En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @small: over praten is altijd goed.
    en jij zegt nu dat t kriebelt, oei oei!
    ;)

ik ga voetbal half luisteren, in de oto, ga zo vertrekken.
    smak!

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, ja kriebelt, maar niets mee kan doen, gewoon tevreden zijn met 2.
    Jij sichtig rijden heh.

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    doek.

foto van kwartet in album lukt niet, denk dat foto teveel lawaai maakt ;)

wel een nieuwe buikfoto, zit nu 2 weken tussen dus je ziet wel wat vind ik ;)

zoefff

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Mooie buikje, je zit nu echt goed berschil met 1.5/2wk geleden :)
    En mooie kleertjes, leuk al die kettingen/armbandjes :)

jammer dat kwakelfoto niet lukt

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Bow; nog zo'n vreselijk verhaal....afschuwelijk :(

Kling; sorry meis....ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op dit soort verhalen zit te wachten.

Small; babykriebels....hihi. Sommige vrouwen kunnen het heel duidelijk afsluiten. Helaas zit ik zelf ook niet zo in elkaar...bij mij zal het ook blijven kriebelen ben ik bang. De vraag is .... wat doe je ermee? Ik ben zo gelukkig met mijn kinderen en voel me zo gezegend. Wordt weer extra duidelijk na zo'n verhaal wat ik vanmorgen schreef.... Voor nu zeg ik....'t is goed zo... en daarbij ben ik bijna 37...

O ja Small....even over dat knip/knopen....mijn ex-vriendje dacht ook niets meer voort te kunnen brengen en kreeg er als bonus 1 extra. Ze hadden 2 kindjes en kregen na knip/knopen een tweeling :D.
    Waar ze overigens na de eerste schrik vreselijk gelukkig mee zijn!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pip: o nee joh geen sorry zeggen!!!!!
    ik bedoel dat dit soort verhalen nog heviger binnen komen, maar het is de realiteit soms, en ik geef je juist een dikke knuffel voor je schrik en je hart luchten hier ;)

@kriebels: ik zei toevallig eergister tegen bow in de oto, dat ik nu al het gevoel en dus gemis van ' zwanger zijn ' snap omdat het gewoon verslavend is, en je het maar een paar (?) keer meemaakt in je leven...

@na KNIP KNOOP een 2 ling :$

*plof*

7. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Dank lieve Kling :).

En verslavend....ja, dat is het juiste woord! :D

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Nai...hoe is het nu met je? Gaat het een beetje? Hoest met de kleine waterpokkenman?

Kling...buikje begint nu echt te komen...mooooi!

Juud...klinkt als een leuke dag gisteren...fijn hoor!

Kling hoe was het trouwens bij LGG?

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    na knip/knoop 2ling wow
    en de kriebels, denk gewoon blijven kriebelen, dus alleen wonder kan hier nog voor zorgen.

@ Klingeltje, ja is echt maar een paar keer, en dat alleen als je geluk hebt. raar heh.

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @all: jaaa, twas echt een heerlijk dagje gisteren. Feestvreugdeverhogend: iedereen, tot op de kleinste baby, was in oranje gehuld. En door grote binnentuin, met gras en parasol kon ook echt iedereen buiten zijn (ook baby'tjes, die gewoon buiten sliepen). Femke heeft kruip- en klautertechniek ernstig beoefend en Siem heeft heerlijk gevoetbald. Op elkaars kindjes passen, beetje keuvelen en rosé drinken (de mannen bier): TOPdag!

@Small: ik ken het gevoel wel van tevreden zijn met 2, maar soms toch ook... Hier (nog) geen knip/knoop, maar ergens is het wel goed hier. Maar dan gisteren met zo'n 4 maanden oude, prémature - dus zeer kleine, hummel rondgehobbeld en die ook nog na fikse huilbui weten te sussen.... ;):):$:(:( Nou ja, zo'n gevoel dus...

@Kling: Plus dat 'nooit-meer-zwanger'-lege gevoel, zeker als ik jou dan hoor over plopjes en beweging en zo....

Maar goed, voor nu is het toch wel effe klaar hier, .....

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik neem aan dat je vaderdag viert....
    Wij niet, want grote man op motorvakantie (hij had zelf niet aan vaderdag gedacht, dus dat doen we hier vrijdag...). Zaterdag kan ook, want dan is grote man om 7.30 uur al weg.
    Zondag voor mij dus wél optie, maar weet niet hoe Pix erin staat?

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    1)Tutten worden hier in Limboland FIEP genoemd. Onze kindjes hebben dus een fiepje...

2)shake hands: voor atheneum examne 1994 én voor blokken in examenweek...:p

3)Weekje Bodensee met schoonouders, broer grote man en diens complete family met 2 kids en wij dus. Omdat schoonvader (en grote man ook) Duits is en graag daarheen gaat, en omdat goed en warm weergarantie daar 99% is. Meer is prachtig, omgeving dito.

4)LGG, was dat niet een darmbacterie?

5)Nw-Zeel - Slow: 1-1 :p
    Ivoor - Port: 1-1
    Brazil - Nrd-Korea: 3-0

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, hier niet echt vaderdag vieren hoor.
    Gewoon knutselwerkjes van de kinderen... that's it, misschien nog croissantjes. (Smallman vind het te commercieel)
    mijn papa en schoonpapa zijn op vakantie en andere schoonpapa vind het ook te comercieel.
    Dus mag van mij alle 2.
    Pix?

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Bodensee, lekker genieten

Fiep, idem doort ons zo genoemt, door mijn Brabantse mama, dus als ik het hier zeg NH, dan moet ik uitleggen wat het betekend

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Smallie, ik opteer voor zondag dan. Kan ik zaterdag nog effe rustig boodschapjes doen. Ik neem de kids mee, dus hoop dat je voldoende ruimte hebt. Is Smallman ook oké met het idee?

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    MP :D

Gut, begint dat nu al weer?!?! ;) haha..

Hier is alles oke hoor! :) Ben wel bijgelezen, maar zou mijn g*d niet weten waar te moeten beginnen met reageren..?!?!?!
    Dus sla dat dan ook maar lekker over :p

(ben weer echt een ontzettende zeef.. ;) tandarts belde vorige week nog: had je vandaag niet een afspraak bij ons?! :) *oeps* KDV: vandaag nikki's laatst dag op babygroep he?! :) *oeps*)

Gister bij VK geweest! Alles oke! :) Heb nog nooit zo'n mooie bloeddruk gehad als nu! :$ Jeuj!! BM zit tot 1 vinger onder navel, netjes voor 2e. Ben nu 2,5 kilo afgevallen, opzich ook oke.
    Verder kon VK beeb in buik voelen! :D Ze kon niet voelen hoe of waar die zat, maar wel dat er beebje in zit.. :) hihi.. vond het zooo leuk! :D

@ cin: denk aan je lieverd!! :)

Dikke smakkerd!

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, Smallman, o, als ie het er niet mee eens is gaat ie toch zijn eigen gang, vind ie niet erg. Vrijdag zijn laatste schooldag, dus kan ie eindelijk relaxen. In de tuin of lekker achter zijn pc'tje.
    (onze deal, als er vrienden van hem komen hoef ik er ook niet bij te zijn als ik dat niet wil)
    En ja hoor, genoeg ruimte hier. Binnen en buiten. En net mooie zandbak in de tuin gezet door Smallman.

@ Remmie, ja mp, nu al, we missen je gewoon.
    En bloeddruk mooi :) goed zo
    Zie je van die mooei babyverhalen krijgen we gewoon lekkere kriebels, die willen we horen. :)

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Rem: fijn dat alles weer goed was bij VK! En reageren hoeft niet, als je je maar af en toe even laat zien! En ach, je kunt er maar vast aan wennen dat je MP zich weer aandient.

Nikki vandaag voor het laatst bij babygroep? Je wordt groot, meissie!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: oké, doen we zondag! Als we nu Pix ook maar zover krijgen...??? Anders wordt het miniminimeet. Ook gezellig natuurlijk. PB je me nog effe je volledig adres, met JUISTE woonplaats?:p

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #3260 Juud, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    Potverdorie! Plaats ik net een online bestelling, gaat het betalen mis (technische fout bij bank) en kan ik niet meer terugkeren naar de bestelpagina...

Heb ik nu besteld of niet....???

EDIT: hersteld! Heb besteld én betaald.

Laat nu de poppetjes voor het poppenhuis van Femke én het stoeltje mét naam voor Femke maar komen! Siem en Femke hebben dan precies dezelfde stoeltjes mét naam, die ook nog eens heel goed bij onze bank passen!

Deel Deze Pagina