En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha
    klingel schuldig aan aarbevingen

(lang - mijn stukje, was zelf verbaast)

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja dat was gezellig small!! :)

van je stukje, niet van mijn rokje!
    dies te kort!

maargoed, met die vulkaanuitbarsting heb ik ECHT niets te maken hoor!

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jemig had heel stuk bus gemist, ik denk al groot stuk van smallie, ik denk heb niks gezien, zoeken zoeken en tadaaaaaaaa mega rea van Smallie :D Maar lekker ouderwets wezen stappen dus, heeeerlijk zeg, idd gewoon vaker doen :D

@Klingel niet jouw ass??:p

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Klingel? Segt Klingel? Ik noemde geen naam hoor Klingel, of namen Klingels...nee, geen klingel in mijn hoofd geklingeld!

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Heb ik eindelijk moed verzamelt om zkh te bellen voor andere afspraak (wegens 'komt niet goed uit', 'echt niet eerder' en 'mag ik al naar vk'), nemen ze niet op...

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Arrrgggh milk! Volhouden!
    Nog een keer proberen!
    Ja!
    Echt!

:)

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Poeh, weer gebeld. Het zit er gewoon eerder echt niet in...
    De echo kwam mij erg slecht uit qua werk, maar er waren echt geen mogelijkheden voor 25-5. Toen ze voorstelde de afspraak op te splitsen (eerst echo, dan bezoek gyn), hoopte ik meteen snel terecht te kunnen. Maar helaas. Ik heb nu 25-5 gewoon de echo, ga daarna meteen naar mijn werk om vergadering voor te zitten. Het gesprek met de gyn heb ik dan op 26-5. Scheelt me wel qua rust in mijn koppie.
    Ook gevraagd of ik al naar de vk mag, maar ze zei 'nog even wachten, zodat je zeker weet dat alles goed zit'. Dus ze zei geen nee...
    Klingel: had jij bezoek aan vk overlegd met je gyn? of gewoon gedaan?

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou het gewoon doen Milk. Volgens mij kan je áltijd bij de VK, maar niet altijd bij de gyn.
    Ik zou gewoon eens met de VK bellen en overleggen. Je hebt in ieder geval geen toestemming nodig van de gyn om bij een VK te gaan lopen hoor, daar ben je zelf helemaal vrij in.
    Ik snap wel heel goed dat ze het liever niet hebben, omdat er dan 2 partijen zich bemoeien met 1 zaak - en dat levert soms wat onduidelijkheid op, qua adviezen dan....

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Milk, ik zou ook vk bellen en ook afspraak daar maken voor 1e echo
    waarschijnlijk kun je daar eerder terecht! Gewoon doen!!! het is jullie guppie!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Eerste uit het hoofd-reacties:

@Gabbel: och meid, wat een ellende zo kort op elkaar. Ik wens je heel veel sterkte! Knuff.

@Yadi: iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeieieieiieieie! Spannend meis. Ik heb helemaal de kriebels. 24 april is een mooi datum ;)

@Milk & echo: eens met Kling. Ik had door pril bloedverlies bij Siem ook al 4 echo's in eerste 3 maanden, later ook bij Femke iedere week in eerste trimester, en ben geen MMMeisje. Dussssssssssss!

@Natjes: jaaaaaaaaaaaaa, altoto bevalt sehr gut! Met Siem gaat het goed, dank je. Wel echte peuterpuber en blijft mega-slechte eter, maar het schijnt hem niet te deren, dus mij ook niet (meer). Lief dat je er naar vraagt. Fijn dat Tygo beter is. Hoop dat extra schepje hem erboven helpt. Knuff!

@Femke bijna 1: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ook kriebels van. Herleef met name de gevoelens naar jullei. Zulke schatten waren jullie. Af en toe lijk ik ook weer voorweeën te hebben, maar da's natuurlijk ingebeeld. Ben al beetje feestje aan het plannen. Donderdag vieren ze het al op KDV, dus kroon krijg ik van daar mee.

@PPver: fijn dat accupunctuur heeft geholpen. Ik hoop dat je gauw meer rust vindt in alles.

@??? Nee, dit was het wel even uit het hoofd...

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Denk dat ik dat maar ga doen (even nachtje over slapen eerst hoor). Gewoon de vk vertellen hoe en wat, dan kan de vk altijd nog nee zeggen! Maar waarschijnlijk zeggen ze gewoon ja (*denkt positief*)

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Túúrlijk zeggen ze ja Milk :)

Juud: voorweeën?? Really?!
    Veel plezier met feestje maken :) Ballonnen blazen, slingers hangen... :D

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @milk, niet over nadenken gewoon bellen en doen!!! :D

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jij stuk ongeduld! Maar moet eerlijk toegeven: heb vriendin die is boomkweker en die heeft mijn geduld aangewakkerd, anders was ie al lang weg. Maar nu dus stevige dikke kern, waaruit we vanaf heden veel plezier putten. Zo, hoe poëtisch...

Femke is een prima eter hoor. Ik ken echter kindjes die veel meer naar binnen werken. Maar goed, tis ook niet weinig nee.

Ik ben er nog, dus twas voorzichtig genoeg. En was ook nog op tijd!

PS: volgens mij ben je er nu: samen dialogen dan maar?

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou ja, voorweeën, tis meer een gevoel van krampjes, en die had ik vorig jaar rond deze tijd ook veel, vandaar. Maar zal wel van Mirena komen...

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé Milk, ik zie je banner en bedenk ineens: dat hevig gezegende kind van jullie is toch echt een feit: Paasei wordt kerstkind!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zie Smallie ook en ga je uitdagen meid:

Heb B&J in huis!!! Kon het niet laten vandaag (heb wel gekozen voor LowFatChocolate...). 15.30 date!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé Fem, ik reken op je.... Ben NU online ja! ;)

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

jaja sorry! Zit ondertussen kasboek bij te werken :)

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, stuk ongeduld...ik weet het! Maar die plant groeide echt als een tierelier overal heen, maar bloemen geven HO maar!
    Maar ja, wist ik veel :D Nou weet ik het wel, maar nou heb ik geen blauwe regen meer...

Maar goed ook misschien, want die dingen zijn toch mega giftig?! En Nikita stopt echt ALLES in d'r mond.

Ze heeft al tulpen, narcissen, blauwe druifjes, kattenbrokjes en zand gegeten :D

B&J?!?! heb ik niet!! Oh shit....nou..ik heb wel een cornetto. Mag dat ook?

Deel Deze Pagina