leo ik laat zeker mijn creatie hier nog zien tegen dan opdracht is voor de 17de volgende maand, duurt dus nog eventjes ik ga weer afsluiten, hoofdpijn is nog niet heel weg slaap lekker iedereen
kling, die pijn...is dat echt in bot? Want ik had soms het idee dat ze zeg maar met een voetje naar buiten kwam....ook zo fijn gevoel :S
so..he he eindelijk poging tot reactie doen. Kwamen weer 10.000 dingen tussen na kattenuittentjagenfeestje. Umm even uit blote hoofdje: @smal: whoehooeeee, lief nieuwe laptop! Wat voor? @zuur: jeej betalende klant, leuk leuk leuk! Wil toch ook eens proberen of ik van die hippe taarten kan maken! (alhoewel, is niet goed voor mijn lijn) @kling: pas ook met steeds in doosbot! Niet te lang mee doorlopen. Waarschijnlijk weet je fysio raad. Even checken dus als je daar weer bent! @bow: ahhhh lieve niels ziek... Sneu voor die kindjes he! @juud: ah leuk schilderkunsten op dozen en stoelen. Foto's op mmm? Wil voor kleine man hier ook houten doos schilderen in zijn geboortekaartje looks. Om spulletjes in te bewaren. (eerste pakje enzo) @pip: wat een stress om schoonpaps zeg... Knuf voor pip-familie. En balen van leverancier. Wat hebben ze je voor oplossing geboden? @rem: shit! Zit me net te denken dat ik nooit meer op je pb gereageerd heb! Hmmm...zit te denken. Postkantoor is hier gesloten. Wel heeft ah nu tnt punt geloof ik.. Als ik boodschappen ga doen gooi ik het op de post naar je! Had ik je adres al? @leonie: hoest met je keel? Is de boel al weer wat rustiger? @tish: wow jayde al naar maat 80 toe? Hier kleine man nu 72 cm en zit in 74-80. Grote meid die Jayde! @milk: hoe gaat swang zijn? Waar is foto eerste beeb-aankoop? @rtl4 docu mama joran... Best heavy. Je wordt toch helemaal gek als je zoon iemand anders vermoord heeft? Wat doe/moet je dan? @wie ben ik vergeten?
so ik heb heerlijk gegeten. Een trio van vis . Me luve fish njum njumnjumnsmikkelsmikkeleeeee Heeft smallie een nwe laptop gekregen? Gewoon soso? Wow wel lief hoor. niels heeft toch flink gedronken! Dat stelt alweer wat gerust heh. Jayde is een kleine dikzak vandaar. Volgens haar groeilijntje zou ze nu 67/68 cm moeten zijn. Maar door haar gewicht zit 74 dus te strak. Ik moet die armpjes soms echt erin persen Leo strontvervelend heh die zeikende collega's. So heb ik er ook een aantal. Ik word er altijd heel nerveus van. Kling pijn in schaambot mmmhh. Bekken? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar het zou ook door verkeerde beweging kunnen komen. Kusje op poeniebot (mag dat nog?) Cin joehoeeeee het is alweer bijna morgen. Woeeeei nog een week. Hoes met cinman? Hij heeft voetbal ter afleiding zeker. voetjes naar buiten brrrrrrrr. Dat ken ik niet hihihi oeeeei ik kreeg net de bibberssssss @kolven: ja zo. Ik ga proberen de laaste voeding om 11:00 te geven i.p.v. de eerste voeding om 5:00uur. Kan ik lekker doorslapen. @hoofdje: wordt alweer mooi rond. Ik loop nog steeds om de 10 minuten naar kamertje om te kijken of ze goed ligt. En voordat ik ga slapen mag ze weer op haar zij/rug. Owja gisteren is ze voor het eerste gerold van rug naar buik . *trotsss*
Ik zeg altijd: doen wat goed voelt. Voelt kopen goed, heb je al ideetjes over vestje of lange mouwenromper? Ja? Doen! @schaambotdinges: ZOU HET JOH? M<aar eh, heel serieus nemen én evt bij fysio laten nakijken. Hypermobiel zijn is niet handig in zws, en sommige gewrichten en 'aansluitingen' lopen ernstige gammelheid op. Ik heb van knappend, schuivend, erin schietend schaambot nog altijd last. Soms ook pijnlijk. Ik kan en mag alles, maar het kan soms behoorlijk in de weg zitten...!!!
.... Femke had dit tot de foto's vandaag (net alles schoon en fris uit de was, meteen foto's genomen) nog regelmatig aan. Zat ietsje strak, maar niet té klein... Donderdag naar CB. Ben nu toch wel benieuwd! Jayde dus al uit rokje gegroeid? Vaak gedragen?
Sommige kindjes worden geboren met maat 56/62 hoor... De mijne toevallig ook niet, maar wie weet kan Barbie het wél meteen aan? En dan is oktober toch leuk te doen, mét vestje en/of lange mouwending... Sorry, maar ik denk dat ik gewoon, á la De Hond zeg: DOEN! Heb me vandaag ook weer schandalig vergrepen aan zomerdingen voor beide kids
Stoel vandaag even rust gegeven. Had leuke, maar vermoeidende dag. Na eten nog in speeltuin geweest, en nu in huiskloffie op de bank. Wijntje erbij, zoutjes.... Geen schilder dus vandaag... Betaalde bakopdracht: WAUW! Bankerbakkerij Zuurtje (hoewel, vreemde naam, Zoetje zou logischer zijn...) krijgt serieus vorm!
Ja ik weet maar bepaalde lichaamsdelen zijn wat dikker. Haar armpjes en dijen en buikje..... Het zal wel weer bijtrekken hoor. Ik denk dat het op een gegeven moment weer naar het gemiddelde zal toegaan.
Nou, twas geen anval hè Tisch! Begon eerder aan Femke te twijfelen... Als ik soms lees wat de kleinere beebjes in de bus soms al dragen. Maar goed, mijn kleine man van bijna 3 is ook nog maar 92 cm en 12 kilo... Heb gewoon kleintjes denk ik... Vreemd, met mama van 1.79 en papa van 1.83...
Ahhhhh Tisch wat een onwijs schattie!!! En hier ook een dikbuikmeisje hoor! Shirtjes moeten altijd als eerste maatje groter, lang leven de jurkjes
Jaa ik weet dat het geen aanval was hoor hihiihh. Ik kan het zelf ook niet verklaren vandaar die ......(ben zelf 1.60) En foei foei niet gaan twijfelen zeg! Maar ik heb het vaker gezien dat kindjes (en dan vooral jongens) in de pubertijd hard gaan groeien. Net wat je zegt jullie zijn ook lang. Schoonzus en man hebben ook die lengte en zoon is ook niet zo lang. CB zegt echter dat hij later waarschijnlijk hard gaat groeien hihihih
Danke! @leo; ahaaaa nu snap ik het. Vandaar al die jurkjes Die jurkjes die ik nu heb ik maatje 74 lijken wel tuniekjes. Wel handig aan de ene kant. @juud: ja ze heeft de kleertjes aangehad hoor. Niet netjes van me om geen foto's te schieten
Grote man was ook klein tot zijn 15e, pas daarna ging hij de hoogte in. Ik ben altijd groot en flink geweest, maar was ook niet altijd leuk. Jongens waren altijd kleiner....