En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Tnx voor alle tips ladies maar ik weet dat ik het bij mezelf moet zoeken en ik weet wat wel en niet goed is. Dat is het probleem niet. Maar de uitvoering ;)

2. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Hahahah was je die vergeten weg te geven ;)

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

mijn god, ik heb het gevoel dat ik een tennisbal in m'n keel heb...

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

huur iemand in die je telkens een tik op je billen geeft als je naar wat graait :p

5. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Ik had me voorgenomen dat wanneer Niels de helm zou krijgen ik heel hard mijn best zou doen om wat kilo's kwijt te raken.
    Nu heeft ie zijn helm op, dus nu moet ik het nog waar maken.

Milk, jij had nog goede echo gehad, bedacht ik me net toen ik Niels happie aan het geven was. Goeso! En dat hematoomding ook weg, gelukkig!

6. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    gorgelen met zout water, hoe schrijf je gorgelen eigenlijk??
    Nou ja je weet vast wel wat ik bedoel :)

7. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    He ja wordt het nog gezellig ook :D;)

8. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: ja die uitvoering is nog wel eens een probleem... Wel...ik was best wel shocked toen ik foto van mij zag in bikini en dat ik voorover boog om tygo vast te houden... Eigenlijk zo erg dat ik hem eigenlijk moet printen en in de keuken moet hangen. Elke keer als ik iets wil pakken om te snaaien zie ik die foto en denk ik... :$
    En ik begin na deze laatste winegum :D

9. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @natjes, jaaaaaa helemaal herkenbaar. Dat vind ik ook zo raar. Als ik foto van mezelf zie denk ik O MY GOD!!! Maar zo voel ik me niet, hmm beetje lastig uit te leggen. Maar dat is misschien wel een goeie Foto van mezelf op de kast neerhangen. Leuk voor de visite ;)

Moet nog effe spammen hoor: Ben zo blij dat ie weer helemaal heppie is.

View attachment 80855

10. natjes

natjes Niet meer actief

ahhhh wat een lieve foto bow! Stoer helmpje hoor! (en superhandig als ze straks op pad gaan... Kleine man hier aantal keer zo knetterhard met koppie tegen vloer of muur...brrr! )

En die foto? DIe haal je gewoon even weg als er visite komt!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

lieve foto bow :) Staat hem gewoon echt leuk die helm :) Nu op een minicrossfiets en gáán :D

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Mooi hoor Bow! Wat een vrolijk ventje zeg!

13. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Nu we toch aan het spammen zijn: Ben zooooooo trots op deze foto :D

14. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    En op deze:

15. natjes

natjes Niet meer actief

mooie koppies juud!

16. natjes

natjes Niet meer actief

Dan zal ik ook even spammen> Tygo en ik samen met sikkie op de foto! :D

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @ Juud, mooie kindjes hebben je en een gezin om trots op te zijn!

@ Fem, oh ik ben zo benieuwd naar de creatie die je gaat maken. Sorry maar ik vergeet steeds om naar 1en en 0en te kijken.
    En dikke beterschapsknuff voor jullie allemaal!

@bow, oh ik wil ook echt nog meer afvallen! Ik herken jou wel, zelf denk je nou is best goed te doen maar als je dan een foto van jezelf ziet denk je OMG!
    Ik heb Sonja bakker toch maar weer uit de kast getrokken.

@Small, hmmm wat is dat toch met dat lijf van je? Blijf vreemd he!

@Pip, oh wat balen van die tafels! Hoop dat jouw klant ook begripvol zal reageren.

@ Pix, so knap hoor eerste losse stapjes van Eva! Knapperd!

@Bow, wat een leuke foto weer van Niels met helmpje! Hij kan het echt heel goed hebben.

@Cin, hmmmm dus geen omo-test........
    Ik duim, duim. duimer de duim!!!

@Kling, goed naar lichaam luisteren maar dat doe je nu volgens mij wel.
    Ik heb trouwens nog terug zitten denken, is het echt zo'n stekende en scherpe pijn?! Ik had dat ook regelmatig als ik in bed lag en dan in slaap bijvoorbeeld ineens been omhoog deed. Wow dat was dan echt scherpe pijnscheut. Dus denk dat ik helaas weet waar je last van hebt maar weet niet wat je er aan kan doen. Ik heb oplossing nooit gevonden.

@Milk, ooooohhhhhh wat mooie echo! En mooi op schema, eigenlijk beetje voor dus helemaal super! Ben heel benieuwd naar nieuwe buikfoto!

@Gab, hoe gaat he?

@ Milla, denk aan je morgen! Ben benieuwd wat je van instructies IVF vindt! Hoe het voor je/jullie voelt!

@Zuurtje, brilletje staat je zoontje goed!

@ rest, weet het echt niet meer.

Hier alles goed, heerlijk van zonnetje aan het genieten en zeikende collega's zijn er nog steeds volop maar heb nu vrij dus blokkeer ze :D

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Natjes, wat een leuke foto van jou en Tycho saampjes!

19. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Meiden, wat een mooie foto's en schattige kindjes allemaal!

Bow....wat schattig, dat lachende smoeltje onder het helmpje! Niels lijkt nu op het figuurtje op je banner :D

20. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Wat een lieve foto's allemaal van de beebjes die inmiddels toch al stuk minder beeb zijn. Tsjonge zeg, wat gaat dat snel!

@Milk: Hematoom weg, joehoe!!! Weet dat je je er geen zorgen om maakte maar toch.

@Gabbel: Hoe is het? Ongi al daar?

@Milla: Alvast veel succes morgen!! (En heeeeel stiekem lekker hopen dat 't niet nodig is, want dat kan natuurlijk ook nog)

@Pippa: Wat een eikel, die leverancier. Nou zit jij mooi met je klanten in de maag. Lijkt me heel moeilijk om er tussen te zitten, als het nou voor in de winkel was geweest...
    Heel veel sterkte met schoonpapa, is niet makkelijk :(

@Leo: Zeikcollega's? IEUW! Valt er zoveel te zeuren of zijn ze heel erg toe aan vakantie?

@Natjes: hihi, Sikkie vond de camera erg boeiend zo te zien.

@Bow: Fijn fijn fijn! Blij dat Niels weer goed te pas is!
    Enneh, heel herkenbaar dat idee dat je krijgt bij een foto van jezelf.

Foto van de niet-witte-pregnyltest staat in album. 't is maar een heel dun lijntje dus misschien wel een foutje.
    En ik had ook al bedacht dat ik natuurlijk vóór de pregnyl wel meer hormonen heb moeten spuiten dan anders, wie weet ligt het daaraan.

Share This Page