@tisch: wat een mooie meid om te zien zeg! Liefie! (zou het toch wel heeeuuullllll leuk vinden als een mogelijke tweede -ooit- ook een meisje zou zijn)
So Juud echt leuke kleertjes hoor! Hahaha ik las bijna over je confession heen. Weer teveel gekocht? heeerlijk is dat. Ik heb net ook weer een aantal leggings van noppies besteld op kleertjes.com Ik ben dol op die leggings
Ach ja, ik bied hier weer één en ander aan, dus er mocht wel weer wat bij, toch? Ik ben onmogelijk, vooral als het om Femke gaat... Siem past namelijk nog steeds alles wat hij vorige zomer ook paste...
Hahahaah je schrijft het zo zielig maar ik moet toch lachen sjollie.. Maar zie je dat bedoel ik ja. Ik zat ook met van die kleine jongens in de klas en als je ze nu ziet? pfffff Bij sommige van ze verwacht je het echt niet. @natjes: ja tis toch niet erg om zo te denken. Ik zou ook graag een jongen willen hoor. Goh wel raar hoe ik nu heel anders tegenover het zwangerwordenproces sta. Ik weet nog dat ik in 2008 dacht van wip wip wip en Boem zwangerrrrrrr. Nu is dat toch heel anders heh.
@tisch: klopt, die gedachte van past boem zwanger was snel weg. En ook dat hoeraikbenzwangerenblijfzwanger gevoel nadat het de eerste keer mis ging. Met zwangerschapvankleinemannu stond ik er heel anders in. Over weer zwanger worden..vraag mij af hoe houding dan is... Denk gewoon weer ongeduldig en hyper de pieper! (as usual)
Dat was weer een lekker niet samenhangend verhaal. Ik ga maar naar bed. Morgen thuiswerken! Ha...thuiswerken...hehehe. Mwaaaahhhh beutje! Vrijdag groots evenement met te veel mensen doen...word lang dag voor me. Mag morgen dus wel rustig aan doen..
Tisch wat een lieffie zeg echt een plaatje! Juud, je hebt goeie smaak qua kleding heel leuk allemaal.
het voelt als bandenpijnsteken, maar dan in/op/achter bot (in t midden, laag) en ook richting liezen. en tis echt ' erin geschoten ' terwijl ik in dat achterlijke pashokje stond! zal wel weer overgaan, maar zie fysio sowieso donderdag. @tisch: lekker, kusje op poeniebot! mooi woord zeg!! @hoofdje: wat fijn en goed @kolven: hoop dat t lukt, t verzetten! vertel meer over jou jullie en je mamazijn???? @juud: schietend schaambot! WEKKKKKKKKKK! @56: beebje wordt geschat op 3400, weet niet wat dat in maat betekent? maar groot zal ze dus ws niet zijn. @tisch: wat een geweldige fotos!! @nr 6729: NICE!!! @natjes: geef es antwoord op HA vraag tip wegens lange cycl? @milk: hoe wast vandaag seg? @bow: hoes koorts nu? @cin: bijna weer dag om! ahhh fijn! @pip: tafels alweer boven water trouwens? @rest: slaaplekker! hier bad en bed en morgen enschede, vrijgezellenfeest voorbereiden met vriendinnen voor vriendin, en daarna lieve beste vriend als getuige vragen ik zal mijn glitterballerina's aan doen maar.. verstandig he?
Hé Tisch, twas ook lollig bedoeld hoor, met enige zelfspot... Maar ik geloof meer in gezond en gezellig zijn, dan op de curve passen... Dus ergens twijfel ik ook helemaal niet! @Natjes en Tisch: had ik ook, bij wens voor nr. 2: meisje zou nu leuk zijn... @Female: Dank je! Vind ik natuurlijk ook, maar altijd leuk om te horen. Jouw setje gaat morgen op de post. Kan er altijd nog wat bij doen....
@Kling: 3400 gram: á la Siem. Maat 50/56 t/m 2,5 - 3 maanden, daarna langzaam wat over naar 62... Maar goed, tis schatting halverwege, dus nog niet te veel waarde aan hechten...
Vergeet bijna te melden dat ik nieuw foto-album van kids heb aangemaakt. Alleen voor vrienden, dus mag je aanvragen! De foto's buiten in het gras zijn vanavond in de speeltuin gemaakt. Weten jullie meteen hoe ze er NU uitzien (hoewel, NU liggen ze te slapen in hun bedjes, maar u begrijpt...)
Kwil niet vervelend doen (maar doe het toch), maar dat waren precies de pijnen die ik voelde. Later in zws en na bevalling, dus ook hypermobiel daar.... Groet Enschede namens mij! Mis ik wel beetje...
Kling, die schattingen zeggen niet zoveel... Bij kleine man klopte het totaal niet! Zeiden kleine jongen, werd 3800 gram. Maar als antwoord op vraag. Met die 3800 gram 1 a 2 weken in 56 gepast, toen over op 62. Vraag over huisarts: steek tot nog toe kop in het zand. Het wel genoeg gepeuter en gepoer aan mijn lijf gehad afgelopen 2 jaar... Hou het ieder geval in de gaten! Nu echt tanden poetsen en bed! Mooie lucht trouwens buiten he?
@Lucht: geen idee, heb knus gordijnen dicht @maat/gewicht beeb: volgens mij ligt het ook aan de pasvorm en de mama: de ene vindt het al wel te strak, de ander draagt langer door. Weinig echt zinnigs over te zeggen dus... Bedoel: schoonzusje met kind zo groot als Femke, doet haar al maat 86 aan, en rolt dan mouwen en pijpen op. Ik vind het te wijd, zij vindt Femke's kleertjes wat te strak... En we vinden elkaar en elkaars kindjes heel lief hoor
@kling: misschien toch verkeerde beweging. Hoop dat het vanzelf weer overgaat hoor en niet blijvend is. MANG! @juud: mmmmmm gelukkig HZOR WEK WEK WEK @wek: kan iemand mij vertellen wat dat betekent? @gezinnetje: wij maken het goed hoor. Ik heb niks te vertellen eingelijk hahahaha. Erg he! Mama zijn is vanzelfsprekend geworden. Ik kan me geen ander leven meer voorstellen. Goh dit antw is niet voldoende maar wat moet ik nog meer vertellen? denk denk denk 3400 is mooi gewicht. En tja als je overtijd loopt kan barbie nog zwaarder zijn hihiihihih. wat is nr 68293? Wat had Milkh vandaag? Echo's???