En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Nai: Sterkte en een dikke knuff!!

@ Waterpokken: Als een kindje de eerste keer niet heel erg veel last heeft van de waterpokken, kan het nog een keer de waterpokken krijgen. Dit gebeurt meer als een kindje onder het jaar de waterpokken krijgt.

@ Cin: Sterkte woensdag!

De rest weet ik niet meer :)

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @miranke, Ja dat kan natuurlijk ook. Helemaal goed dan. En wat doet ze het toch goed he! Geweldig. Vind het zoo bijzonder om die foto's te zien. Zeker als ik bedenk dat Nadine gezien heb dat ze ook zo klein was. En gister was het toch al een hele meid in vergelijking.
    Hoe is het met jou zelf? En je buikwond?

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Sterkte morgen Ppver, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Met mij gaat het goed. Je zet het toch een beetje aan de kant. Er valt zoveel te regelen en zoveel te doen. Ik mag niet klagen over de pijn, valt me reuze mee. Als ik te druk ben geweest word ik wel terug gefloten. Zodra ik thuis ben lig ik lekker op bed, in de woonkamer, met laptop op schoot.
    De wond ziet er verder prima uit, verloskundige komt deze elke dag even bekijken.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja :D haha..heb net zitten knippen! En die van de mediamarkt heeft ook mooie grote!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Miranke: graag gedaan!
    Ik ga snel de site bijlezen...ik vind het trouwens echt heel prettig dat ie er is :)

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat een mooie foto's :D
    Haha en ik voelde zelfs helemaal de *trots* dat ze zo goed gepoept had :D Heerlijk dat papa heeft kunnen buidelen, daar genieten die kleintjes echt zichtbaar van :) Meestal zie je dat ze dan in een diepe slaap vallen. Hartslag, ademhaling, lichaamswarmte - dat doet Sanne dan zo'n goed! Heerlijk...
    Hopelijk kan jij ook snel buidelen, heb je daar het vertrouwen voor. Dikke knuffel!
    En die 15 gram die ze was afgevallen kwam vast en zeker door die flinke poepluier :D Het komt goed!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @gieg: succes met rechtzaak alvast! ik duimmm en heb goede hoop: de bastards van menzis houden niet zo van dit soort (publieke!) dingen denk ik.. uiteindelijk.

hoest verder met je werk?
    enne, die prikpil, komt die nog? of ben je nog aan t denken?

@miranke: als jij rust krijgt met heen en weer reizen is t goe.. maar doe je wel echt voorzichtig, ook met je buik enzo?
    hoop dat je wel ook aan jezelf denkt, moet hoor, sanne heeft een gezonde mama nodig ;)
    mooie site trouwens en lieve fotos, ZUCHT!

@zuurtje: ja iedereen nogal in shock van de vero-actie he.. hmz.

mooie taart, issie al op? ;)

@milk: leuk van vertellen! gaaf he.

@c1000: das alweer 1x1 en 3x0! :D

@rest: weet niet meer, ben keihard aan t studeren.
    moeilijke materie, ja dat wist ik wel allang, maar eh, ik doe er nu pas wat mee dat alle FEITENNNN 100% (zo ben ik dan weer he.. ) hoofd in moeten.
    weet niet of ik t ga halen. letterlijk :(

moeten ook vele wijnen blind proeven en dan melden wat t is, waarom, waarvandaan, welke druivensoort en als ze irritant zijn dan ook nog het alcoholpercentage.

leuk en aardig, maar ik heb een andere smaak !
    ik wil zwangere mats-versie van examen.

SO!

anders nog iets?
    jah, slaaplekker!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

miranke mooie site en wat een knappe meid is sanne

ppver heel veel sterkte alvast de 17de
    ik weet hoe het voelt, ik heb dat altijd de 15de mei (nu nog steeds)

giegel jij veel succes ook met rechtzaak

kling nogmaals (denk dat je last hebt van zwangervergeeteritis) we waren met 11 personen dus de taart is op

zoontje heeft net beslist dat ie de 28ste de eerste keer op school blijft eten 's middags (dan is het kleuterdag en krijgen ze frietjes)
    zal wel tegen juf zeggen dat ze me maar moet bellen als er iets is

voor dochter eindelijk stevige volledig gevulde tutjes gevonden had vrijdag een nieuwe gekocht maar binnen de 3uur was ie al stuk, en dan vind ik 4,5€ wel teveel
    ze is onder de laatste kiezen aan het krijgen aan allebei de kanten tegelijk, ze heeft de laatste anderhalve week zo heel haar tutten stuk gebeten (een 10tal van de 15 ongeveer)

straks met dinnetje afgesproken om naar de markt te gaan, even bijpraten hoe het nu met haar is (zij en haar man gaan scheiden en nu hebben ze beslist dat ze het huis toch gaan verkopen)

verder voor iedereen een welgemeende dikke knuf

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Goedemorgen!!!
    Vandaag is een spuitvrije dag, woehoe!
    En dat mag ook wel na gisteren... Ik kwam er om 10 voor half 10 achter dat er géén spuiten bij de pregnyl zaten. geen idee of ik die wel heb gekregen maar ik denk steeds meer van niet.
    Gelukkig had ik de spuit van de laatste IUI nog (ben ik even blij dat ik die dingen niet in de vuilnisbak heb gekieperd) dus daar maar mee geprikt...
    Cinman was nog snel even naar de apotheek op de hoek gerend maar die had natuurlijk nét geen dienst. Hij woont er wel naast dus als ik écht geen spuit had gehad dan had hij (of ik) wel aangebeld, hihi.
    Morgen toch even melden dan maar. Ik voel mezelf ook zo stom dat ik niet even gecheckt heb!

@ppver: Succes bij de gyn vandaag en veel sterkte voor donderdag! (En mocht je gyn een glazen bol hebben maak dan meteen even een afspraak voor mij ;))

@zuurtje: 15 tutten?!!!

@kling: Vertel eens even iets over... Loire-wijnen :D
    Veel plezier bij LGG vandaag!

@Remmie: luister eens naar tante Klingel en kom eens vertellen hoe het bij de vk was. En hoe is het met aften en met mindermisselijkeheid?

@Gieg: Jij ook alvast veel sterkte en succes voor morgen!

Zo, en dan ga ik nu even doen alsof ik aan het werk ben :p

11. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: zag dat sanne al op 7 ml melk zat, wow! Wat gaat dat hard zeg! En die 15 gram eraf kwam gewoon door die poepbroek! En wat een mooie foto's weer! Heerlijk om die te kijken!
    @cin: heb je dan gisteravond dan weer met dezelfde naald geprikt? Kan dat geen kwaad dan? (ivm bacteriën enzo?)
    @kling: wanneer is wijnexamen eigenlijk?
    @female: ervaar je de (vroege) geboorte van Sanne als net zo heftig als bij Nadine? Of begin je er nu een beetje ' gewend ' aan te raken? (zover dat mogelijk is)
    @ppver: gaat acupunctuur nog steeds goed?
    @zuurtje: wat een heerlijke taarten zie ik toch voorbij komen zeg! En zoveel tutjes kapot gebeten? Wow! Dure hobby wordt die speen dan!
    @gabbel: feli met verloving van je mams! Lijkt me heel mooi om je mama te zien trouwen!
    @nai: hoe is het nu met je?
    @rest: weet het even niet meer...sorry!

@hier: buhhhhhh! :( Wat voel ik me beroerd zeg! Vraag me überhaupt af of ik morgen wel weer kan werken... Lekkere timing ook, 3 weken vrij een aansluitend ziek, hoezo werk blijft zich opstapelen!
    Gisteren ook mededeling gehad dat ik feest moet organiseren en leiden....voor 300 man...over nog geen 2 weken! :$
    Lekkere timing ook van dat...maar ja, ziek is ziek. Dan word het aanpoten zodra ik beter ben!
    Oh ja, nog steeds niets geen ongi...dag 68.. :(

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, ja ik begrijp hem wel hoor lieverd *knuf*
    En huisdier overleden, nog een dikke *knuf*
    Weer een mooie taart Zuurtje, jij bent echte koekebakker.

@ Miranke, ik ga straks weer Sanne der site bekijken. Kan ik alles lezen over jullie mooie dag.

@ Ppver, jij ook even knuf
    SUcces bij gyn, zal mmm in de gaten houden

@ Klingeltje, studie en zw dementie, moeilijk, maar ik heb toch veel vertrouwen in je hoor. Je komt namelijk over als iemand die zich 10000% voorbereid, enbeter dan dat kan niet. Hmm zw smaak is wel iets anders ja. Evengoed, jij geeft je 1000% procent.
    Ik hoop dat ze "makkelijk" zijn.

@ Zuurtje, ha ha, had ie zelf besloten, ja lekker frietjes.
    Al der tutjes doorgebeten, tjee zeg, ook die speciale van Difrax, geheel gevuld?

@ Cin, oei, geen spuit bij, goed opgelost. en vandaag spuitvrij, fijn.
    Ha ha ha, jij doen alsof je aan het werk ben... (doe ik ook wel eens :))

@ Remmie, ja kom eens hier vertellen moppie

@ Me, echt gekke droom.
    In droom is mijn man ook geholpen. Ik heb al weken gekke buik, denk schoppen te voelen, wat dus niet kan. En word gewoon ongi. Opeens zie ik toch echt omtrekken van kindje in eigen buik en laat dat aan Smallman zien... totaal flabbergasted.
    Blijkt begin van bevalling en even later hebben wij een 3e kindje....

Werd echt heel raar wakker

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Miranke, ik lees nu met traantjes je bevallingsverhaal *knuf*

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, tjee zeg, jij nog zo ziek en feest nog moeten regelen voor over 2 weken... lekker optijd !!
    Word jij numaar snel beter. en dag 68... wel erg raar hoor

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Klingel; ik vraag me dan af: hoe studeer je dat?! Heb jij je keukentafel vol staan met 100 flessen wijn - labels afgeplakt en overal een slokje van nemen en dan de naam roepen, druif en jaar en dat klingman dan het labeltje bekijkt?!
    En inderdaad, ze zouden voor zwangeren een alternatief examen moeten verzinnen, want ik denk dat je nu zelfs het grootste gedeelte smerig zal vinden :p

Cin: shit van spuit! Gelukkig had je er nog 1, maar mág dat wel? Ja je moet natuurlijk wel in zo'n geval maar toch..
    Tjee meid, morgen al! WWHHAAAAAAAA!!

Natjes: tijd voor HA?! Beterschap!
    Ervaring vroeggeboorte: ik moet zeggen dat ik me minder angst tegen de geboorte van Sanne aankijk dan toen met Nadine. Ook vanwege de berichtgeving van Miranke. Bovendien heb ik er gewoon héél veel vertrouwen in. Ik betrapte me zelfs erop te denken dat Miranke misschien wel verder zwanger was...vanwege Sanne's gewicht en hoe ongelovelijk goed ze het doet voor haar leeftijd. Ik heb echt het volste vertrouwen. :)

Smallie: wat een droom!! Zou het wast betekenen?? WOW!

Zuurtje: nog een knuffel voor het verliezen van je vogeltje. Hoe groot of klein een huisdier ook is, je kan zo'n beestje echt heel erg missen.

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #3216 Smallville, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    @ Fem, geen idee... ik heb wel zo'n soort droom gehad voor dat Marije werd geboren.. en die kwam dus uit.
    (bit scary)

(ik was in mijn droom aan het bevallen en uiteindelijk was de baby er toen uit (wist niet jongen of meisje) en toen zat mijn moeder meteen met 2 kindjes op schoot... en ik dacht ik mijn droom, hoe kan dat nou, ik heb er echt maar aan 1 leven geschonken... Enoma was er toch echt an overtuigd dat ze bij elkaar hoorde. En in werkelijkheid, zusje en ik zijn van 1e kindjes 10 min na elkaar bevallen. En toen klopte het plaatje dus, oma met 2 kindje sop schoot, net zo oud en maar 1 van mij)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nogmaals: wow smallie! Nou weten we redelijk zeker dat je niet anytime kan gaan bevallen :p maareehh...wat zou het betekenen? Heb je nog een wens?

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Heb geen idee wat het nog zou kunnen betekenen.
    Ik zou een 3e niet erg vinden, maar Smallman heeft knip knip gehad. Dus dat kan niet... zou echt een wonder zijn

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

Smallie interesting dream :D

Natjes beterschap!!

Remmie waar is joe??? Vertelllllll

Kling succes met leren!

Cin, ik heb gewoon zenuwen voor jou!!!!

Ik denk nu echt dat Niels tandjes krijgt. Dunne luiers, billen kapot en bijten bijten bijten. Is nog maar de 4e keer of zo hoor dat ik dat denk dus misschien ist ook weer niks. :D

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bow, klinkt verdacht veel als tandjes, hopelijk snel door.
    Hier ook soms zo, en dan uiteindelijk denk ik, zie toch echt niets... kijk ik n paar dagen later, heh... wel tandje

Deel Deze Pagina