En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Pix...wat een schattig gezicht en ze kijkt er zo trots bij :)

Juud; schoonpa gaat hard achteruit, krijgt constant behoorlijk wat morfine anders is hij zo benauwd. Geen idee hoe lang hij nog heeft, ook de ha durft er geen uitspraak over te doen. We hebben al eerder gedacht dat zijn laatste dagen waren aangebroken....en dat is al maanden geleden. Zolang hij voeding krijgt via de peg sonde en zijn hart blijft kloppen kan het nog lang duren.

Vrouw op school is nog steeds kritiek. Baby is gisteren begraven.

@ Tafels; ik denk dat ik manlief maar laat bellen......:D:p

En nu gaak naar mijn mandje.....trusten!

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Pip: heeeeel dikke knuff voor jou. Hoop dat schoonpa niet te veel hoeft te lijden.
    Ook voor vrouw op school en haar familie een heel dikke knuff. Gisteren begraven, en ze mocht er niet eens bij zijn... Slik...

3. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja geweldig moment !! :D
    @juud afgelopen 2 dagen plakken aan mama was dus ook gewoon sprongetje dus ;)
    maar ook tandje komt doorwant vuurrode billen en je ziet in video ook zeiknat t-shirt haha
    tandje 4 puntje op komst!!

@pippa oh wat naar voor schoonpa. en mama van school :(
    @tisch vrienden worden ?? ;)
    @juud femke al aan het beterende hand?
    @rest me no read ..too much!! goed teken hoor ;)

4. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Femke is strontverkouden en loopt de hele dag met dat heeeerlijke witgroende snot onder haar neusje... Daarnaast mega-tandjeskomst, dus iedere dag 2 tot 3 shirts aan vanwege kwijl....

Maar ze slaapt veel beter en is overdag gezelliger.

Fijn dat Eva ook weer over sprong heen lijkt!

5. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
  6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    niet bijgelezen, vanavond nog hard doorgewerkt (voor werk) en echo gehad.

Echo: alles was goed. Geen hematoom meer, beweeglijk beebje met alle checkpoints aanwezig, 7.5 cm, geschatte termijn 13w3d, helemaal blij!
    Foto's in album voor geinteresseerden ;)

Overigens merk ik dat ik snel weer moet buikfoto maken, want volgens mij zie ik verandering...

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Lukt ook via Zoekfunctie op de homepage...

Ook bijgelezen dus. Mooi! En wat een prachtige foto's! Bij dat buidelen besef je pas hoe klein ze is....

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Leuk Milk! Ga zo in je album kijken maar fijn dat alles zo goed was én hematoom weg!

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Volgens mij ben ik een goede nachtbraker als ik alleen thuis ben. Er is helaas echter niemand meer hier...

Ga maar effe rondstruinen nog..

Oh ja, vanaaf gebeld dat ik nog 2 kisten kon ophalen!

Truste allemaal!

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Jaaa, zit er nog. Wijn nog niet op en ben gewoon onrustig zeg maar...

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Zo, wijn op, pakketje female klaar....

Busgordijntjes helemaal dicht, raampje open, licht uit, Tv uit, laptop uit....

Deur dicht....

Truste!

12. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Hey lieverds, laptop heeft het begeven en lang achter de 'gewone' pc zitten kost me nog wat moeite. Vandaar dus niet echt bijgelezen en dus minder aanwezig.

Met Sanne gaat het super, met mij ook. We zijn ontzettend tevreden en nog belangrijker. De kinderarts en de verpleegsters zijn ook tevreden.

@ Milk...mooie echo!!!

@ Pix, schattige wiebelige Eva.

En verder....ik weet niet meer....sorry. *knuf*

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @miranke: super dat artsen tevreden zijn, en de ouders ook! ;)
    hoe gaat t met jou, slaap je ook wel een beetje?

@milk: :) goeso van echoo!!!

@juud: ja ensche is leuk he.. wordt steeds leuker trouwens, verbaas me steeds weer!

@pix: wiggle wiggle lieffff!

@hier: onrustig nachtje (wen dr maar aan, i know) en af en toe echt weer zo'n gigasteek in schaambeenbotdinges. beh!

nu douchen, even uurtje turbohuisvrouwen (op geleide van de pijn, no worries) en dan lekker naar ensche.

@allemaal: fijne dag!!!!

zwaai!!

14. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Moggee

@Juud: nog lekker geslapen? Hope so

Hi Miranke! Fijn dat alles goed gaat. Hoes met pijn en wond ensow?

Kling alweer pijn? Bot? Knuffie
    Ik ga googlen..

15. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    kling het zou toch best met bekken te maken kunnen hebben. Veel dames zeggen dat het helpt om met kussen tussen benen te slapen. ben je een zijslaper? Goh het klinkt heel vervelend en pijnlijk.

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat vreselijk :( van zowel je schoonvader als die vrouw.
    GOd, de begravenis van je eigen kindje...en je weet er zelf niet eens wat vanaf. Mocht ze nog wakker worden, dan heeft ze dus niet alleen dat alles te verwerken, maar ze kan niet eens afscheid nemen :(

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh kling, n.a.v. Tisch' advies...gebruik dat voedingskussen om mee te slapen!

Pix, wat een knappe meid dat ze al los loopt!

Tisch, filmpje ga ik nu voor je opzoeken :D

Hier: ziek. Met z'n allen. Nikita begon en wij hebben het overgenomen. Moet ik maar niet zo klagen over weerstand opbouwen enzo :p

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @fem: ach schatjes toch! allemaal ziek :(
    beterschap!!!

@tisch: senks, ik ben inderdaad een zijslaper (en ook op rug met handjes op buik tegenwoordig) en gebruik sinds week een supervoedingskussen.
    maar moet nog even zien hoe ik mijzelf om dat ding krul geloof ik.

tis nog steeds even fel, de steekpijn.
    we zullen zien wat een dagje enschede-en doet...

foute koffie en karren met die hap!

de chippendales bewaar ik voor vanavond! :D
    *doet me denken aan toen we met vriendinnegroepje naar de london nights dingen in enschede een 1 van ons op podium werd getild en vervolgens oog in oog stond met de allergrootste dikste zwaaiendste-
    *

19. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Pix, lief wiggel wagggel Eva :)

@ Pip, schoonvader zo slecht... *knuf*
    Man al gebeld over tafels?

@ Fem ziekjes, ach gosss, ja wel goed weerstand opbouwen.
    De paar o en 1 liggen nog thuis netjes op stapeltje te wachten tot ik ze op stuur....

Vanochtend naar ha geweest, kweekje was iets je verkleurd maar niet genoeg voor iets ernstig, gewoon veel drinken.
    Maar omdat ik die gekke klachtje sheb heeft ass. gevraagd aan ha, en die zei, kom meteen maar binnen op afspraak, voor de 1e kwam.
    Hele verhaal verteld... hij vond het beetje vaag... ook met deel Smallman erbij.
    Hij zei, ik beschouw je onderkant gewoon als darmklachtjes omdat er verder geen pijn bij zit.. En bovenkant.. tja. Smallman moet zich snel weer laten testen, zodat ik weet welke kant ik op kan gaan denken... Hopelijk in tussen tijd over.
    Wel aanbeveling om voor pijn teuinisbloemolie capsules te nemen.
    Maar zodra uitslag Smallman binnen is en ik nog steeds last heb, meteen terug komen.

Ass was erg lief, ze was natuurlijk ook nieuwsgierig :), maar gewoon ook aan haar verteld. Nou zegt ze, je zal toch niet de enige zijn waarbij dit gebeurd. Met andere woorden: we vinden het wel uit hoor, moet toch ergnes op de wereld nog wel n keer zoiets zijn geweest. (En ze kijk lief moederlijk naar me :)) lieve ass.

Share This Page