En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @sanne kanjer!!!! Wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat.

@miranke, met jou ook goed las ik gister ergens? Fijn zo.
    En ook lekker gebuideld zag ik net op de foto's Heerlijk :)

3. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi,

Ik krijg ineens zo'n trek in hete thee :D

Bow, fijn dat het beter gaat met Niels....en vrolijk met helm, goeso!!

Korting op tafels.....ja, had ik idd ook al bedacht :).

Cin, tjee meis...ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. 't Klinkt allemaal erg spannend......volgende test ook posi lijkt me een prima plan :D

Schoonpa weer wat rustiger, gisteravond geen extra shot morfine gehad....

Miranke; wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie en wat hebben jullie toch een prachtig meisje!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Pip fijn dat schoonpa het iets rustiger heeft
    @Bow: da's maf, maar vooral naar... Tandjes? Beïnvloedt heel erg poepgedrag... Men heeft het vaak over zure, vieze natte luiers, maar mijn kindjes hadden ook vaak tegenovergestelde... Knuffje voor zweetNiels!

Ga nog een bakkie hete thee doen! Had ik maar honing, keel is überrauw!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Beterschap aan alle zieken!

Zegt de zichzelf dagelijks bijeenrapende Juud die het verder nog prima houdt, zeg ik zelf...

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Miranke, helpt de neusspray eigenlijk nog? voor je bv?

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ben inspiratie aan het zoeken om af te vallen. Baal behoorlijk van mezelf ondertussen maar kan ook maar niet de schouders eronder krijgen. Walgelijk!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Moeilijk Bow...
    Kan je geen tips geven want ben niet zo'n verstandige lijner. Wil je wel even inspiratieknuff geven.

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Moeilijk Bow...de beste inspiratie zou toch moeten zijn dat je het zelf wilt (maar ik weet dat het best lastig kan zijn om die echte discipline te vinden).

10. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Bow; hier ook het ei van columbus nog niet gevonden, maar wat voor mij meestal wel werkt;
    - kleine stappen, dus prik een datum (vaak is een bijzondere dag zoals verjaardag of feestje waarop je leuk gekleed wilt gaan een mooi streven) over een aantal weken en streef dan naar 4 of 5 kilo eraf.
    Niet jezelf opleggen bijvoorbeeld 10, 15 of 20 kilo in 1 keer af te vallen (zakt de moed jij bijvoorbaat al in de schoenen)
    - Noem het geen lijnen, maar verantwoord eten :D
    - Probeer te bedenken wat teveel zout, vet en suiker met je lijf doet....werkt bij mij op het moment wel aardig na wat speurwerk op internet :p

Waarschijnlijk had je dit zelf al bedacht, maar meer kan ik ook niet bedenken.

Succes Bow!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bow, helaas geen goede tips... of juist tips genoeg... maar gaat denk ik vooral om zelf discipline qua eten... dat mis ik zelf ook

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Veel water drinken...en vooral het snoepen 's avonds niet doen (zegt mevrouw snoepgraag en drinktteweinig :p)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Smal en als je ww doet, je mag heel wat eten
    als je honger hebt of zin hebt in iets kan je ook dingen eten die geen punten kosten

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, weet ik ook wel... maar discipline ontbreekt.. gewoon geen fut om te volgen (dus eigelijk lui)

15. natjes

natjes Niet meer actief

mijn tip: 3 maaltijden op een dag eten en 2 tussendoortjes (uur of 10-11 en uur of 15.00-14.00. (tussendoortjes zijn dan fruit ofzo)
    En veel water/thee drinken.

Zo ben ik ieder geval van de meeste kilo's afgekomen. En elke avond na het eten even half uurtje fietsen/wandelen met de kleine voordat hij gaat slapen.

16. natjes

natjes Niet meer actief

en ik noem het geen lijnen...noem het normaal eten..:D

Niet normaal eten is veel snaaiwerk enzo. Moet het ook gewoon niet in huis hebben, dan kom ik ook niet in de verleiding!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat is inderdaad nog de beste tip natjes: koop het niet!

Zo ben ik ook veel bewuster boodschappen gaan doen. Ik let nu ook op suiker/zouten/vetten in producten.
    Wist je dat op veel pakken yoghurt, waar ze met 0% vet adverteren, gewoon staat dat er wel degelijk vet in zit! Het is een 'afgeronde' 0, want per portie zit er soms 0,6% vet in.

Nou ja, en meer van dat soort dingen :)

18. natjes

natjes Niet meer actief

En alles wat je wel aan snaaiwerk in huis hebt, weggeven aan anderen!
    Natjesman krijgt dagelijks zoete zooi mee uit fabrieken.. Geef het allemaal weg. het grootste deel naar mijn werk, en nee daar ga ik het niet eten.

19. natjes

natjes Niet meer actief

(segt ze met handje winegums voor zich....):D

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

zoete zooi...hhmmmmmm :D

Deel Deze Pagina