En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen! Zie ik daar zomaar een zonnetje buiten?! Hopelijk is ie er nog als we tijdens voetbal gaan shoppen ;) Denk dat het tijd wordt dat we ons eerste cadeautje kopen voor ons beebje. Ik vind dat milkman dat moet uitzoeken, ben benieuwd!

Cin: lekker rustig gedaan gister? cinman lief voor je geweest?

Klingel: hopelijk vandaag een dag met minder duizel!

Small: al bekomen van de teleurstelling? Of eigenlijk wel vrede mee?

Zuurtje: nee toch, niet jij ook duizel he? Gadsie!

Tisch: toch maar een andere av? Spannend hoor, weer over op hele dagen. Hopelijk bevalt het je stiekem toch!

Bowen: ah gossie, arme Niels en arme jij om traantjes! Dikke knuf, hopelijk went het toch snel....

Pippa: veel succes en hopelijk ook plezier op de fair!

Leo: heftig jouw hooikoorts! Heb je geen wondermiddeltje? Hoop het wel voor je...
    Uitspraken komen niet hard over hoor, maar voelt raar: men doet of het normaal is dat je zwanger bent, maar zo voelt het voor mij gewoon niet. Aan de andere kant heb ik dan ook niet zoiets om maar aan iedereen te vertellen dat we er lang over gedaan hebben... Dus dan kan je inderdaad wel dit soort opmerkingen verwachten...

Pixie: fijn dat feestje leuk was!
    Ik heb zelf gister ook heerlijk staan dansen, echt genieten, was lang geleden ;)

Jas: nog steeds geen bericht EN de retourzending is niet afgehaald terwijl er de HELE dag iemand thuis was!!! Dat geloof je toch niet. Die jas mogen ze me wel gratis geven ondertussen...
    Denk dat ik de retour straks zelf maar naar DHL-punt breng, heb ik dat in ieder geval gehad....

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen!

@ tisch: niets moet he?! ;) Als je er zelf niet van overtuigd ben, dan ook lekker niet doen!!

@ pix: Fijn dat 't zo goed is gegaan en dat jullie fijne dag hebben gehad!! :)
    Ben ondertussen wel erg benieuwd naar de jurkjes! :D

@ milk: goedemorgen!!
    Slecht service zeg van Wehkamp!! Geen goede reclame!!! Heb zelf eigenlijk nog nooit problemen met ze gehad, moek zeggen.. Maar vind dit wel erg slecht!
    Mooi weer?! Hier zonnetje EN regen! :D haha..
    Veel plezier met eerste beebaankoop!! :) Jeuj!! :D

Ik ga ff een dametje verschonen hier!! pff.. wat een lucht! :(:$

Dikke smak!!

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Sorry remmie ;)

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Zei ik net iets over zonnetje? Er komt me nu toch een stortbui uit de lucht en helemaal donker binnen!

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha.. had lekker mn berichtje al aangepast! :p

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    ik zag het ;)

Hehe, retour is eindelijk afgehaald, tjongejonge... ga even boos mailtje sturen aan wehkamp!

7. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    #3787 Tischa82, 19 jun 2010
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
    Moggelll

@millk; Ik weet hoe je je voelt wanneer mensen zulke opmerkingen maken. Ik antwoordde wel dat niet bij iedereen vanzelf gaat. Daar schrok men dan wel van. Niemand heeft ooit doorgevraagd moet ik zeggen wat dan wel fijn was.
    Mijn schoonpa ging er zelfs vanuit dat omdat mijn schoonzus enkele weken daarvoor had verteld dat ze zwanger was wij in sneltempo zijn gaan wippen om ook een kind te "nemen" zodat wij niet achterbleven ;).

@remmie: i know hiih maar tis maar voor 3 dagen soms maar 1 in de week dat ze die kunstvoeding krijgt dus tis niet zo heel erg. Dan heeft ze nog 4 bv op een dag. Ik moet niet overdrijven. Het is meer omdat ik voor mezelf als doel had gesteld dat ik minimaal 6 maanden alleen bv zou geven. Maar tis zwaar icm met werk.

@milkh: ja ik werk nu 5 tot 6 uurtjes op een dag zonder pauze dus al best veel. Van de arts hoef ik maar 3 uurtjes te werken maar ik kies er zelf voor om meer aan de slag te gaan. Niet voor mijn werkgever maar voor mezelf ;)

Ik heb al 3 keer gedroomd over een meisje in mijn buik. Ik heb ervan overtuigd dat de volgende weer een meid wordt :D
    Ben benieuwd wanneer het engeltje besluit te komen

8. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Donderdag wachtte ik ook op een zumbadvd. Wordt dat ding eindelijk afgeleverd zit er een dermawand voor ene heer huppeldepup uit rotterdam in :x.

Ik dacht WTF!

Dus kan nog niet beginnen met trainen. Stomme mensen

9. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Tiscman zit te dwingen om zijn vaderdagskado...........

Net een klein kind

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tischman, da's nog effe wennen hè? Tis morgen jong!

@Bow: helmpjesknuff
    @Kling: jeeee meis, da's wel naar, zo lang duizelig? Hoest nu?
    @Cin: en daar? Kom op July!
    @Leo: zo, da's nog eens een buit! Brutale vraag: nieuwe laptop, wat doe je met de oude?
    En met mijn kindjes gaat alles zijn gangetje. Siem nog wat vermoeider dan normaal, maar verder wel weer goed. Femke heeft last van kiezen en is hyperverkouden, maar verder alles oké. Lief dat je het vraagt. Knuffje ook voor Leomeisje!
    @Milk: slecht zeg, van Wehkamp! Vanmiddag shoppen dus? Leuk, ben benieuwd wat het wordt!
    @Sanne: knuffje voor jou meis. Zet hem op weer vandaag! Ook knuff voor je pap en mam.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Bow: Top Gear gister niet gezien, maar van Jensen wist ik al lang!
    @Zuurtje: hmmm, wel serieus nemen hè!
    @Pix: fijn dat je zo genoten hebt. Vandaag vast even uitpuffen, niet?

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Leo: poe zeg, dat was me een niesbui! En leuk idee, die papaWKpakketjes!

Hier deden we gisteren al vaderdag: Femke had een medaille gemaakt (jij bent mijn nummer 1) en Siem een 'niet storen, papa slaapt/werkt' bord voor aan de deurknop. Erop een lief versje.
    Ik had leuke t-shirts geregeld: Femke: papa's prinses en een kroontje, Siem: papa is cool en een motorrijder. Papa was ontroerd!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Top Gear gekeken: uiteraard :D

Pixie: krijgen we de mooie jurkjes nog te zien? :) Leuk hoor, gister was een mooie dag :)

Nu is het beetje butt buiten...

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @milk veel plezier vandaag met cadeautje uitzoeken. Ik vond ook leuk om te zien wat pixman koos uit zichzelf..
    @bow is moeilijk he ..niels met helpmje. hopelijk gaat het beter vandaag.
    @tisch wat remmie zegt, je moet niks. wat zijn je overwegingen om een voeding te vervangen? jij al aan 2e kindje erbij toe?
    @remmie wat bow zegt, mischien even fysio bellen ;) jij de middag weg geslapen..goed zo ;)
    @kling he wat lees ik dat je duizel ben.. gatsie.. goed voor jezelf zorgen en eten...wat zeg vk? heb ik er misschien overheen gelezen?
    @gieg beetje laat maar wat vervelend dat je zaak úitgesteld' is. Wel fijn dat je geen MS heb. dat wil je niet!!!!!
    @pippa,gabbel en fem.. leuk mini meet. ik ben benieuwd naar fotos
    @cin he meis... je wil ook veel meer he.. deze 1e moet het dan maar doen!!! GO JULY!
    @smally ag meis, wat vervelend dat je op deze manier heb moeten achterkomen dat je eigenlijk stiekum niet klaar ben en dat een 3e wel nog welkom is.
    @juud leuk dat je zo aanwezig ben weer :D jammer dat ik morgen niet bij ben. had je wel weer willen spreken in het echie.
    @yadi hoe gaat het nu?
    @miranke wat fijn dat het een posi dag was gisteren bij Sanne!!
    @milk haha dit ga je grappig vinden.. er was geen muziek en geen dansen.. het was een gezellige BBQ!!!
    @remmi zal proberen een foto te vinden te krijgen van Schoonzus. ik heb zelf helaas geen foto genomen. stom he!
    @rest ik weet het even niet meer... dit was vanuit mijn hoofd.. dus sorry als ik je vergeten ben. *dikke knud*

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @fem ik ga even stalken bij schoonzus..

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Bekijk bijlage 79810
    beetje gekreukeld nu, foto is net genomen.
    de blauwe en roze band zijn stroken die je achter een strik van maak.

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  18. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hi Pixje. Nou ik ga die voeding op het kdv vervangen omdat het ik het kolven niet meer leuk vind (of tja heb ik nooit leuk gevonden). Ik krijg er per sessie maar 100 uit en ik heb toch minimaal 150 nodig. Dus moet ik 2 sessies doen voor 1 voeding ;).

En het is alleen voor de dagen dat ze naar het kdv moet. Dus 2 en soms 3 dagen per week. Nu geef ik 1 borstvoeding mee en zorg ik ervoor dat ik er zelf weer ben als ze weer moet drinken (weet je nog die strijd met werkgever over voedrecht ensow ahhaha). En nu kan ik dan gewoon helemaal stoppen met koven whoeehoeee. Of ja is het geen verplichting meer om het mee te geven. Dus als het er niet is dan is het er niet.

Kortom: minder gedoe voor mij :)

19. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    DANG pix jij bent echt goed :$

Wowwww!

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008