En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Natjes: fijn dat het beter gaat met de kleine man!

@Zuurtje: succes met operatie zoontje.

@all: kan echt niet meer bijlezen. Moet als een idioot naar huis scheuren. Later weer meer!

Liefs van mij!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    smak op juud!

al feestje aan t organiseren voor de kleine femfem?

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    atelier is LEEG!
    heerlijk!
    echt leeg!

en nu?

mijn god. heeft er iemand verkleiningstips? :D

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    verkleiningstips?!

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik begreep van een aantal mensen dat ze het nog niet helemaal begrijpen dus nog een keer een toelichting:
    Ik stap uit de bus omdat het mij niet meer oplevert wat het me toendertijd wel opleverde. Ik meld me af, niet om iemand aan te vallen of verwijten te maken, maar omdat ik het netter vind om te melden dat ik niet meer kom in plaats van gewoon weg blijven. Ik wil het netjes afsluiten met diegene die ik niet meer zal spreken uit de bus. Of mensen dat begrijpen maakt me niet uit, als mensen vinden dat het hen wel veel brengt fijn voor hen, maar moet ik daarom blijven en mag ik daarom niet zeggen hoe ik het ervaar, nee denk het niet. Nogmaals er zijn geen verwijten naar niemand niet. Ik heb zelf al geruime tijd afstand genomen en nu is het tijd de deur dicht te doen. De mensen waar ik buiten de bus contact mee heb blijven toch wel kennissen/vrienden! Daarbij kosten Finn en zijn gezondheid, mijn eigen gezondheid, het oprichten van een eigen bedrijf, werk, familie en vrienden in het echte leven zoveel tijd dat er weinig tijd overblijft. Lang vond ik het waardevol deze tijd hier door te brengen maar helaas heb ik ervaar dat dit mij niet opleverd wat ik zou willen dat de tijd die ik hier spendeerde me opeverd. Ook dit is geen persoonlijke aanval, maar MIJN gevoel. Er kan en mag wat mij betreft een hele discussie volgen of dit al dan niet terecht is maar in mijn ogen is het altijd terecht omdat het mijn gevoel is. Voor jullie komt dit misschien op een raar moment. Voor mij juist niet, ik heb al een hele tijd meer afstand genomen, ik ben nu eenmaal niet iemand die over een nacht ijs gaat, maar als ik dan een beslissing heb genomen sta ik daar ook vol achter. Zoals deze, ik heb er goed over nagedacht en dit is wat ik voel, wie ik ben en wat ik moet doen. Nogmaals het ga jullie goed!
    ps wie nog vragen heeft, benader dan mij direct en niet via andere busleden. Ik kan ze beter beantwoorden.

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0

Beetje last van een luxe probleem???? ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden ben ik ook weer even

dadelijk sandwiches in de oven zetten als broden gebakken zijn

daarna alles klaarzetten voor morgen

klingel wat doen om kleiner te laten tonen
    donkere kleuren gebruiken ipv lichte
    en misschien een kast in het midden zetten om de ruimte wat te verdelen

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zuurtje, voor ik het vergeet....veel succes morgen!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    thanx meiden voor de succeswensen

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja omdat de kaam zo groooohoooot is!
    dom en ongelooflijk, maar toen we ons huis ontwierpen 4 jaar geleden hebben we allebei geen seconde gedacht aan dat een klein beebkamertje erin schetsen OOK wel handig was! :$ :)

nu we willen van atelier beebkaam maken wegens heerlijke ruimte met mooi licht en lekker open ramen, ipv de logeerkamer op te offeren. dies een stuk kleiner, maar daar hangt een andere ' vibe '

ben er al wel uit trouwens: roomdivider, grote lounge/voed/knuffelbank, en een hoogpolig kleed waarop wiegje als op een eilandje komt te staan.

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dat is het opzich zeker, dat besef ik!
    maar ook wel een domprobleem, zie hierboven.

ik heb zelf ' de zolder ' (waar ook wij slapen) geschetst (zie mezelf nog zo staan met krijt in hand, echt op de vloer de ruimtes indelen! :D) en we hebben gewoon nooit aan een klein beebkaampje gedacht.

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #332 Smallville, 19 apr 2010
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
    he lieverds, even snel
    drukke dag geweest, dus morgen (als het niet te druk is op werk)
    een langere reactie

Lonneke is weer goed gekeurd :)
    76.5 cm
    9505 gr
    ze was maar 200 gr aangekomen, maar dat komt omdat ze al 3 wk ziekjes is en nu al bijna 2 weken elke dag 4 poepluiers heeft.

De arts was ook nog even der schedel aan het dubbel checken.
    Maar ze stelde ook gelijk vragen dus niet gehele goed opgelet.
    Zag alleen opeens een zucht van opluchting.....
    Volgende keer maar even naar vragen, denk dat ze aan het checken waren naar iets speciaals.
    Ze heeft een klien richeltje lopen op der voorhoofdschedelnaad.

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: me = jaloers! Je hebt Nikki's kamer niet gezien, maar dies mini.. ook wel knusjes hoor, maar mocht wel ietsje groter zijn van mij.. hihi..
    Maar heerlijk toch! Straks als kinderkamer, lekker ruimte voor grote schommelstoel en lekker grote kast (voor veel kleding ;)) en.. en... :) Heeeerlijk!
    Zie het al helemaal voor me!
    Kind heeft straks ruimte voor schommel in kamer! :D

@ smal: fijn dat alles oke was bij CB! Grote meid zeg, die haalt Nikki dadelijk nog in! (Nouja, is ze al bijna.. hihi..)
    En jeetje wigschedel!? Gelukkig lijkt t allemaal goed! :)

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ pix: misschien wil je Nikki schema ook weten (zo niet, lees er dan lekker overheen ;))
    7.30 (ong. ligt er aan hoelaat ze wakker is): papfles van 180+6
    9.00: fruit, meestal iets van 1,5 stuks fruit met sap (soms paar slokjes, soms 150cc en alles er tussenin.. ;))
    12.00 (afhakelijk van slaapje): broodje (meestal 3/4)
    13.00 (idem): papfles 180+6
    15.30 (soms slaan we dit ook over): koekjes met sap
    17.00: warme hap (meestal hoeveelheid van grote pot) en iets van 100cc kwark
    19.30: papfles van 180+6

Meestal gaan thuis flessen wel leeg. En als Nikki 's nachts wakker word en tis met speentje niet meer te redden (dus echt paar uur lang elk kwartier, 10 min., 5 min., etc. wakker) doen we haar wel eens flesje. Deze drinkt ze eigenlijk ook altijd leeg.. Dus tja, denk dat t puur gewoonte is. We proberen dit ook lang niet altijd te doen, omdat Nikki er nl. wel gewoonte van maakt....
    En als Nikki ziek is, hebben we wel eens flesje extra gedaan. Of nog om 23 uur ff een flesje... Maar zodra ze weer 'beter' was, hebben we altijd probeerd meteen weer in t ritme te krijgen, hoe moeilijk dat soms ook is.. En idd, flessen weer opbouwen.. pff.. afleiden, afleiden en afleiden, das t enige wat bij Nikki werkt.. ;):)

Nouja, goed.. heel verhaal geworden, wat eigenlijk niet eens de bedoeling was.... Maargoed, succes! ;) hihi...

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaaaai

Ik wist dat ik gister nog wat vergeten was, het ruisje van Nikita
    Fem, wat fijn dat dat over is!!! En nu dus kno arts? (als ik het goed onthouden heb) Maar pas in mei dus. :(

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Kling; beebkamer klinkt geweldig!! Ons meisje heeft geen beebkamer...slaapt nog steeds heel gezellig bij ons. De commode staat ook op onze slaapkamer. Wordt nu wel een beetje krap voor de hoeveelheid kleertjes. Over een poosje gaat ze bij haar grote zus slapen. We hebben een groot huis, met helaas maar 3 slaapkamers. Wij slapen beneden, de kinderen boven, de jongens hebben samen een megakamer en onze oudste meid een gewoon formaat slaapkamer. Mochten ze ooit allemaal een eigen kamer willen kan dat gelukkig wel. De kamer van de jongens kan in tweeen en we hebben beneden ooit een slaapkamer bij de keuken getrokken, die zou eventueel weer dichtgemaakt kunnen worden.

Yadi; klinkt spannend meid!

Juud; wauw...je kleine meisje al bijna 1 jaar :)!

Small; fijn dat de APK goed was. Lonneke is ondanks ziekjes geweest een kilo zwaarder dan ons buffeltje en 4,5 cm langer. Grappig dat verschil tussen kindjes van dezelfde leeftijd.
    Komen die poepluiers trouwens van het ziekzijn? Britt heeft namelijk ook op het moment wel 4 poepluiers per dag...ik herinner het me niet meer van de andere kinderen, maar ik vind het wel veel. Soms verschoon ik te snel een luier en komt er nog meer....gaan er gerust nog 3 luiers extra per dag doorheen :D.

O ja even fotootjes van kattekindjes spammen;

Bekijk bijlage 66579

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
  18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
  19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aaah, lieve kattekindjes!!! :)

en hier ook zo'n poeperd hoor! waar ze dat tegenwoordig van heeft?! zou ook dat in de lucht hangen ofzo?! ;)

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel

Deel Deze Pagina