we hebben 1 juli 20 weken echo.. en ben er zelf nogsteeds niet uit of ik het uberhaupt wil weten wat t is.... *zucht* HELP!!!!
Tsk! We stonden op pagina 2! En die MP voor klingel: daar ben ik helemaal voor! edit: @Remmie: Mooi buikje!!!
Ik heb haar 3 uur geleden ongeveer een smsje gestuurd, maar geen reactie....dat kan aan vier dingen liggen: 1: mijn telefoon doet raar en ik ontvang wel vaker geen smsjes. 2: klingel is telefoon kwijt/heeft sms niet gezien. 3: klingel denkt: "het zal wel, ik reageer ff niet". 4: ze kán niet reageren...
Ojee, nu maak ik me ook zorgen KLINGELTJE......... @ Fem, jij nog sms sturen dat we in paniek zijn... voor geval 1-3 @ Remmie, erg mooi buikje
Kling, pas dan ook eens een keertje op jezelf mens!!! (We krijgen allemaal nog eens een rolberoerte door jou toedoen )
Sanne update op de site! Ze doet het goed!! *trots* Helaas niet kunnen buidelen, maar wel mogen vasthouden omdat ze (en dat deed nikita ook regelmatig) de snuggle heeft ondergeplast. Hahaha..ik weet nog dat nikita zelf een keer door het deurtje van de couveuse geplast heeft En wij trots joh De zusters werden er wel gek van, want ze plaste heel vaak de hele couv onder. Fijn bericht Miranke! En mooie foto's Ze ligt zo heerlijk te slapen!
He Klingeltje....zet jij hier (onbewust) de boel op stelten!?! Gelukkig niets geks aan de hand....maar denk een beetje om jezelf meis! Small; wit....toch beetje teleurstelling!? Dikke knuf! Sanne; gaak zo even bekijken! hier; spullen voor de fair morgen in de auto. Weersverwachting; nat en koud ......en Nederland speelt ...'t wordt vast een succes Fem; pb je mailadres even als je wilt.....stuur ik 1 dezer dagen de foto's door, kun je ze screenen
Ha lieve dames! Zo heel wat pagina´s gehad om bij te lezen, gezellie! @ Cin, yes 1 july in jouw bm! Joepie! Hoe vond je het? Ik duim onwijs voor jullie! Ik snap je mok over eentje echt bevrucht trouwens wel heel goed hoor! Je had graag wat cryo's in diepvries gehad, knuff! @July, ga jij lekker groeien in mama's buik! Wij willen je allemaal graag over een maand of 10 ontmoeten @Kling, maak me ook wel zorgen om je lieverd! Echt rustig aan doen jij! Én ik ben trots op je dat je alle wijnen goed had en ook voor goede gevoel over examen. Gelukkig maar dat Klingman's bedrijf ook examen moest doen, anders was je te laat haha! Stoer hoor dat je door wilt gaan voor vinoloog! Hoe gaan jullie trouwens oppas regelen voor klein klingmeisje? @Small, dikke knuff voor jou! Het was zo'n mooi wondertje geweest, helaas droom nu alweer voorbij @Milk, kan me voorstellen dat uitspraak hard aankomt. Wil je nu ook niet iemand laten weten dat jullie moeilijke weg hebben belopen/beklommen? Aangezien mensen dan meer mee kunnen (na) leven met jullie? En ik stampmok met je mee om jas! @Pix, hoop dat jullie hele fijne dag hebben op bruiloft! @Zuurtje, waar is jij vandaag? @Pip, gab en Fem, wat leuk dat jullie geslaagde (uiteraard ) en gezellige meet hebben gehad! Hoop dat we snel foto's op mmm kunnen bewonderen. @Gieg, gelukkig geen MS maar vererging van rugkwaal had ik liever ook niet gezien, jij vast ook niet! Oh wat irri dat rechtzaak zo lang duurt voordat jullie uitslag hebben, ook een stampmok voor jou! @Tisch, wat een lieve nieuwe avatar! Hoe gaat het nu met je? En met werk? @Juud,hoe gaat het nu met lieve Siem? En met lief Femke? @Bow, oh fijn dat helmpje er nu echt is. Oh maar zo zweten is niet fijn, hopelijk went Niels'lichaam er snel aan waardoor zweten minder zal worden. Klinkt ook wel goed zo'n opbouwschema, niet ineens bam altijd op! Wanneer terug voor controle? @Rem, en wanneer naar fysio? Heerlijk dat je vanmiddag flinke powernap hebt gedaan! En mooie buik weer zeg! Dank je dat je snel foto neer hebt gezet! @Hooikoorts, zo vandaag echt niet normaal.Was uitleg aan het geven aan kindjes op school en moest niezen. Bleef maar niezen, kindjes gingen mee tellen en kwamen we uit op 20 keer achter elkaar niezen . Is toch niet normaal meer?!!! @papadag, pfff wat een stress vandaag om vaderdagpakketjes voor alle kindjes precies goed af te krijgen maar gelukkig gelukt! Elk kindje ging met wk-papapakketje naar huis @iedereen die ik niet genoemd hebt, kus! @Iedereen die ik wel genoemd heb, ook kus!
Miranke; wat een lieve foto's weer en wat ligt ze lekker te slapen. Wat superfijn dat het zo goed met haar gaat!! Groei maar lieve Sanne...wordt maar een grote, gezonde, sterke meid!
Oh vanmiddag wezen shoppen in eindhoven = heel goed gelukt hihi! Nieuwe tv, laptop, strijkplank, 4 seizoenen van doug en carrie (weet ff niet meer hoe serie heet ) 2 nieuwe rokken, mannetje nieuwe broeken en kleine meisje 2 nieuwe jurkjes en een leuk badspeelding (wat je aan de rand vast maakt ) Nu op nieuwe laptop, wel ff wennen aan beeldscherm en zo maar mooi ding haha!