Oh 2: Als er iemand nog een leuke naam heeft voor de terug te plaatsen embryo dan hoor ik het graag. Ter info: het is een meisje en op dit moment heet ze nog EZN.
meisjeseinamen: Bella Cinderella Doornroosje Madeleifje (ja expres ei ipv ie) Bobby Lee Marie (ha ha ha, sorry) lady Lovleylocks Carebear Poppelientje Kaatje Peaches Pipi ... ... ik denk verder
kwebbels ik heb ff geen puff om te reageren.. Vanmorgen heb ik me verstapt. tenminste ik maak een stap op een vloerkleed die op en een laminaat vloer ligt en ik verdraai me. ik kan me nog net staande houden. Oehhh en nu heb ik sinds vanmiddag last van me rug terhoogte van me rechterschouderblad. Met 1 hand hou ik nu een warme kersenpitzak tegen de zere plek en met andere ben ik aan het tikken.. Ook heb ik een paar molletjes genomen. Ik hooop echt dat het morge voorbij is... Heel toevallig ik praat haast nooit over me werk en doe ik dat wordt ik meteen gestraft. ...... wat baaaaaaaaaaaaaaaaal ik hier van. Ik zou morgen uitgerekend zijn maar in plaats van weeen heb ik nu last van me rug.
per 1 juli al kantoor (oh! 'July' lijkt me goeie einaam Jullie, omdat het er twee gaan worden (*duim*) en juli omdat je in die maand posi gaat testen (*duim*) en July omdat dat een vrouwen naam is)...waar was ik?! Oh ja, per 1 juli kantoor weet je hoe snel dat is!
nee daar ben ik nu te brak voor ivm me rug. ik schiet spontaan in de lach als een boer met kiespijn dat als morge de erge rugpijn niet over is dat ik dan naar de ehbo kan gaan. HOE LEUK KAN IK HET HEBBEN..
1 juli WEK!!!! das seker snel! @bannerveranner: ik heb in feb mijn avater verannerd en mijn banner laten verlopen in t kader van ' ik ben niet ongi en niet swang maar er wel klaar mee ' remember? nou toen was ik dus heus wel toch stiekem swang! sikki heeft dezelfde tactiek toegepast en die was (met nadruk op was ) ook swang, en nog een paar hebben t gedaan. hoop dat t werkt! maar eigenlijk geloof ik gewoon in de cin en de cinman en de bevruchting en de innesteling, ' thats all ' we need... eng he cin, morgen NIET gebeld worden dat wil je. en dan meteen terug bellen HOEVEEL de score is heb net rondje dorp gedaan, rover al sinds 1200 niet meer gezien nou ist mooi weer, maar hijs niet komen eten! *ik mag niet bezorgd zijn* ik mag niet bezorgd zijn* snel weer in de wijn.
@ppv: knuf voor jou, wegens rug en wegens morgen. en ook wegens werk en wegens ei vanaaf, niet even sigtig lepeltje lepeltje laten dekken?
@ Klingeltje, ja mooi weer, die is lekker de hort op, of even langs je geglipt toe je rondje dorp was.
Wat zijn jullie leuk vanaaf.. Me mannetje heeft n8dienst. en door jullie prietpraat kon ik niet meer bij van het lachen.. Ik hoop nu dat me banner ongelijk heeft..