haha, zat net te denken aan bannert, eens zien of ik iets leuks kan vinden. En bollenprocedure is duidelijk, ze hamerden er ook een paar keer op dat ik die écht niet moet vergeten. As if!
Cin; ik kan me je mok best voor stellen hoor....de hele polonaise aan je lijf voor 1 bevruchting. Maar aan de andere kant.....je hebt er maar 1 nodig! De duimen draaien hier al volle kracht voor een pracht van een positest aan het einde van de maand! Dikke knuf liefCin! Kling; jij malle meid.....gewoon doodleuk de badkamer soppen terwijl je hartstikke dizzy bent . Gelukkig is tante Bow er nog om op je te letten! Small; spannende dag voor jou....ben heel benieuwd! Bow; fijn dat het meeviel....hopelijk went Niels er de komende dagen snel aan. Hoewel onze jongste zoon jonger was toen hij werd geopereerd, weet ik wel dat kindjes snel aan dingen wennen. Hij moest na de operatie twee weken in een gipsschelp...van zijn kruin tot onder zijn billen, om te voorkomen dat hij zijn hoofd zou draaien of zijn linkerarm zou bewegen. Het zag er vreselijk zielig uit, maar na een paar dagen was hij er helemaal aan gewend en sliep zelfs beter dan voor de operatie. @minimeeting; wat heel gezellie....Gabbel en Fem zijn schatjes en Nikita is om op te eten. Wat een lekker vrolijk meisje is dat . We hebben wat foto's gemaakt. Als Fem en Gabbel het goed vinden zet ik ze binnenkort wel een keer op mmm.
Teleurgesteld of opluchting? Of van allebei een beetje? Ik 'proef' meer van het eerste, maar dat kan ik verkeerd hebben?
fijne banner, liefcin! en super van hun bollenbeleid! echt zo belangrijk, en geruststellend dat ze er zelf (niet de patiente alleen*******) ook zo op hameren! @small: hmz. das wel een teleur volgens mij he? ieks, ergens hoop ik niet dat dit een nieuw iets in werking zet bij jou/tussen jullie.. (rare zin, ik kom er ook niet anders uit ) @pip: leuk van meet! maar een snelle wipmeet, of gaat de tijd so snel? @bank: ja. maar moest even lenzen uitdoen, niet zo streng zijn bank, je lijkt bow wel! *crash*
@ klingeltje, denk dat ik zin snap hoor maar wil mijn relatie niet voor op spel zetten, (voor mijn gevoel dat ik toch nog wel 1 zou willen) ondertussen gewoon blijven dromen dan maar
hmmm ik ga even douchen, even alle emo van me af proberen te wassen vanmiddag verjaardag van neefje, alweer 1, du sweel netjes voor de dag komen.
Small: Ga je zondag heel hard huggen! @Cin: TP-knuff. Helaas minder dan gehoopt, maar toch een TP! En wie weet, was dit voldoende om het nu toch eens, voor één keer.... Bankhangze! @Gieg: yes, geen MS (dat rijmt...) En wat een gedoe zeg, die rechtszaak... Knuff en succes! @Niels/Bow: helmpje opzetten viel mee? Is het een hippe geworden? Fijn dat mannetje meteen ging slapen. Knuffjes! @minimeet: klonk gezelli! Heb ook al zin in miniminimeet zondag! @Tisch: über-schattige avatar! @Kling: hoe was examen (of heb ik daar overheen gelezen?) Enne, rustig aan jij! Niet verwaarlozen, maar serieus nemen hè! @Rem: hmmmm, toch weer fysio dus... @Milk: je klinkt 'gewoon'... Alles goed dus? Dit was uit het hoofd... Zo, nu kindjes in bed doen en dan even wat rustiger lezen/posten hier
@meewerkaftrek gisteren: ergste was nog dat ik alleen thuis was, dus niets spannend het bed in... Vanaaf laatste kans voor grote mans vakantie-avontuur...
Gedverdemme, kent u dat? Dat je een bos bloemen op tafel hebt staan en dat de geur van het bloemenwater je al vanaf de andere kant van het huis tegemoet zweemt...??? Bwlègh....
En als die ***Duitsers nu niet snel 2 doelpunten scoren, kan ik die verdammte pool wel vergeten... Hmm, verheiratet mit einem... Domme zet Juud Nou ja, wel prachtige en punktliche Kinder!
Mooie banner trouwens Cin! Hoop dat je er dit keer echt niet zo'n lange lijst onder hoeft te kalken, maar dat je volgende aanpassing is: swang! 30/6, pfffffffff das nog verrekte ver....
Zo, ik heb net wat zeeeeer nuttigs gedaan.... Geslapen! haha.. Jemig, lag op bed en was zo vertrokken! werd net pas tegen half 3 weer wakker!! pff... Helemaal van de wereld! @ cin: Jeuj, TP is goed gegaan! *doet vreugdedansje* Kan me wel je teleurstelling voorstellen hoor... Voor je gevoel dit allemaal moeten doen voor 1tje... En tuurlijk is dat super, maar stiekum hoop je toch op meer (en vind dat ook echt niet verwend, lijkt me heel menselijk)..... Hoop zoooo voor je dat t gewoon lekker gaat nestelen, dan is volgende keer helemaal niet nodig! En maakt t allemaal lekker niets uit dat t er maar 1 was!! sooo... @ wen: Ik zag net meteen je berichtje op msn! Lief!!! hihi.. Hoop dat jij vooral moet wennen Want dat betekent dat Niels het allemaal wel oke vindt.. Lijkt me ook vrij lastig om het hempje goed op z'n koppie te krijgen.. Maar ach, als ie m zovaak op en af moet de eerste dagen, ben je snel gewend, denk ik!! (tenminste, met handspalken enzo aandoen op 't werk, is eerste keer ook een ramp, daarna gaat t steeds sneller en beter!) @ smallie: heeeeeele dikke knuff voor jou!!! Ookal wist je misschien ergens ver weg wel dat t niet zo was (omdat t misschien te mooi is voor woorden), toch heb je hoop.. Niet dan!? Lijkt me wel moeilijk hoor, dat mannentje t prima vindt zo en jij eigenlijk nog niet..... @ Kling: sigtig aan jij!!! Pas jij ook eens ff op jezelf!! Aan duizelende mama heeft barbi ook niets..! Lekker bankhangen jij en laten verwenen!! @ pip: ben benieuwd naar foto's!! @ fysio: gebeld! (namen vanmorgen niet op, dus net maar ff gedaan). Afspraak voor donderdag, ff kijken of ik dan oppas kan regelen.
Heeeeeeeeeeeeeerlijk Rem! Dat siëstaatje van je. En goed dat je nu afspraak hebt. Kan helaas niet oppassen voor je... @Small: dat lijkt me ook het lastigst, wat Rem zegt: mannetje oké met 2 en jij stiekem niet. Hier geldt dat niet helemaal, omdat ik geen directe wens heb, maar ik wil gewoon nog geen definitieve anticonceptie. Grote man had dat prima geleken, maar is er niet voor gegaan. Dat houdt hier iig de kansen open en als we over 5 jaar toch van het idee voor nummer 3 af zijn (ben ik ook weer 39), dan kunnen we alsnog definitief doen. We hebben het er zondag wel over, als je mannetje effe gaat wieberen...
Ohja, heeeeerlijk!! was echt KO!! Moest ook echt ff wakker worden. ken je dat gevoel?! Helemaal van de wereld.... Vind t wel erg leuk om te lezen, moek zeggen. Al die mannen die zoiets hebben van: 2 is prima. En de vrouwen weten t allemaal niet zeker..! hihi... Rem zegt nl. altijd, 2 en niet meer! En ik zeg altijd: ik weet t nog niet, kan ik nu nog niet zeggen/beslissen.. Vind t wel grappig hoe anders vrouwen erin staan dan mannen...