is er hier iemand met deze naam op hyves? kjoetiedie kan die zich even kenbaar maken via pb desnoods weet het echt niet en wil geen vriendjes verwijderen
my god! die vulva's zijn echt SO irri he! trouwens, wat was dat irri zeg, hoe ivoorkust die KAKA zat uit te dagen (met succes) gisteren :x ben blij dat ze eruit vliegen, kinderachtige lui! (goh dat klinkt echt of ik heul veul verstand heb van voetbal, niets in minder waar!) @mama: net gesproken: fysio is erg tevreden, ze heeft ondanks afwezige lymfen nu amper stuwing en behoeft dus geen rare steunkousen ofzo. ze klinkt ook weer wat meer als de mama die ik ken zegmaar. binnenkort een moment vindenzoeken, haar als getiuge te vragen.. *schopt zichzelf verdieping hoger*
@zuur dat is Nai @klingel, wat 'fijn' om je mama weer als mama te horen hè. Spannend mama vragen voor getuige! Leg de tissues maar vast weer klaar
thanx bow weet ik tenminste wie het is en dat ik ze er niet af moet gooien als ik op mijn hyves weer kan want ik zie mijn eigen hyves niet meer kon toevalig een foto plaatsen maar zelf alles zien van krabbels enzo lukt niet
nou weet je, zat net even te kijken.. maar moet donderdag dus komen, en wordt (?) zaterdag ongesteld. Dus misschien gaat het wel sneller als ik had gedacht *schrik* maar goed, ligt ook aan de drukte in het ziekenhuis. Ga ik zeker doen.. jij is lief!
als jouw ziekenhuis een beetje tempo maakt (en dat hoop ik!) dan zou dat wel eens heul snel kunnen gaan! dan ga je gelijk met de gabbels en bijna gelijk met de cin! misschien geeft dat ook wat steun? vraag maar raak he!
toch tandje denk ik. ze heeft weer vieze adem!! gelukkig valt het wel meel lichamelijk met grote man maar leuk is anders ..grrr..
en ik heb alleen een email naar jou gestuurd met de vraag of het spam is en dan krijg je hetzelfde mail dat jij mij stuurd van mij in jou mailbox.. verdomme spam. nou ..dus ook niet op reageren
Cin: zenuwSMAK Mill: wow!! ook een zenuwSMAK! Schoonmaakster: wegens privé omstandigheden (overlijden) heeft ze voorlopig - de eerst komende maanden - geen tijd meer. Is nu sinds een paar weken...en ik mis haar wel hoor!! Net telefoonnummer opgeschreven van iemand..dus ff peilen hoe dat is.
hmmm lastig Fem, nu iemand nieuw? Net even naar oma gebeld maar Niels nog steeds koorts en wil ook niet zo goed drinken. Hmmmm misschien maar even wat ors halen uit voorzorg???
ORS is altijd wel handig om in huis te hebben natuurlijk...zou ik wel even halen ja. Tijdens het moeilijke drinken kan je beter een theelepeltje water per half uur geven dan ik in keer een fles. Meestal willen ze die toch niet en kan een theelepeltje in ieder geval uitdroging voorkomen. Maar zo erg is het nog niet denk ik Bow, of wel?
Nee zo erg is het niet, maar ik las gister ergens dat ze per kg 50 ml vocht per dag moeten hebben bij koorts. En als ik dat omreken moet ie 450 ml ongeveer hebben. En ik weet niet of ie daar vandaag aan gaat komen. Telt gewoon eten ook mee? En hoe lang hadden andere kindjes koorts bij tandjes??
Bow, Fruit mag je er wel bij rekenen dat is ook vocht. gewoon eten volgens mij weer niet maar toetje weer wel dacht ik. Lastig hoor! Belangrijk is dat hij goede plasluiers blijft houden. Leomeisje heeft eigenlijk nog nooit echt koorts van tandjes krijgen gehad dus weet niet hoelang ze koorts ervan hebben normaal. @Milla, wow donderdag instructies en wie weet dan in weekend beginnen! Snel!! Al hoop ik dat jullie op de valreep helemaal niet hoeven te beginnen, ik blijf duimen voor jullie! Maar kan me voorstellen dat je even niet weet wat je ervan moet denken, is zo totaal niet wat je ooit had bedacht bij het krijgen van kindjes. Hele dikke knuff voor jou! Ik vind het fijn dat je soms nog even wat van je laat horen! @Zuurtje, wat vreemd dat je niks meer met je hyves kunt doen. @Fem, oh schoonmaakster daarom (tijdelijk) weg, lastig hoor! Hoop dat je snel iemand nieuws kunt vinden. Zo net lekker stuk met leomeisje gefietst en in dorp boodschappen gedaan. Alleen wilde leomeisje alles zelf vast houden en was het krijsen toen ze het bij de kassa even (!!) af moest geven. Gelukkig reageerde kassameisje er erg leuk op en gaf snel ding weer terug, leomeisje weer tevreden. Maar goh wat zit er een temperament in dat ding!
Bow: fruithapjes bevatten ook veel vocht. Als ie die wel eet: extra scheutje water erbij, doe ik ook altijd, op slechte drinkdagen. Tevens scheutje water door groentehap en bijvoorbeeld minder schepjes in fles/meer water, bijv. 100/3, 135/4. Smaakverschil wel ietsje, maar vaak vinden ze het bij koorts beter zo. Ik weet ook niet of je de melk warm maakt...? Misschien vind ie net van de kou af (echt lauw dus) nu lekkerder. Meeste poeder lost dan prima op. Ik heb het altijd zo gegeven, zodat overgang naar gewoon uit de koelkast niet zo groot is. Ook diksap lusten ze meestal wel als ze ziek zijn. En vergeet niet dat yoghurt ook vocht is. Ik deed als ze echt nog klein waren dan een scheutje opvolgmelk (ca. 30cc) door wat dikkere en zoetere yoghurt: succes verzekerd! Succes!
@Bow: hoe lang ze koorts mogen hebben: sowieso bij derde dag koorts HA bellen! En bij tandjes krijgen hebben ze volgens mij koortsbuien, maar niet voortdurend koorts. Maar eerlijk gezegd weet ik dat laatste niet zeker... Maar bij koorts van drie dagen, bellen hè! @Leo: temperament???? Hoe herkenbaar! Meisje??? Siem had het niet zo hoor, op die leeftijd...
ZO! Ben weer even wat frustratie kwijt. Ben vanuit werk, via McD gereden voor flurry , daarna door naar Gamma. Schuurpapier, schuurblok, verf, rollers, kwasten: Juud is er weer klaar voor. Object al helemaal kaal geschuurd, van gelakt af... Poepoe! En zojuist heerlijk warme choco , ja heus, gehad. Nog effe relaxen en bijkomen (voel de ziekte hier ook opkomen, maar niet direct vreemd, na mijn weekend), en dan zo kindjes halen en naar schoonouders. Mocht daar komen eten. Vanaaf, als kids in bed zijn, eerste laag grondlak doen! Had nét niet alle smileys nodig...