haarbos? Smallie, lief dat je 1 en 0 hebt zitten verzamelen...maar ik ga al redelijk snel een beginnetje maken met plakken, dus misschien niet te lang wachten met opsturen? Anders gooi ik ze weg en dat is ook zonde. Alhoewel ik al helemaal het idee heb om er een serie van te maken. Ik begin met (een onderdeel van) ons logo... Eerst even testje doen hoe de lijm werkt op kranten/tijdschriften papier. We willen geen lelijke plekken natuurlijk. Lieve assistente en ook fijn dat je bij de dok naar binnen mocht meteen! Teunisbloemolie tegen de pijn? Dat slik ik voor mijn huid. Dat het zo divers is joh...nou hopelijk is er snel duidelijkheid over de klachtjes!
Ik doe mijn best om het mogen op de post te doen. Ja ben benieuwd of teunisbloem hierbij helpt, hoop het Hier SPf 100+ (zit binnen op kantoor)
@ natjes, hoeveel tekst? kan ook via freetranslation.com (zal even kijken of mijn Systran-vertaal software hier op werk pc het nog doet)
Jij ontaarde slechterik! Fijn dat vertaalklus af is! @Small: fijn dat je meteen terecht kon bij HA. En lieve assistente hoor. Maar laat je ook niet gek maken hè? @Kling: morgen melden hè bij Fysio! Maak me er beetje zorgen om, omdat ik het zo herken.... Hmmmm, weet ik uit mijn hoofd nou echt niet meer....? Sorry! Ga weer even aan het werk!
@ juudje, nee niet gek laten maken ik zit nu zelf te denken aan mijn schildklier die opeens te goed werkt... ofzo
sooo kleine man even in zwembadje laten poedelen...Nu ligt ie weer in bedje..kan ik beginnen aan rapportage.. Wel een heerlijk weertje hoor! wow!