nee ik vind het heerlijk om thuis te zijn. Daarbij hebben we veel dieren die ook de nodige aandacht nodig hebben. Daarnaast vind ik de reis naar Nijmegen een rustpuntje op de dag...hoe gek dat ook moge klinken.
hoi kwebbels, @Miranke > proficiat met de geboorte van Sanne. heel veel sterkte komende tijd. en ik duim en hoop dat alles goed blijft gaan. > ik heb de site van Sanne bij me favorieten gezet. @fem wel gemeend maar nog proficiat met je verjaardag. @zuurtje > fijn dat alles weer goed is met je mannetje. > balen dat je weer een ronde verder bent. @debs nog proficiat met de eerste verjaardag van je meisje. @gabbel > fijn dat de spuit vorige week goed gegaan is. > goed nieuws dat je ma gaat trouwen en het is erg leuk voor je dat je gevraagd bent als getuige. @yadi lieve mooie avatar. @klingel het is balen voor je dat ma nadat pas even thuis weer was toch naar het zh moet. super knuf voor joe en je familie. ik wens jullie heel veel sterkte. @nai > ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je kleine vruchtje. ik heb met je te doen. je verhaal is heel herkenbaar en ik had je het liefst een een heel ander verjaardagskado gegeven. een super lieve knuf voor joe. > beterschap voor je kleine ventje. @surv mooie echo. @vero ik heb moeite met je bericht over je zwangerschap. dit heeft te maken met mijn situatie. ben er ook een beetje van slag door. jij heb eerder besloten om een abortus te plegen en ik heb een miskraam gehad. de pijn van vmk heb ik nog steeds/ nu weer. toch ben je weer zwanger dat maakt het voor mij zo moeilijk. @cin ik wens je super veel succes met je ivf. knuf voor joe. @milla een super knuf voor joe. ik snap je heel goed dat je soms afstand neemt van de bus. @smal lief pittig jurkje. @natjes ik hoop dat je ongi snel zal door zetten. en dat je in de toekomst minder lange cyclussen mag hebben. @me > ik voel de laatste dagen raar. dit heeft te maken met donderdag. ik kan even weinig hebben door het verdriet en pijn. afgelopen tijd heb ik echt zsp even gemeden. > morgen naar de gyn en hoop dat ze me meer over toekomst kan vertellen. het liefst had ik nu een glazenbol. als ik meer bericht heb over de gyn zet ik het eerst even op mmm neer. @de rest knuf.