Fem, ik word trouwens helemaal blij van je avatar! Zo heerlijk vrolijk die gerbera's. Wat is eigenlijk verschil met Germini's? *kijkt dom*
ik ben hier heb vandaag een donders luie dag heb echt geen zin en fut om iets te doen door duizel binnenkort nog maar eens op ijzer prikken ( grote kans dat hij weer te laag is)
@leo mini's zijn klein denk ik??? hihi sorry beetje flauw. Wat fijn dat je zo lekker geshopt hebt. En dat niezenk, echt niet grappig!!
@smallie wil jou ook nog even een dikke knuff geven, toch wel een tegenvaller dan he. Hoe je ineens zoveel hoop kunt hebben he. Misschien toch maar eens even vertellen over dit voorval aan Smallman en misschien is het niet voor niks dat het niet helemaal goed gegaan is??
Zuurtje, oh jij ook al duizel! Bah, bah en nog eens bah! Jij ook maar eens laten checken! Bow, ja zou ik ook denken maar zag die vandaag bij ah. En of ze nu echt kleiner zijn??? Oh topgear niet gezien, kijk ik overigens ook nooit. Maar als ik zou willen lukt het toch niet wat hier staat alleen nog maar voetbal, voetbal en nog eens voetbal op. Mannetje kijkt het liefst elke wedstrijd of hihi
Zo goed als het vanmorgen ging met helm zo rot ging het vanmiddag. Huilen huilen huilen krijssen janken huilen enz. Vreselijk. Niks was goed, moest er zelf ook gewoon om huilen! En later vanmiddag toen helm af was ook weer huilen huilen hysterisch zijn enz, zo ken ik 'm helemaal niet, weet ook niet zeker of het wel door helm komt omdat hij dus later helm helemaal niet op had. Zucht, pffff was me het dagje wel.
Agoss een heel gipsschelp, tsjonge dat is wel wat erger ja. Ik hoop ook dat ie er snel aan went en dat ik erg snel handig wordt in het op en afzetten van dat ding.
Oh gadver Bow dat de rest van de dag zo ging! Oh zo rot als mannetje zo huilt en je kunt/krijgt het niet getroost/stil. Ik kan dan soms inderdaad ook wel potje mee huilen. Klote is dat! Dikke knuff voor je! Hoop dat morgen dag met helm beter gaat, dat Niels in ieder geval weer gewoon Niels is.
Bow, slapen jij dan!! @ leo: oh, vreselijk! die stomme hooikoorts!! @ Sanne: je bent 'n kanjer! en je mama ook!
ja hier ook duizel, al enkele weken af en aan last van maar niets om over te klagen, er zijn ergere dingen in het leven
@gieg, gelukkig geen MS maar wel verdere slijtage van rug dat is niet zo fijn. Is daar ook verder niks tegen te doen??
@ zuur: he bah, ook al duizel... Trusten! @ bow: DAT JE MOET GAAN SLAPEN!!!! Of kun je nu ook niet meer slapen?!?
Hi meiden, Ik kom even de groeten doen. Vandaag keihard gewerkt pfff Ik ga 1 voeding op het kdv vervangen door kunstvoeding. Vanaf volgende week weer hele dagen werken en dan heb ik toch wat minder stress. Ja ik herhaal dit voor mezelf omdat ik ik mezelf nog moet zien te overtuigen . Zondag ga ik definitief beslissen @Niel: ach schatje ik hoop dat het snel gaat wennen. Knuff voor je mama. @kling: bah wat fokop dat je je zo voelt Wel goed van examen slimmerd En ja het heeft te maken met het feit dat het bij Jayde wat langer heeft geduurd. Ik denk zelf niet dat het op deze manier gaat lukken hoor maar wie weet. @Cin: ik kan je teleurstelling wel begrijpen. Hoe voelt het nu je weet dat er een bevrucht eitje in je zit? onreal? Wat een spannende tijd ga je tegemoet. Pffff ook een dikke knuffel voor Cinman want volgens mij stressed hij nog meer @Leo: DANG jij kunt shoppen zeg! 8) @ben het kwijt: sjollie girlies ik heb wel alles gelezen. @kleine meid: haal ik een aerosleep besluit ze op haar zij te gaan slapen . Tja wat moet je dan hahaahha Knuffels voor iedereen.
was leuk vandaag. ben wel moe nu. eva heeft het beeldig gedaan maar zat wel aan mij vast geplakt vanaf 16.00-23.00 truste