En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Als je naar huis kan en daar de test kan opvragen, dan zeg ik: niet testen.

Erg hé :) Met mij schiet je ook niks op. Sterker nog, ik geef je 2 extra zenuwdagen...maar ik wil je juist die onzekerheid besparen.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hmm lastig Cin!

ga nu alvast zeggen, je hebt niks aan mij :)
    Want ik twijfel heel erg:
    aan ene kant denk ik testen, dan heb je al iets van duidelijkheid voordat je belt.
    Maar aan de andere kant die duidelijkheid kan ook vals positief of vals negatief zijn en wat heb je dan aan die duidelijkheid???

Hmm, als je eerder naar huis kunt en Cinman is thuis dan zeg ik niet testen.
    Als Cinman dan niet thuis is dan zeg ik wel testen, dan beleven jullie het moment samen. (oh en ik hoop zo op een vreugdevol moment)

Maar ja dat blijft toch weer mijn bovenste stukje staan, wat als vals positief of vals negatief...............

Zoals ik al zei je hebt helemaal niks aan mij :)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik sluit af, ik heb migraine
    misschien tot morgen

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Komt tijd komt raad zeggen ze toch? Ik moet er nog maar even over nadenken. Ik ga in ieder geval morgen even testjes halen zodat ik woensdag een pregnyl-testje kan doen.

En waarom is er niks op TV vanavond!!!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Voetbal genoeg hoor op tv!

Staat bij ons tijdens wk echt niks anders op, is het geen voetbal live dan is het wel een voorbeschouwing, nabeschouwing of gewoon een praatprogramma over voetbal. Zucht!

Zuurtje, oh zo rot migraine. Hoop dat rust gaat helpen

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Leo: Cinman is niet thuis dus ik heb 'full control' :D
    Waar je dan weer geen reet aan hebt als er toch niets op is...

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

geen leuk dvdtje in huis cin?

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Daar was ik nou net naar aan het kijken. Maar ik zie net dat 'ik omhels je met duizend armen' er ook op komt zo...

edit: En duurt tot half 1. Ook niet echt een optie.

Maar ik kan wel eens even gaan kijken op bol.com, iemand nog tips? (boeken, muziek, film)

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik denk dat dat een film is die zwager en schoonzus wel hebben, hoef ik dus niet te kopen :)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nou zeg!
    mail helpt niet? :(

bloedtest, ik zou zeggen: zorgen dat je vrij/thuis bent (desnoods met smoes hoewel wat nou smoes, dit is NOOD!) of afspreken dat ze je om 1730 bellen als je dat trekt?

ik vind alleen dat je moet uitkijken met zelf testen en dan wellicht helemaal in de stresss... omdat je onbewust toch nog meer spanning en verwachting en stress en en en opbouwt na een TP..

je kan uiteraard zondag zelf testen, das dan dag 9 na TP.
    maar ja, doe je een klingel (dus: wel zwanger maat LAAT innestelen) heb je een OMO en ben je niet zwanger dan ook, en ehhh het verandert eigenlijk niets aan de feiten zegmaar?
    omdat t nu eenmaal te vroeg is?

WEK, kan je niet 1 uurtje eerder ofzo naar huis een x?
    dinsdag even overwerken? ;)

heb je niet wat uren staan nog trouwens, van voor USA?

so, tot zover meedenk (ookal helpt t niet :p) , ik ga naar bed!

SMAK!

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Helpt wat twijfel betreft, meedenken helpt altijd!
    Én wat die twijfel betreft kon ik vandaag wel een weegschaal zijn, gaat nog wel over de komende week. (HOOP IK!)

Uren van voor USA heb ik de afgelopen weken (met om de dag naar Leuven) wel zo'n beetje 'opgemaakt', maar ik kan wel vast deze week weer beginnen met beetje extra. Niet dat dat trouwens uitmaakt, want overuren enzo doen ze bij ons officieel niet aan, en voor doktersbezoek moet je vrij nemen. Behalve als je zwanger BENT. Yeah right. Dan hoeft het niet meer ;)

Zo, en nu ga ik afsluiten want ik word m'n eigen ego-gezeik zat :)

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Gabbel: hè meis, wat naar dat je je zo voelt. Word maar snel beter. Hoop dat niet ongi nu eens een goed teken is. Duim duim duim...

@Natjes: zou ook naar HA gaan. Misschien hulp bij hormonen op stand normaal brengen...

@Kling: fijn! Alles goed bij VK. Enne, zw-dementie of flauw grapje? die tuin-schilderklus was ik ook!:p

@Cin: doen wat jij wilt meis. Denk dat we je toch niet tegenhouden als je het echt wil doen. Kan me de zenuwen en het ongeduld iig heel goed voorstellen!

:(Hoe weet jij nu dat ik een stoel aan het schilderen ben:$:(. Kan niet terugvinden dat ik het daarover had, maar je hebt gelijk!

@Milk: hoest daar?

@female: klink idd wat opgewekter, maar heb ook betere nachtrust en relatief rustige avond gehad. Maar van binnen gaat het nog niet helemaal oké. Schuren en schilderen helpt altijd!

@Zuurtje: beterschap!

@Voetbal: same here! Maar deze week dus minder!

@Schilderen: ik schilder graag. Ik heb het dan over houten objecten(poppenhuizen, speelgoed, stoelen, kisten, etc.) in leuke vrolijke kleuren en kitschy behangetjes en zo. Gewoon voor de leuk, maar later ook voor de verkoop. Ik koop dingen op via MP, of goedkope dingen bij xenos of andere woonaccessoire-winkels. Laatst in Roermond leuke winkel gevonden met veel houten spulletjes. O.a. kisten in verschillende maten.
    Nu dus stoeltje. Word kraamcadeau voor collega. Ik neem elementen uit het geboortekaartje. Voor en na weer hier na het overhandigen!
    Na stoel ga ik grote (schat)kist doen voor Femke.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé, niemand meer hier? Ik was even elders op het forum en verwachtte wel even wat leevoer hier, maar niet dus...

Misschien moet ik ook maar gaan slapen. Heb trouwens mega-droge en trekkerige handen. Zijn schuren en terpentine niet meer zo gewend. :(Wordt echt tijd dat ik deze hobby weer helemaal serieus neem. Gaat niet alleen mij goed doen! :D

Lekker slapen meisjes!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so, even een natjes:

*gooit busdeuren open en laat frisse wind en slaperige zon binnen*

*peert m weer naar bed met theetje*

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Gek mens... :D

Maar inderdaad: eindelijk! ZON!
    Komt mooi uit, kunnen we lekker bbq-en met schoonouders zaterdag. Die trouwens van 't hele IVF/ICSI verhaal niets weten behalve dat we daarmee een keer zouden starten, dus gaat nog leuk worden.

Vandaag meer rust in m'n lijf lijkt het, ik is helemaal chillllllll 8)

;)

:p
    Écht! Nog maar een weekje tot bloedtest, dat valt wel te overleven.

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morgen!!
    ik ga weer aan Eva vastplakken!
    fijne dag allemaal!

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier met iedereen????
    Heb wel weer vanalles gelezen, in etappes, dus geen idee meer wat.. :(

Weet alleen nog dat Cin poll wil maken (ik zeg.. euh.. doen waar jij je op dat moment goed bij voelt :) ;) Heb je veel aan he?! :p).

En natjes die nog steeds niet ongi is... :( Idd misschien goed idee om ff naar HA te gaan. Straks is het weer een cyste oid. Of ben je daar niet bang voor?!

En Juud die lekker aan het hobbien is! :) Heeeerlijk! Krijg altijd helemaal de kriebels als ik zulke verhalen hoor!!
    (heb dus gister ook maar wat naaipatroontjes gezocht voor jurkjes voor Nikki! :D haha.. Nog stof genoeg liggen hier!)

Schattie is vandaag op KDV, dus lekker rustig dagje voor mama.
    Moet zeggen dak haar wel erg mis altijd, vind het nog steeds zo raar... :)

Rem is gister voor controle naar 't ziekenhuis geweest voor knie. Arts was tevreden (hij heeft eindelijk weer keertje zijn eigen arts gehad), er zat alleen nog wat vocht in knie. Wat duidt op ontsteking. En aangezien Rem nog steeds altijd pijn aan knie heeft, kon dit veroorzaakt komen door vocht en ontsteking. Heeft dus ontstekingsremmers meegekregen om te proberen of dit helpt. Helpt dit niet, dan gaat spuit erin. :$ Arts wilde toch wel erg graag ontsteking eruit hebben....
    (t was niet vreemd volgens hem omdat knie al zovaak geopereerd is. Rem heeft ook half doof been en knie en geen reflex meer in knie, was ook oke!)
    Dus ben benieuwd!! Hoop voor hem dat tabletten helpen, spuit is niet prettig hoorde ik al van Lau.. :(

Over Lau gesproken, Finnemannetje is alweer / nog steeds ziek... :( Die blijven ook bezig!! Spugen gaat nu redelijk goed ondanks nieuwe meds! :) Jeuj! Mocht ook wel keertje he?! ;)
    Maar hier nog steeds veel bewondering voor Lau. Ik zei al, 20 vrouw in jou plaats was al knettergek geworden!!

So.. remmie zit ook weer eens op de praatstoel hoor!! :D :)
    En nu gaak wat doen!!!

Dikke smakkerd!

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milan, hoera gefeliciteerd :)

@ Finn, alweer ziek mannetje, dikke word maar snel beter knuf

@ Klingeltje, mogge, lekker zonnetje in de bus :)

@ Cin, jij chill, goed zo :) en jullie mondje nog dichthouden bij schoonouders en dan volgende week nieuws vertellen?
    :)

@ Remmie, ik hoop dat pil werkt bij Rem, spuit beetje yakkie.
    En jij ook aan het hobbien? foto's :)

Straks komen meisje op visite, oud klasgenootjes.
    Heb er zin in, vooral omdat liefste meisje nu ook eindelijk zwanger is :) Dus mag ze straks pakket zwkleren meenemen.

Plasje weggebracht, niks te zien, dus geen blaasontsteking..
    maar ze zet hem op kweek.
    Beetje uitgelegd aan assistente, pijn boobies en druk achter schaambeen. Herken gevoel van zwanger maar testen zeggen nega. Dus morgen gaat zij nog eens testen . En als daar niets uit komt of uit kweekje van vandaag, dan werkelijke afspraak ha om verder uit te zoeken.

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Milan: GEFELICITEERD!

Maak er een mooie dag van!

Iemand eigenlijk een idee hoe het daar is?

Deel Deze Pagina