Je móet niks hé miranke...maar ze kunnen wel advies geven natuurlijk Het kolven gaat met ups and downs. Maar een foto erbij en even echt de tijd ervoor nemen helpt vaak wel. Vind het heel spannend hoor dat je gaat buidelen Je meisje op je voelen! Dat warme proppie die zo lekker gaat liggen slapen van jouw geur en hartslag en ademhaling...weer helemaal bekend zoals in de buik. Veel plezier!
@miranke: weet je wat je ook kan proberen (iom ziekehuis), of je naast Sanne mag kolven. Toen kleine man hier eerste week in ziekenhuis lag heb ik dat ook steeds gedaan. Dan schoot de productie echt enorm omhoog! Kolf je 's nachts ook om de 3 uur?
kleine vent slaapt nog.... wat een luilak! Moet hem zo maar wakker maken..moeten toch echt op de fiets naar het cb toe!
@ Miranke, veel plezier buidelen. En kolven gaat idd makkelijker met foto. Ik heb ook dagen gewoon naast der couveuse gekolft, dat gaat nog sneller.
Heey meiden hoe is het hier?? Natjes aan de beterende hand? Goed zo. Tygo lekker slaapkoppie? Succes op het buro! Miranke, graag gedaan Buidelen!! spannend, hoop dat je er enorm van gaat genieten. Nai, gaat wel goed? Kun je het beetje bevatten allemaal? Gieg hoe is het gister gegaan?? Cin, woeiiiiiiiiiii super lieve ava! Klingel alvast veel succes vanavond!! Ava, niet gezien, hou niet zo van zulke films Ppver, sterkte vandaag! Pix hoe bevallen de katoenen luiers?? Pip, al iets gehoord van de moeder?? Fem, spannend van kantoorpand!! Enne heb je geen accountant waar je het aan kan vragen?? Vind Pip's optie ook nog de beste eigenlijk. Zekere voor het onzekere. Belastingdienst makkelijker kunnen we het niet maken Leo *hatsjoe* zaterdag beetje regen geloof ik, kun je weer even adem halen. Gisteren Niels zijn haar heeeeeeeel kort laten knippen door buuf. Zal vanaaf wel effe fotootje plaatsen. Morgen helm, ben benieuwd!
haaizwaai! lekker in tuin aan t leren @cin: ben so blij voor joe, maar dat wist je al! weet je, cin-en en cinman-zaad hebben nu voor het eerst dat jullie het weten een verbintenis aan gegaan; ze hebben elkaar bevrucht!!! dat is al een heel bijzondere nieuwe stap, hoe ' sneu ' hij ergens ook klinkt misschien (voor breezersletjes die al zwanger worden als je er naar wijst...) morgen ben jij in het bezit van jullie cryo. bijzonder! enne, wel even 33% kans nu he! SO dat is wel even wat! ja, wat het niet is weteen we ook, maar toch. ik hoop dat jij het ook als een soortvan bijzonder zal kunnen ervaren... de eerste dagen... tot de echte wachtweekstressjes weer komen! @natjes: goeso, wat beter! @nielzer: coiffure zien!? @fem: mooie gerberafotoooo! (enne, bannerveranner je weet wat dat blablabla ) @lonneke: GOESOOO! @nai: hoest met je mkverdriet? knuf @rest: weet niet meer! weer de tuun in. zk-j-->1-0! so. *ohnee niets SO, vergeet ik bijna eigen mijlpaal(dans)* vanmorgenvroeg in bed deed BARBIE voor t eerst echt onwijs dansje in buik. klingmans hand op buik, en hij kreeg een mooie swing-plop! heel bijzonder, ook vooral zijn verwonderde ' geschrokken ' blijde lieve " whaha wow!!!! '' HUIL. smak!
Kling: wat gaaf van barbiedansmetpapa! Bannerverander: doe ik niet! Alleen fotootje, en dat was niet eens een verander: want ik had hiervoor geen foto. Dus. So. Bow: spannend van helmpje hoor..ben echt heel benieuwd hoe hij het gaat vinden. Avatar: is echt mooi verhaal. Als je de message erachter ook een beetje doorziet. Ik wel Ze hebben een onwijs mooie prachtige misschien ooit wel bestaande wonderlijke wereld gecreëerd. Met prachtige planten en dieren en bomen en en en...en de mens maakt alles kapot. Nou goed, zoiets dus.
Star trek achtig ofzo? Neu, das ook niet mijn ding. Nee bow, het is echt een aanrader. Zo gaaf...mooi gemaakt, ik zou gewoon zelf in die wereld willen wonen
Meisjes, Kei-lastig om alles op je werk bij te houden. Heb wel effe bijgelezen, maar krijg het er vandaag niet meer in... @Cin: en nu duimen meis! Ik denk ook morgen aan je! @Kling: SUCCES! *hik* @Miranke: medeleven en lieve woordjes vanzelfsprekend hier in de bus. Maar fijn dat het je zo goed doet. Ga zo mijn kaarsje weer branden. Knuffje voor Sanne (blijft zo'n leuke naam!) @PPver: meis, moeilijke dag hè? Ik denk aan je! @...shit er was meer.... denk denk denk... @oh ja REM: BEDANKT! Maar niet heus.... Kleertjes.com veeeeeeeeuuuuuuls te leuk... Kijk zo nog effe meer terug...