En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ natjes, was het dan een lose vraag... ik was er al helemaal klaar voor....

2. natjes

natjes Niet meer actief

Snap je vraag niet. Wat bedoel je met een losse vraag? Of het vertalen eenmalig is?

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *waarschuwing ego*

Pregnyltest vanmorgen was niet wit...

Heb de hele ochtend zitten twijfelen of ik dit hier moest melden maar ik moet het toch kwijt.

Betekent nog he-le-maal niets, behalve dat die pregnyl-test een slecht idee was :p
    maar: na IUI was de pregnyl altijd 7 dagen na het zetten genoeg verdwenen om te zorgen voor OMO testjes. Nu dus niet? Kan hoor. Of hebben ze iets veranderd aan de fruitkat testjes?

Anyway, ik moet weer aan het werk :D

Oh ja:
    @natjes: ik weet niet wat voor tekst het was en hoe lang, maar wij gebruiken steeds vaker een vertaalbureau tegenwoordig. Ik weet niet wat jij kost per uur maar voor ons kon het niet meer uit om het zelf te doen.

@eva: filmpje nog niet gezien maar wat goed!!!

@Juud: grote man nog wel gebeld gisteren?

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ben sooooooooooo blij met mijn vrolijke jongen weer, met helm!!!
    Straks meer als manneke in bed ligt. :)

5. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: whooeeeeeeee dat maakt het toch wel weer extra spannend!
    @bow: fijn dat niels weer opgeknapt is! Was het nou een tandje?

6. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ahum Cin shit pardon bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh wowieeeee brrrrrrrrrrr

*rent gillend naar buiten*

wacht even ik heb geen buiten alleen een balkon

dus.....................

*fem ik kijk zo naar filmpje. Ff kleine meid aandacht geven.

APK goed!

doei

kus voor vrolijke niels.

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Kom ff langs iedereen een dikke kus geven! ;)

Ben vandaag druk druk druk... (op mijn manier dan ;))
    Vanmorgen schoonmams hier geweest schoonmaken! (heeerlijk)
    Straks ff cadeautje halen voor vriendin papa. En vanmiddag komt vriendinnetje gezellig langs! :)

Dikke smakkerd!!!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, bedoelde Loze... aangezien je niet op mijnaanbod reageerde...

@ Bow, heeerlijk om je zo positief te horen :)

@ Cin, tjee dat word echt spannend zeg *knuf tegen zenuwen*

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    zooo Nielzer ligt op bed dus ik heb effe tijd om te beppen

@natjes kweet eigenlijk niet zo zeker meer of het wel tandje was. Is nog niks helemaal door dus kweet niet????

@tisch, heppie jou hier weer meer te zien/lezen, en Jayde moooooooooi skattie!!! Enne kus terug! Goeso van Apk

@small, zwang is toch uitgesloten nu? Bij ha toch ook getest? Wel raar dan he die klachten maar zou het van schildklier kunnen komen??

@cin, hmmmmmmmmm hmmmmmmmmmm hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm maakt de belissing om zondag te testen niet makkelijker zeker :D

@rem, haai zwaai, owww lekker kan je schoonmama niet effe over de bult sturen :D Hoest met bekken?En missel?

@zuurtje, migraine nu helemaal weg?? En gefeli met eerste betaalbakopdracht

@klingel, volgende keer niet zo lang wachten met beslissen want jurkje is nu niet meer op voorraad ******** Gefeli met wijndiploma :D Nu voor de vinoloog, direkt door of eerst werpen?
    Pijn in schaambot, dat hebben er toch meer gehad? Volgens mij is enige remedie rust. En als je dat niet, merk *lees voel* je dat snel genoeg. Heel vervelend pijntje maar ik denk echt rust enige wat helpt.

@pix, ahhhhhhhh wat goed van Eva, lief filmpje

@natjes, jij hebt goeie dag uitgekozen om thuis te werken :D

@fem, nou dat krijg je er van idd. u roept en u krijgt ;)
    Alleen jammer dat jullie ook ziek zijn geworden. Beterschap voor jullie!

@pip, knuf voor schoonpaps en wat vreselijk voor die moeder dat ze niet eens afscheid heeft kunnen nemen van haar baby. Vreselijk.
    En wat een ellende om die tafels. Kun je geen korting regelen?? Ze moeten je toch iets tegemoet komen?

@juud, mooie kleertjes zag ik voorbij komen. Grote man nog geen last gehad van de politie???

@kledingmaten, zal ik't nog even lastiger maken :D Verschilt ook nog per merk :D

Verder weet ik het effe niet meer. Heb alles wel gelezen dus mocht er nog iets te binnen schieten dan komt het alsnog. :D

Nu effe lekker buiten krantje lezen :D

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bow, nee ha heeft niet getest, hij beschouwt Smallman zijn knipknoop als 99.9% niet kunnen en wil pas na uitkomst kwakkie daar verder aan denken...
    Ja misshien wel schildklier... na uitkomst kwakkie die anders ook weer laten checken, hoeft eigenlijk pas over half jaar weer.

Ik wil ook zon... heb ik morgen als het goed is ook :)
    Parasol klaar zetten voor de kindjes. badje klaar :)

Zondag jeugddag op onze redingsbrigade, ga ik helpen, heb ik ook zin in

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmmmmmmmmmmmm, tsja, weet eigenlijk niets zinnigs te zeggen, maar idd misschien beetje slecht idee...:(:p

Ja, gebeld! Overheen gelezen dnek ik. Alles is goed!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Segt se?!

Waarom twijfel om te vertellen?

Oke, het zegt nog niks....maar zou het wat zeggen in vergelijking met je testen na de IUI's?
    Tja, daar valt natuurlijk ook niks over te zeggen.

:(

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh wat heerlijk bow!

14. natjes

natjes Niet meer actief

@small: las jullie aanbod later pas, i-net vloog er )voor de zoveelste keer) uit! In die tijd dat ie offline was alles snel vertaald. Maar nogmaals dank. Mocht ik nog iets hebben dan weet ik je te vinden!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijn dat Niels opgeknapt is. Is helpmpje niet sweaty met dit weer?

Misschien heeft Kling de laatste wel opgekocht! :D

Dank voor kleertjescompliment. Er komt binnekort nog meer! Nog geen last met politie. Hoop dat dat zo blijft!

Ga weer werken!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    owww dacht al :)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hete thee met honing!

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lekker
    *gaat ook even thee halen*

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik zit ook al aan de hete thee, hihi!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @small, leuk zondag maar dan mag je je wel met factor 100 insmeren denk ik, jij hebt ook zo'n verbrandsnelhuid denk ik??

@juud helmpje is idd zweterig met dit weer. Toen ik 'm net afdeed toen was zijn haar ook wel nat. Straks maar weer zomer outfit aan doen.

@fem, mag het ook zonder honing :)

Was gabbel ook niet ziek??? Bedenk ik me nu ineens? Jij ook beterschap meid.

Niels gelukkig gisteravond al geen koorts meer dus kon ik fijn gaan volleyballen. Deze week weer ons jaarlijks volleybaltoernooi. Vanavond nog weer en als we het heel goed hebben gedaan vrijdag ook nog weer :D

Gisteravond dus als een blok in slaap gevallen na zo'n nacht en de volley wat ik niet gewend ben :D. Word ik om 12 uur of zo wakker van Niels die heel hard huilt. En bleef huilen wat ik ook deed.
    Heeft ie laatste tijd vaker. En dan laat ie na kwartier een scheetje en dan valt ie weer als een blok in slaap. Maf he?

Deel Deze Pagina