En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    :) thnx tisch

vervelend he dat het kolven zo verdikkeme moeilijk gaat. is inderdaad geen leuk klusje.. en als je minder krijg dan dat wat je 'nodig' heb is het al helemaal zuur...
    snap wel hoe je je wel kan voelen daarvan. als je er echt dat wil gaan doen dan moet je dat zeker doen.
    wij hebben ipv 1 voeding vervangen, meerdere voedingen aangevuld met kv... dus dat wat ik kolfde en de rest kv .
    Jayde is toch al gewend aan kv smaak toch?

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    oh wat happy en jivy is dat. jammer dat je niet kan :(

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Tisch, hmmm 1 voeding dus voortaan op kdv fv ipv bv. Niet wat je je in oorsprong voor had genomen maar kan me echt zo voorstellen dat het fijner is, minder stress. En wat is nou 1 voeding 2of 3 dagen per week?! Echt meen ik serieus, je doet het super!?
    Wanneer komt er weer nieuwe banner van Jayde? Dan weet ik elke keer precies hoe oud ze is :)

@Pix, wauw wat een mooie jurkjes heb je gemaakt! Echt mooi!
    Leuk dat zo geslaagd was! Eva vanaf 16.00 in draagzak bij je gelegen/geslapen?

@Juud, Femke ook al zo verkouden, hier ook een meisje.
    Wat een leuke shirtjes hadden ze aan en leuke cadeau's voor papa!
    Oh en oude laptop gaan we gebruiken op school, voor presentaties en zo van de kinderen.

@Milk, shoppen tijdens voetbal!!!!! Ik kan me daar zo niks bij voorstellen dat je wedstrijd niet wilt zien!
    Maar heel veel shopplezier, ben heel benieuwd naar jullie eerste echte aankoop!

@ pfff vannacht rotnacht. Kleine meisje strontverkouden en weer echt aan het piepen dus zitten weer optimaal aan de puffers. Maar helaas werd ze toch ieder uur wakker.

@trots moment gister: kleine meisje voor het eerst helemaal los zelf gaan staan en eerste 2-3 stapjes gezet! Zo trots en leuk dat we allebei thuis waren toen ze het deed. Heb haar luid applaus gegeven :D

@winkels, pffff wat was het druk in ah! Gelukkig nu alle boodschappen binnen en klaar voor de wedstrijd.

@Voorspelling, haha het is gebleken dat ik niet de beste erin ben maar ik ga voor 3-0, Nederland wint uiteraard :)

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bow, hoe is het met Nielzer?

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Pix, knap gedaan hoor!

Hey miranke :) hoe is het??? Jullie kleine meis doet het goed hé!

Kling: MP :p

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jaaaa!! Wat knap!! *trots* :D

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    heb foto van kleine meisje en mij in fotoalbum gezet.
    Papa had leomeisje aangekleed, kwam ik naar beneden hadden we ongeveer zelfde kleding aan.
    Oranje shirtje en wit rokje :)
    Dat moest natuurlijk even op de foto, helemaal klaar voor wedstrijd :)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zijn wij nog geen vriendjes leo!! Nou jaaaaaaaaaa

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @leo leuk dat jullie toevallig zelfde aangekleed waren :D
    jij heel veel last van hooikoorts.. vervelend ..

nee Eva was niet in doek, maar gewoon stil op schoot.
    2 x in doek geweest omdat ik spullen op de bbq deed en eten ging pakken, en daarna rond 20.30 -22.00 zodat ik niet met haar aan de arm hoefde.. want ze wou bij niemand maar bij mij en ook niet rond kruipen.
    maar helemaal niet huilen.. ook niet slapen ;)
    daarintegen een hele beroerde nacht gehad. ze heeft zeker moeten verwerken. uiteindelijk maar bij ons in bed vanaf 4.30 want we werden gek van het steeds eruit gaan.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Fem, echt schandalig inderdaad! Dat geldt overigens ook voor ons Bow! ;)

@Pix, ahh dus echt vast moeten houden.
    Maar wel knap dan dat ze hele tijd wakker is gebleven, leomeisje zou dat echt niet volhouden!
    Ja, 's nachts moeten ze dan nog veel verwerken. Bij jullie in bed sliep ze wel?

11. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Tisch, over kromme bananan gesproken...ja lekker, maar nu nog even niet. By the way....wanneer kan dat weer na keizersnede? Jij moet dat toch weten.

@ Klingel, nu ga ik het tegen jou zeggen meid...doe je wel sigtig???? Nu kijk ik heel streng naar jou!!!

@ Cin, joepie TP!!! Mijn duimen draaien dat dit eitje zich goed gaat vasthouden aan je. Snap dat 1 goede bevruchting wel een domper is, maar ik hoop voor je dat het genoeg is!!

@ Bowen, sielug dat Nielsje zo moet zweten van helmpje..maar wat fijn dat hij het zo goed accepteerd.

@ Small, ach meid....snap teleurstelling *knuf*

@ berichtjes in gastenboek Sanne....LIEFFFFFFF

@ Pix, wat knap zeg! Leuke jurkjes!

Hier gaat alles prima. Merk nu ook dat de pijn aan de wond gigantisch begint af te nemen. Ik neem nu ook iets meer rust en slaap dus ook wat meer. Nu ik weet dat het goed gaat met Sanne kan ik ook iets meer aan de moeheid toegeven. Nu ga ik afsluiten, we gaan naar de kleine, stoere, dappere, lieve, eigenwijze en mooie dame toe.:D

12. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Oeeeehhh, het is bijna begonnen!!! :D

Rea komt zo.. eerst ff eten! :)

13. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Zooo.. ook weer op!! :D

@ tisch: als jij er achter kan staan, is het helemaal goed toch?! :) Maar je weet dat dan productie kan afnemen he!? Dus de dagen dat je dan niet werkt, kan het best zijn dat ze gaat regelen...
    En idd, als je zo'n hekel aan kolven hebt, is t op gegeven moment niet meer te doen... (en helemaal als je dat met tegenzin op werk moet doen).
    Hier kwam ook altijd maar 100cc per keer, maar had dat in 5 min. ofzo bij elkaar, dat scheelt een heel stuk natuurlijk! Ging dat ook gewoon keertje vaker.. Ging op werk meestal 3 keer per dag, geloof ik...
    En ach, weet je, zo stellen we ons allemaal wel een doel op gegeven moment hoelang je het graag vol wilt houden. Maar lukt dat dan niet, om welke reden dan ook, zijn we nog teleurgesteld ook! Terwijl het juist zo super is dat je het al zo lang vol hebt gehouden!!! En hoe!!!! Je doet t gewoon top!!! :)

@ marink: fijn dat wond beter voelt en helemaal fijn dat je zelf nu beter je rust kunt vinden en pakken!! Dat is zoooo belangrijk!!

@ pix: super leuk geworden de jurkjes!! Wouw!!! :)
    Super gedaan! Neem aan dat de meiden er ook erg blij mee waren?!

@ volkslied: vind t altijd zooo stom dat er bij de spelers altijd weer wat tussen staan die niet meezingen!! vind zoooo slecht!!!

@ leo: JEUJ!! Super knap van Leo meisje!!! :D Ik is ook trots op der!!! :) GIng ze nog niet voor derzelf klappen?! Dat deed Nikki dan elke keer! hahaha.... ;)

@ bow: wat is niels toch ook een schatje!! :)
    Ben benieuwd naar de foto's! :D hahaha... moet er nog steeds om lachen! :) druifje! ;)

@ euhm.. euhm.. euhm... kwijt!:)

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Miranke, ik geloof dat ik zelf rond de 6 weken zat toen we weer eens gezellig werden na de keizersnede :)

15. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Iemand verstand van digitale fotolijsten?!?! :(

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

17. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ hihi couveuse plas verhaal

@ Pip, fair vandaag ik hoop dat ondanks weer/voetbal toch aardig verkoopt

@ Pix, Fijn dat de bruiloft zo leuk was. Vandaag even bijkomen zeker :)
    -(moets traantje laten om je leive reactie)
    - Mooie jurkjes zeg, wow

@ Leo, tjeee zeg 20 x achter elkaar niezen, niet goed/fijn stomme hooikoorst.
    En wat geod dat kleine meid der 1e paar stapjes heeft gezet :)
    LEUKE foto :)

@ Zuurtje, maar snel doen dat : voor ijzer prikken

@ Bow, ja denk dat ik het vandaag vertel aan Smallman. Stom foplichaam, fopt nog steeds, grrrr
    Jij lief, ik vind knuf fijn
    - Helmpje, achgoss, krijg er traantjes van. Ik hoop snel aan gewend. *knuf*

@ Tisch, nieuwe ava: ha ha ha, en kv op kdv, denk dat het je wle iets van rust geeft hoor.

@ Milky, ja teleurstellig wel beetje verwerkt, nu nog stom lijf stoppen met fopklachten, dat zou ook wel helpen.
    @ Wehkamp, schandalig gewoon

@ Tisch, dromen over meisje in je buikje :) ben benieuwd

@ Juudje, dat klinkt als een leuke vaderdag, en papa ontroerd, lief.
    Heb zin in morgen :)

@ Miranke, wat fijn dat de pijn van je wond nu eindelijk goed afneemt. En wat is Sanne toch een kanjer heh :)

@ Remmie, sorry, geen verstand van

Laptop heeft het begeven... die staat normaal beneden em kam ik op als de kindjes zichzelf even vermaken.
    maarja nu stuk, dus helemaal naar boven op zolder waar vaste pc staat.
    Dus komende dagen iets minder hier.

@ Cin, dikke knuf, heo boel je je nu?

@ Klingeltje, jij hebt mp, met je duizeligheidjes

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Hmmm score anders dan ik gehoopr had, net zoals het voetbal :( Maar toch 5 puntjes verdiend in wk-poule omdat ik gelijk had dat Nederland zou winnen :)

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Wij zijn weer terug van shoppen. Naast een lief rompertje en mutsje ook maar een Wii gekocht, met wii fit plus. Nu naar tuinfeestje, doeidoei.

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Share This Page