En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #3661 Smallville, 18 jun 2010
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
    @ Milky, ja maar zoals het gesprek ging kwam er eigenlijk uit naar voren dat die 1e test niet goed was omdat ze niet goed konden testen ivm dichtheid kwakkie. Dan vind ik datze daar wel laat mee komen.
    Nog niet met Smallman over gehad.. wil hem niet onnodig "ongerust" maken, 1 pers. met kriebels is genoeg (+ busvriendinnetjes).

-edit- evengecheked, heb echt vertekedn beeld van tijd, Smallman heeft wel pas eind december laten testen, dus 3mnd

@ Pix, veel plezier bij Trouwerij Vlinderbloem, geniet er van.
    En lekker haartjes laten knippen :)

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    oh domme ik.. vergeet ik giegje helemaal.. sorry!!

Gelukkig dat t geen MS is zeg..!! Jeetje.. Maar scoliose erger?! Is dat 'erg', zeg maar?! of is het nog binnen de perken?! Heb je trouwens alleen scoliose of ook kyfose? Pas goed op jezelf hoor!!!
    En wat een gezeur of niet met die rechtzaak...?! Wat vind je er zelf van?! Heb je er een beetje vertrouwen in? Kan me voorstellen dat je je er wel een keertje klaar mee bent / wilt zijn.... of valt dat nog mee?!

@ milk: ja, bij Nikki ook al last gehad. Maar toen nooit naar bekkentherapeut geweest... Vond t zelf nog wel meevallen.. haha... (maar volgens menigeen zegt dat meer over mij dan over pijn.. hihihi...)
    Maar nadien nooit overgegaan en altijd beetje blijven zeuren.. Dus begint het nu gewoon eerder, best logisch toch!? ;)

@ cin: en?? ligt u al netjes op de bank?! of nog in zkh?!

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    smallie: haha, dus wel netjes na 3 maanden, goed zo. wel vaag dat ze je niet hebben verteld dat ze het niet echt konden nagaan...

remmar: zeker logisch! vriendin van me had het ook bij de eerste een beetje en bij de tweede kon ze niet meer. Is bij hun de reden dat ze niet voor een derde zullen gaan, dat is dan wel weer heel erg sneu! Hopelijk blijft het jou een beetje bespaard.

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Remmie, nu wel naar bekkentherapeut? beter van wel heh

@ Cin, en nog Dora/Mega Mindy in vriezer? Heo ging het verder?
    *smak*

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ja, krijg van iedereen uit mn omgeving op de kop dak eens een afsrpaak moet maken, dus ja.. dan moet ik wel he?! ;)

Zo.. en nu ga ik eens wat doen.... maar wat?!
    *zucht*

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Wat dacht je van fysio bellen :p

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    morgen.. hier onwijs duizeldraaiklingel :(

@small: aha, wel 3 maanden dus, maar 6 maanden later dit telefoontje. ik vind t nogal vreemd/vaag van ze!
    wat is nu t idee dan?
    en smallman weet wel dat ie opnieuw moet kwakken toch, hoe leg je dat dan uit? ;)

straks testen, gek idee dat dat opeens onverwacht dan weer spannend is he?

@cin: cin heeft er 1 in! dus het megaduimen in de bussss kan beginnen! :)
    rest magmoet ze zelf vertellen

@bow: haai! hoelaat helmpje? (heb ik missch gemist, lees vergeten?)

@pip fem nikita gabbels: veel plezier op minimiet, leuk!

@hier: huisvrouwen,
    maar eerst even afwachten tot ik word teruggebeld door de LGG.
    vind t niet normaal, als ik beweeg met hoofd lijkt inhoud 10 rondjes te maken zegmaar.
    is anders misselduizel dan ik wegens bloedarmoede al gewend ben. mok.

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Remmie, Fysio bellen, ha ha ha dat ga je nu doen :) hi hi

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ klingeltje, ja Smallman weet dat ie opnieuw moet kwakken (eend)... hem kennende zal geen q-time zonder regenjasje zijn voordat ik weer OK heeft gehad.
    Ik verwacht dat hij nog even verhaal gaat halen.
    En testen straks: heel onverwacht en spannend, zenuwen gieren door mijn lijf.

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, jij wel voorzichtig aan doen, klinkt niet goed, LGG al terug gebeld?

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, 1 in :) wacht met smart op Cinverhaal

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @small: maar vroeg smallman dan niet wrom bedoel ik, toen je zei ' in potje kwakken! '?
    wat braaf trouwens (ik wou bijna zoet zeggen ;)) dat ie dat meteen doet.
    volgens mij heb jij wel een lieve vent.
    hij moet alleen die condooms weglaten!

;)

ohnee, toch niet.
    samen beslissen.

@LGG: advies langs HA gaan, anders moet ik alsnog in oto en dat wildurf ik niet.
    daar dus even heen om 1500.

@remmie: HOE LAAT HEB JIJ EEN DATE MET DE FYSIO???

@fysio: :$ zomaar vergeten gisteren! en niet eens teruggebeld nog!

*pakt gsm*

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Sooooo,
    Ik weer thuis op de bank. Tóch langs gemeente gegaan voor rijbewijs, maar Cinman ging mee om te chauffeuren. Arme man is helemaal van slag en had me het liefst met bed en al naar buiten gerold.

Dus... Helaas was er van de 4 eitjes maar eentje bevrucht. 2 eitjes waren niet rijp en de ander is niet goed gedeeld :(. Was toch wel even een mokmomentje, hoe verwend het ook klinkt: het was wel verdomd veel moeite voor 'maar' één bevruchting.

Maarrr: Eitje dat wél goed was is een 3-cellige topper (hoewel 3 cellen dan ook weer niet super is) met maar heeeeeel klein beetje fragmentatie.

En nu voel ik me raar.

@Remmie: Al gebeld?

@Bow: Hoe laat moeten jullie?

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    MOK cin... maar gelukkig gaat deze hem worden, ga maar lekker bankhangen vandaag!

klingel: oei, toch wel erg lage bloeddruk weer?

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Wij zijn ook al geweest.
    Niels ligt nu lekker in bed te maffen.
    Viel me mee moet ik zeggen. Maar goed nu is die man een geoefdende helm opzetter natuurlijk en ik nog niet en ik denk dat nou juist het vervelendste is. Maar hij liet het allemaal wel goed toe. Eerste moment is het ergste zei de orthopeed want dan is ie nog veel te groot en valt ie vaak over ogen heen maar viel mee dus, gewoon kiekeboe spelletje gedaan en dan is het al snel goed :)

Dus gepast gemeten op maat gemaakt en meegenomen. Nu is het wennen 1 uur op 1 uur af en slaapjes nog niet op Morgen is het 2 uur op 1 uur af en ook nog niet met de slaapjes. Overmorgen is het 4 uur op en 1 uur af en met slaapjes ook op. En zo maar uitbreiden.

Ik vind het nogal eng en lastig om dat ding dus op zijn hoofd te zetten. HIj zit natuurlijk nooit stil en je moet die orengaten dus precies boven zijn oren hebben. Dus dat lijkt me een enorm gehannes en ik denk dat dat voor Niels nog het lastigste is.
    En zweten, na 1 uurtje hoofd al drijfnat. Dat vind ik wel zielig. Kan niet fijn zijn denk ik dan. Maar hopelijk went het lichaam er snel aan.

Later reageer ik meer hoor, moet nu eerst echt nodig aan de was.........;)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @cin: helemaal logisch, je wilt meer oogst en voorraad uit zon ellendige poging! :X :(

but- je hebt godzijdank wel een samengesmolten cincinman in je doosje nu en dat is toch wel een klein dansje waard- niet door jouzelf uitgevoerd!

*kling doet hysterisch glitterdansje voor cinTP*

hoe heet hijzij nu eigenlijk? ist july geworden? of june? of toettoetttttttttttt? ;)

lief van cinman dat hij zo meevadert al :)
    ontroerend, of nie? :)

fijn trouwens dat je 200pillen hebt! :) is minder schietwerk :)
    hoe werkt t nu verder, doen ze aan bloedprikken of ben je weg gewapperd met ' test maar over 3 weken doeiii! '?

@wen: whoei, helmpje binnen EN op.
    lijkt me ook eng zeg, zon ding op een beweeglijk hoofdje goed zetten!
    wat goed en lief dat nielzer het toe laat!
    wat is het toch een onwijs lekker lief wijs ventje.
    tante klingel is een beetje verliefd op nielzer, maar dat wist nielzer allang uiteraard ;)

@HA: straks even een date. zal wel een ' ja u heeft bloedarmoede en een bloeddruk van laag/lager hebben ', alleen daar heb ik niks an!

muk.

en dan nu: de douche schoonmaken. beeeeeeeeeeeh!

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    't Is July geworden, al beweert de papa dat het een jongentje is. ;)
    En verder moet ik 30 juni komen voor prikken op hcg (en prog natuurlijk). Bij posi bloedtest moet ik bollen blijven schieten tot in 11e week.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    getver, ook bloedprikdatumstress!!

het fijne is wel (of vond ik dan) dat je dan geen stress met testjes hebt, en opzich echt een duidelijke uitslag.

...........tenzij je een klingel doet :$

maar dat kan niet als je ' pas ' 12 dagen na TP (niet heel laat ook, lekker :)) komt prikken.

dus: gewoon in een keer HCG=50 en prog=90 bitte!!!

of wat is bitte in t belgsich? :D

die bollenprocedure is ook lekker stevig, ah dat geeft echt vertrouwen in hun of niet?
    :)

trouwens, durfwil je nu geen bannert?

en nu op bank jij! :)

en ik de douche in!

smaL!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @bow: senks voor streng smsbevel, inderdaad beter plat. douche werkt niet als je niet ziet waar stang zit, althans als ie niet zit waar je m denkt te zien.
    :(

knuf!

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    helaas meisje.....
    voel me er wel raar onder

Smallman had gesprek gevoerd, dus ik hoorde daarna dat hij nogmaals kwakje moet inleveren...
    Braaf. tja omdat ie het bij 2 wil houden en niet van condooms houd :)
    Maar hij is wel lief hoor.
    ben benieuwd, vvond is ie uiteten met studiegenootjes... maar ik heb toch echt zin... kijken hoe hij dat gaat regelen :)

@ Cin, Toch 1, das meer dan nul moppie, en deze gaat het worden dus geen reserve nodig.
    *knuf* nu duimen op een goede uitslag de 30e

@ Bow, dus tot nu toe gaat het nog goed met helmpje, is voor jullie beide wennen. Jullei opzetten en hij dragen.
    Veel haartje skort houden met dat gezweet.

Deel Deze Pagina