luisteren naar ' ZE ' !!!!!! fijn dat aanprikken (door roesje) te doen was enne, JA, we zijn al blij met 1 goede bevruchting. dat is nog immer meer (kans) dan je met al die domme IUI hebt gehad! zeker, we zijn blij met 1.... we liegen heus niet dat we dan ook blij zijn..... MAAR TOCH EIS IK MEER! ik zal mijn eis trouwens aanpassen naar wat ik je gisteren vertelde: 50% is echt gemiddeld. 2 dus! (in 1x ah toe ah toe? ) @fem: eruit gekomen dus? HA! trouwens, hoest met die draak van je? @bow: wek, over 2 dagen helmpje, hmz. het moet, het is goed, dus komt goed, maar toch niet leuk bah. hoop dat nielzer t snel accepteert en eraan went! nog fotos maken van ' voor en na ' ? of ben ik de enige gek die dat zou doen? so, aan de wijn.
Hmmm scones lekker! Kling: draak is weer in een prinsesje veranderd hoor Fysio: Ik ben er heen gegaan omdat nikita vaak tijdens het lopen haar rechter voetje naar buiten draait en vreemd staat. Daar wilde ik graag advies/begeleiding bij hebben. Conclusie: nikita is hypermobiel. Nikita heeft 'verkeerd' leren lopen. Ze heeft te weinig stabiliteit (mede door de hypermobielheid) en moet 'opnieuw' leren lopen. Haar voetje zet ze dwars neer om meer grip en stevigheid te hebben. Aan de handjes lopen is een echte NONO. Nooit geweten, je ziet het iedereen doen.... anyway: meer op blote voeten lopen, loopwagentje de deur uit doen, alleen lopen als mama/papa de handen om de ribben hebben. Als wij haar romp ondersteunen zal ze zelf beter leren balanceren. Nu 3/4 weken hard oefenen en dan terug op afspraak
@ Fem, tjee zeg, dat wist ik ook niet... nu zelf ook afleren. En Nikita Hypermobiel, amar dus paar weken jullie goed oefenen zodat ze iig juist loopt. Scones, jammie jammie
@fem jeetje nikita verkeerd leren lopen. je hoor dat eigenlijk wel vaker. dat van met de handjes lopen 'slecht' is (even slecht als een loopcar) heb ik laatst ook voor het eerst gehoord in een topic op ander fora over loopcar wel/niet. werd gezegt dat het veel beter is om gewoon het kindje bij de handjes te nemen en kwam er daar ook reactie op dat dat niet zo is. vreemd zeg. denken ze wel dat het nikita gaat lukken om opnieuw te leren lopen?
wek female! nog een hypermobiele in de bus? hm, oefenen, het zal wel helpen denk ik? hoewel de megalenigheid altijd een ' talent ' zal blijven.. dat niet meer op handen laten lopen, oei, dat lijkt me lastig af te leren. succes daarmee, schatje! fijn dat ze weer een prinsesje is trouwens. loopwagen, is dat ook niet goed? ' helpt ' teveel zeker? mokje?
Een loopwagen gaat te snel...ze moet er half achteraan rennen zeg maar. En ze loopt niet óp de handjes Ze houdt mijn handen vast en loopt dan...maar dan loopt ze ook niet stabiel omdat haar armpjes dan boven de schouders uitsteken... Opnieuw leren lopen gaat zeker lukken! Want wat ik net al bij de fysio zag aan resultaat toen ik mijn handen om haar ribben had, dat was echt goed Het zal alleen voor mij zwaarder zijn, want ik moet nu meer gaan bukken. Maar komt goed! En hoe lief is dit! Via de post kreeg ik van de mama van Elke net allemaal enen en nullen binnen
ahhhh wat liefffffff van elkemama! betekent dat trouwens dat zij meeleest hier? super van dat t looptechnisch goed zal komen, alleen jij oppassen voor/met rug ja, beh!
aha! hippe mam he, die van elke. doet tenminste WEL wat met dr hyves! studeerpruttel.... proefexamens.... snel weer tuin in. mais, avec une petite tarte des fraises!
Cin lag in bed en heeft dik 4 uur liggen maffen . Overal doorheen geslapen ook nog want volgens Cinman hebben de buren in die 4 uur het huis verbouwd Ik denk dat ik misschien toch wel meer stress en zenuwen had dan ik dacht Zijn er nog scones? @1 bevruchting: Ja leuk, maar doe toch maar 3... Dan kunnen er 2 de vriezer in en kan er nog eentje slecht ontdooien bij een eventuele vriezerronde. @Nikita: Wat goed dat je met haar naar fysio bent gegaan Fem! En geen loopwagentjes dus, staat genoteerd. @Pix: Zijn jullie nog geslaagd voor kleren?
Cin....lekker geslapen meis , fijn dat het goed ging vanmorgen. Nu heel hard duimen voor minstens 3!!! Spannend allemaal zeg!! Fem; goed dat je zo snel stappen hebt ondernomen met Nikita. Hoe sneller je erbij bent, hoe sneller ze het waarschijnlijk afleert. En wat lief van Elkemama ..... @ scones; heb ik nog nooit gegeten Kling...succes met studeren!!! Ik zal voor je duimen morgen. Lijkt me toch moeilijk als je zwanger bent...wijnproeven. Mijn smaak was altijd wel wat anders....sterker dan normaal en bij Britt kreeg ik vreselijk het zuur van wijn, alhoewel jij het natuurlijk niet doorslikt.
geslaagd voor trouwerij kledij... pixman in helemaal zwart, ik in zwart wit en Eva in lila en silver hahaha wat een drama zeg.. ben wel blij dat het gelukt is.. Fem wat lief van elkemama kling.. ik denk dat ik erover heen heb gelezen maar welk examen heb je morgen? pip nog nooit scones gegeten.. moet je een keer zelf maken is heel makkelijk
ha, cin doet ook de bannerverannertactiek! @pix: goeso van geslaagd, mooie kleertjes gevonden dus? wijnbrevet, sommelier + snel weer verder, maar mag mezelf eerst uitlaten in de supermarkt.
haai ben terug cin oopk avaterandertaktiek ja kling bij jou heeft het geholpen dus waarom niet proberen ben aan het brainstormen hoe ik een taart ga versieren collega van mannetje had eitjes meegegeven van haar 12 kippen en nu maak ik een bedankttaartje voor haar
Tactiek? Ik heb gewoon een leuk nieuw plaatje gevonden, wist niet dat er een bannerverandertactiektechniek was om zwanger te worden Maar hé, nou ik er aan mee blijk te doen hoop ik natuurlijk wel dat het werkt!
Oh, en ik geloof dat Smallie vroeg over bellen morgen? Als ik voor 10 uur nog niks gehoord heb dan is het ok.