Om de reden dat ik zelf hypermobiel ben én grote man een afwijking van de rug heeft, hebben wij bij Siem nooit bewegingen en houdingen (lopen, staan, zelfs zitten) mogen stimuleren totdat hij het helemaal zelf kon. Ook draaien moest ik niet 'een handje helpen'. Nu is hij nog ietsje traag, maar hij rent wel. Knietjes staan hypermobiel-krom, maar hij heeft rechtuit leren lopen met de voetjes. Valt nog wel veel, maar is ook gewoon lomp. Femke van zichzelf al vrij traag en omdat we haar staan niet moegn stimuleren, kruipt die nog steeds lekker over de grond en geen pogingen tot staan... Beter voorkomen... maar dat moet je dan wél weten natuurlijk. Ik ging gelukkig wegens eigen klachten/vragen, tijdig naar arts/fysio en vond zijn knietjes en rug ook wat krom, dus. Succes meis! Het komt echt wel goed.
ha ha ha, die kleertjes.com toch Hmmm misschien toch ook Avatar gaan kijken, dacht ook super sci fi Juud, ben aan het opruimen voor je (was ook weer nodig, stapels spullen verschijnen hier zo snel) Moet ik nog iets speciaals voor jullie halen qua drinken/eten
@Bow: Niels nu lekker kort? Slim van je. Ben benieuwd hoe het gaat morgen. Succes! @Cin: lees nu net: TP gaat door!!!!! Kreeg spontaan de kriebels. En werd beetje emo... Denk extra hard aan je morgen!
Hey juud, thnx voor je berichtje! Wij hebben nikita ook nooit geholpen met gaan staan o.i.d.; dat deed ze zelf al heel snel...Het is denk ik fout gegaan toen zij voor haar verjaardag een loopwagentje heeft gekregen van haar tante. Daar is ze achteraan gaan rennen (omdat ie te snel gaat) en zo heeft zij dus verkeerd leren lopen. Als ze aan de hand loopt wil ze dus ook meer rennen dan netjes stappen. Maar we zijn al flink aan het oefenen en het 'stappen stappen stappen' gaat erg goed! En ze vindt het ook onwijs leuk om te doen
Nee, denk dat je voor de kindjes wel hetzelfde in huis hebt en ik neem toch voor de zekerheid altijd bekende dingen mee. En ik ben heel makkelijk... Opruimen? Dat was ook wel het minste dat ik verwachtte... Ga je niet soppen?
Fijn! Ja, tis ook echt gewoon dat ik zelf zo mijn twijfels had ivm onze eigen klachten, maar anders bedenk je zoiets natuurlijk ook niet...
@juud Tnx! Ben ook erg benieuwd. @fem, ja daar had ik nog niet op gereageerd, fysio. Maar wist ik ook niet hoor dat dat een echte NONO was. Zo hoorde ik laatst van onze fysio dat die loopwagentjes waar ze in zitten ook zo fout is. 1x raden wat oma in de huiskamer heeft staan
*noteert: GEEN loopwagentje!* @fem: ik bedoelde avaverander avater niet gezien, binnenkort huren! @proefexamen portugal: ieks, geen 3/4 score *rent de balkan op*
Ja over die loopwagentjes (edit: zo'n eentje waar ze in zitten) had onze kinderarts al aangegeven dat we die nooooooit moesten kopen. Ook niet gedaan Maar, als we ergens op bezoek zijn waar ze zo'n ding hebben mag ze best ff tien minuutje racen hoor. Maar mensen zetten die kleintjes vaak heel lang erin. (lekker bezig, geen omkijken naar, vinden het leuk) en dat is dus foute boel.
hoe laat echt? om 2030! en onecht ook!! is in t midden des lands, komen alle studenten heen. getver, ik ben er klaar mee! ohnee toch niet, is best leuk. tuinsmak
soppen, nou misschien (misschien kan ik Smallman zo ver krijgen ) maar vandaag al doen heeft geen zin met 3 katten, eerder zaterdag avond hi hi Babyrollator, wist ik echt niet, andere wist ik wel dat het niet goed was. Uitdelen Lonneke... Net voedingskleurstofgekocht, ga ik Bumba cake's van Proberen te maken. Muffin met gelebotercreme bovenop met 2 rode rondjes...
cb: helemaal goedgekeurd, had een voorbeeld-kindje! 8 maanden, 72 cm, 7815 gram. Na zijn ziek-zijn vorige maand en ziekehuisavontuur toch nog bijna 1 kilo aangekomen, netjes!