ppv, gewoon benen wijd en ' DEKSERVICE ' roepen als ie thuiskomt. deed ik ook altijd! nu wil ik niet zeggen of beweren of ook maar suggereren dat jij net zo debiel als ik ben, maar toch! en lachen is gezond *kietel kietel*
Iets zegt me toch dat ik me nod datum kan veranderen naar 29 juni.. Ik hoop dat ik op me gevoel kan vertrouwen. tja dan klopt me banner ook niet...
zo taartje is klaar kling alvast heel veel succes voor morgenavond ppver heel veel sterkte voor morgen cin jij wordt gewoon niet terug gebeld en mag om 10.01u bellen hoeveel het er zijn
Dora is ook leuk, haha, kan er altijd nog Dorei van maken. Maar dat is dan ook weer Dor EI... Dan doen we Dora en Mega Mindy wel in de vriezer
Bellen? Ik mag helemaal niet bellen! Ik hoor het vrijdag wel en dat vind ik ook wel prima. Of ben ik dan raarrrrrr? @Pix: Supporter jij nu voor ZA? Of supporter je helemaal niks?
cin ik zou niet kunnen wachten om te bellen maargoed als jij kan wachten tot vrijdag is het prima toch ppver biscuit met aardbeienjam, bekleed met witte fondant; gele, rode en turquoise bloemen en chocolade zal straks foto plaatsen, eerst een vieze broek verversen
female: yes, 1 juli al, goeiiiiii cin: ik ga nog harder duimen dan ik al deed. Ik zei laatst nog: minimaal 4 bevruchtingen, dus daar ga ik nog steeds voor. gieg: al nieuws? klingel: folium geslikt tot 10 weken, nu af en toe een vitaminepilletje, maar eet gewoon gezond (en chips), dus neem er niet elke dag eentje. morgen uitje van werk, nieuws heeft de andere vleugel van de afdeling nu bereikt (afdeling van 100 man), dus ben benieuwd naar de reacties morgen . Maar morgen dus ook niet actief hier. oja, ook team gemaild, leuke reacties gehad! joepie!
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 79319 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 28-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor 2 meisjes 0 jongen 3 onbekend NOD 30-06: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 01-07: Cin1979 (beeb 1) 10-07: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 6 waarvan 4 MMM Afspraken 18-06: Niels mag z'n stoere helm ophalen 18-06: Cin TP 22-06: Gabbel uitgangsecho 22-06: Milk echo 22-06: Quinn CB 23-06: Klingel vk 01-07: Cin prikken op HCG 01-07: Remmar 20 weken echo 01-07: Niels CB 05-07: Nikki APK & prikjes 08-07: Ppver HSG 15-07: Milk vk
hmmm vanmiddag had me mannetje een Vuvuzela ergens bij gekregen met de boodschappen. even uit testten d8 ie.. Het resultaat is dat de kattenbeesten meteen naar boven vluchten. En zijn dus ook ANTI Vuvuzela.
Zijn er meer mensen die niet in het gastenboek van Sanne's site kunnen posten? (Er staat trouwens een update op van vandaag)
@cin soms lijkt een datum erg ver maar anderszijds heb ik soms ook het idee dat de dagen voorbij vliegen.. ik hoop voor jou dat het laatste ook het geval mag zijn en dat het snel 1 juli is.
tuurlijk mag jij wel bellen! om te vragen hoeveel er dan wel niet bevrucht zijn als ze niet hebben gebeld! deed ik wel. beter thuis horen dan daar op t spreekuur, vond ik. maar misschien ben jij wel erg geduldig (geworden) natuurlijk @ppv: waarom zou je ei gisteren zijn gewees en dus je NOD een dag eerder? das toch geen smoesje om geen dekservice te eisen he? @leren: ben op de helft van t dikke boek, proest! maar kom nu in t makkelijkere gedeelte: de nieuwewereldwijnen. SOveel minder gecompliceerd! beetje mannenwijnen. als je het mij vraagt
Cin, fijn dat punctie goed is gegaan! Opbrengst iets minder dan gehoopt maar dat Cinman's bijdrage nog nooit zo goed en mobiel is geweest is daaren tegen weer zo super en hoopgevend! Ik vind het echt spannend, heb goed gevoel erbij! En de telefoon gaat bij jou niet over! Vrijdag TP! Gieg, hoe is het bij jou gegaan? Kling, pfff leren en studeren, voor sommige dingen zo nodig maar ook zo niet mijn ding! Maar ik geloof dat het morgen helemaal goed gaat komen, ik vind het nog steeds wel hillarisch zwanger muts op wijnexamen Break a leg, lieverd! Fem, wat super dat jullie per 1 juli al nieu kantoorpand hebben. helemaal gaaf! Hoe is het trouwens afgelopen met Nikita naar KDV en bijdrage belastingdienst? ppver, dikke knuff voor jou! Je hebt het er zo moeilijk mee en dan ook nog vallen Zuurtje, mooie taart weer gemaakt! natjes, beterschap! Milk, leuk dat je nieuws steeds wereldser wordt! Hier alles zijn gangetje alleen die stomme hooikoorts heeft me echt goed te pakken *hatsjoe!* Word er beetje simpel van hihi!
@gieg: hoest gegaan? ben benieuwd!!! @leo: ahh smak op joe hooikoorts! word je simpel van he, dat niesen steeds! heb je er iets voor/tegen??? @leo: je hebt gelijk, is wel vrij hilarisch, zwangere doos goes sommelierexamen ik denk dat ik maar een extra strrrrrrak jurkje aan doe om de mensen nog meer te confusen slaap lekker voor wie dat gaat doen, ik weer op bank met boek en ohja rover is net trug *ikmagnooitmeerzorgenmakenomhem* x100