Hi leo, SMAK! Nog steeds last van stomme hooikoorst? Hebbie gaan last van ribben door dat niezen? Remmie wat fijn dat misselijkheid minder wordt. Ik hoop zo dat je mag gaan genieten hoor. Jullie mannen kromme voeten? Ze zeggen kromme voeten kromme......
wij hebben een dect babyfoon, maar ja dan moet je eigenlijk ook geen magnetron gebruiken geen mobiel enz enz.
Wow Tisch, jij maakt het ook wel spannend zeg maar tweede zou bij jullie dus welkom zijn Cinnie, hihi wil CInman je morgen in bed houden?? Zal wel meevallen toch, beetje bewegen mag wel ik zou alleen niet op de crosstrainer gaan Leo, slim om van die kartonnetjes ertussen te doen! Goeie tip. Nog zo last van hooikoorts?? arme jij, knuff Remm fijn dat je je wat beter voelt, al afspraak bij fysio gemaakt voor bekken??????? Smallie, hihi dan hoop ik het helemaal voor jullie!! Duimmmm Ben echt heel nieuwsgierig nu hoor
@rem, als rem dat zo gehad heeft dan ben je niet bang dat Nikki dat ook krijgt?? Of ga je al met Nikki naar fysio?
Das dus niet waar. Op de belastingdienst site staat de vraag "werk je?" met zo'n vraagtekentje erachter voor meer uitleg. Als je daar op klikt staat dat onder 'werk' ook 'meewerken in de eigen zaak van je toeslagpartner' wordt verstaan.
zit er limiet aan aantal kersen wat je op een dag mag eten? hmmm al best veel op vandaag hihi. Hoe lang duurde examen Kling?