Hey meiden, Ik ben echt zo ontzettend aan het balen,daarom kom ik ook niet online.. De meeste vrouwen worden rond dag 8 ongi met die zooi en ik zit inmiddels op dag 17 Een zwtest vind ik ook weg gegooit geld zwanger kan ik toch niet zijn! Zowieso dinsdag een echo, WEL OF NIET ONGI !! Ik ga maar weer eens zo'n fijne spuit erin douwen Knuff iedereen
Eindelijk weer wat tijd om bij te lezen/te reageren. Hard gewerkt deze dagen, morgen nog even en dan daarna eindelijk rustige weken! Buikfoto: nog geen buikje, maar zie wel mijn navel veranderen volgens mij... echt gek Tisch: maak me snel vriendjes, wil je kind bewonderen Of heb je stiekem de fotootjes alweer weggehaald? Briljant verhaal van het gekrompen broekje klingel: hoest met schaambotje na dagje enske? Juud: haha, wil jouw fotootjes ook zien hoor! In ieder geval lekker bijdehandte foto van Femke Sanne: kan iemand me de site pb-en? Pixie: lief filmpje! Knappe meid blijft het! Pippa: ai, arme schoonpa. Heb je enig idee hoe hij zich zelf voelt? en die vrouw nog steeds in coma, jakkes! Pippaman al gebeld wegens tafels? Miranke: wat fijn dat het met jullie! zo goed gaat. Female: bah, hele fam ziek. Hopelijk snel beter! Smallie: klinkt wel hormonerig/schildklierderig inderdaad Cin: ik denk dat het nog wel een pregnyltestje is hoor, al hoop ik natuurlijk van niet Hoe duidelijk was ie? Aha, nu gezien: is wel erg dun lijntje, is dat niet het beruchte (nietzeggende) penstreepje van de kruidvattest? Bowen: gelukkig is Niels er weer bovenop (en blij ondanks helmpje!) Al wat inspiratie gevonden? Natjes: ook al leuke foto, ziet er goed uit (allebei, geit niet meegeteld ) Leo: lekker kunnen genieten van vrije dag en zonnetje? Gabbel: poeh, begrijp dat je even geen zin hebt, maar weet ook dat wij een goede uitlaatklep kunnen zijn! In ieder geval begint het er al flink op te lijken dat jouw lichaam niet reageert op de hormoontjes zoals je zou verwachten... Denk aan je! Nu echt op, ga tukkie doen op bank terwijl milkman kookt.
`@ Milky, wat super trouwens dat hematoom weg is en beebje het doet en zelfs iets voor loopt, nu al een kanjer. ja denk dat ik het ook in die richting moet zoeken, dus maar even schildklierhoogte laten prikken. @ Juudje, wat een kanjers heb je, en wat heeft Femke al een bos haar @ Natjes, ha ha ha met sikkie erbij, leuke foto @ Gabbeltje, tjee zeg dag 17 en nog steeds niet ongi... zeggen ze daar dan niets van? weird hoor. maar dus evengoed dinsdag echo, succes moppie. @ Cin, ik zie streepje ook hoor, nu hopen dat ie volgende week stukken duidelijker is
Net trouwen snaar het strand geweest. na werk, kindjes opgehaald van kdv, Smallman was optijd thuis en hup op fiets naar het strand, daar patatjes opgegeten op handdoekje. Kindjes lekker spelen in zand. Lonneke vond het zeer intressant, eerst netjes met handjes en voetjes... totdat ze per ongeluk iets in der mondje kreeg... daarna ging elke hand zand naar der mondje, dus toen maar snel potje open gemaakt Tuurlijk heb ik foto's gemaakt. Zal ik morgen proberen te uploaden.
Klinkt als een heerlijk en gezellig avondje Smallie! Milk: Wat heeft Milkman voor jullie gemaakt? @Wimbledon: Weet niet of er iemand naar kijkt, maar er is een recordwedstrijd aan de gang. Herenenkel: staan al 9 uur en 20 minuten op de baan en het staat 54-54 in de 5e set!
@Natjes: lekker mannetje zeg! @Cin: ik zie het streepje! Ben zo benieuwd wat het betekent. Hmmmm, nu stress ik okk... @Small: klinkt gezellig: zandhapavontuur! Hoest met lijf? Enne, ben ook zo trots op haartjes Fem. Zal ook foto met speldje in album zetten, later... @Gabbel: dikke knuff meis. Hoest met ziek zijn? @Leo: jaja, ben aan het strijken! En jij lekker blokkeren en genieten!
Kleine correctie: Blijkbaar hebben ze de eerste 3 uur gisteren al gedaan, maar dat zou dus wel betekenen dat ze morgen weer zouden moeten. Stel je voor zeg. Die mogen wel aan een infuusje 's nachts. @Juud: ook stress? Ik heb geen stress, al klinkt dat misschien idioot. Ik ga er vanuit dat het nog de pregnyl is en probeer het zaterdagochtend nog een keer.
Stress is natuurlijk een groot woord, maar ga altijd meehopen, meeduimen en zo, als dit soort testjes komen. Daarvoor ben ik altijd nuchterder... Enne, blijft idd heftig, ruim 6 uur op de baan, gisteren 3 en dan morgen weer...
Trouwens: als je nog uitgaat van de pregnyl, waarom dan toch getest? Was dat dan niet sowieso groot 'risico'? Is bloedtest dan niet gewoon de beste keuze? Sorry als ik raar overkom, maar heb eerlijk gezegd gewoon geen verstand van spuiten en streepjes en dergelijke. Ik dacht: licht streepje is zws???... Houd nooit rekening met spuitrestanten. Is niet onattent, maar gewoon geen ervaring. Sorry. Hmmm, warrig verhaal, wilde het nog wissen, maar ben toch voor eerlijkheid duurt langst. En wil het toch graag begrijpen. Ook voor betere meeleef (correctie: inleef, meeleven doe ik al heel echt) en zo...
Juud, dit was meer een 'test voor de test'. Voor het geval ik me in het weekend niet zou kunnen bedwingen ofzo Met de IUIs deed ik dit ook altijd een week nadat ik de pregnyl gezet had en ik had dan altijd een omo-test. Dus ik ging er wel een beetje vanuit dat dat nu weer zo zou zijn. Niet dus... Mocht het deze keer dus van de pregnyl zijn dan doe ik dit dus ook nooit weer
haai! terug van een heerlijk dagje enschede. wat een weerzien van zoveel bekenden overal zeg, heb elk terrasje wel aangedaan! @cin: ik weet t ook nie... dat ie niet OMO is is sowieso beter dan wel een OMO (GOH) alleen nu is de vraag: ' ist pregnyl of ist preggy? ' je zal wel heulemaal in de war (kunnen) raken van de reacties hier. ik kan de mijne hier ook nog wel bij zetten, maar weet niet of je er op zit te wachten? t geeft in elk geval (mij) inspiratie om nog harder te gaan duimen! moet zeggen ' nu je toch bezig bent ' zou ik haast elke dag testen omdat zon dun streepje (enige zorg: is hij wel dik genoeg, los van hoe licht?) morgen wel weg zou moeten zijn, OF NIET! maargoed, je maakt t jezelf wel extra bibber hehehehe op die manier. arghhhhhhhhh gun het je zo geevee...... :x @nielzer: whoeiiii blij, is mama blij! @natjes, juud: nice! @bow: ik kan je ook niet helpen.. denk dat elk advies van een ander nooit diezelfde motivatie geeft als jij jezelf zou kunnen geven... kan ook wel zeggen: 3x daags gezonde shit, 3 fruit en 2 liter water, en dan gewoon doen. lekker makkelijk, toch heb jij zelf die macht wel. misschien ns EEN dag proberen als ultieme uitdaging? @ @ @ kutje ik ben t alweer kwijt heb een halve zonnesteek, bovenop mijn sunblock 50+ geloof ik @schaambeentjebotjebloemetje: steekt nog immer, vooral bij rare bewegingen (benen optrekken enzo) fysio wordt vr ipv morgen. no worries, ik ben gewaarschuwd en voorzichtig! @milla: succes morgen meis! @ @ @argh ik weet t echt niet meer! alleen nog dat ik op heenweg bij afslag bow/rem/nai heb getoeterd (nou ja zeg maar gewoon eerlijk dat je zo ongeveer door al die plaatsen kwam kling ) en op terugweg ook! en nu gaak theedrinken. IJSthee! ohja (chaoshoofd!) @jurkje: heb t jurkje bij de babydump hier gezien, dit was een willekeurig plaatje om te laten zien @winkeltje van LIEF in enschede: -50%! en toch alleen maar 1 shirtje en 1 paar sokjes meegenomen. FOOOL!!! *slurp*
Wat erg dit, wedstrijd wordt weer afgebroken wegens duisternis. Moeten ze morgen wéér. En nog steeds dezelfde wedstrijd...
Een Fransoos en een Amerikaan (Isner?) Kan geen namen onthouden, Fransman is iets met een M. Hoe was 't in Eeeeeeenske?
God spuit elf, hoe het daar was stond er al. En tuurlijk zit ik óók op jouw reactie te wachten. Vanmorgen stond dat dunne streepje er nog niet trouwens. Zaterdag gewoon weer proberen en dan zal hij wel netjes (?) omo zijn...
Kindjes mooi!!! Fem whahahaha gewelduuugggg. Hmmm mijn kansen op mijn eigen Gordon zijn hiermee verhoogd 8) gnagna gna. Ik laat het morgen aan tischman zien Ummmmmm ben het kwijt Shitterrrrrrdeshit Over dieet: ja dieet bah bah bah. Maar die ww wat ik nu doe? GE-WEL-DIG. Je mag alles ja echt alles! Je MOET je punten opmaken want anders werkt het niet en je kan punten verdienen (met volleybal bv hahaha). Ik kan het echt aanraden. Ik doe het online dus tis supermakkelijk. Maar ik herken het gevoel. Ik voel me niet dik en vind mezelf ook mooi in de spiegel maar als ik foto's zie of ga shoppen dan brrrrrrr Kling kling kling ben je de hele dag op stap geweest? Vrouw jij hebt energie zeg! Ik was wat luier wat dat betreft.
Milkman heeft lekker pasta gemaakt, maar er kwam ook ventje langs voor traprenovatie (zitten we aan te denken). Wel duur, maar ook erg mooi denk ik... Nog niet gedut dus... Zo maar op tijd naar bed. Cin: heb je al in zwangertestjestopic gekeken of het wel echt streepje is? Volgens mij zagen er meer zo'n dun streepje, maar zei dat uiteindelijk niets. Wimbledon: welja, let ik even niet op, gebeurt er zoiets... wat is de stand van vandaag? Wel lachen hoor (voor de spelers zelf minder ) Smallie: ga je ook weer getest worden voor hormonen/schildklier, of duurt dat nog even? Klingel: lekker ge-enschedate, moet ik ook nodig weer eens doen, oa voor kraamschudden bij (ondertussen) bijna 2 maanden oud beebje. Juud: lekker ding maar juist goed dat je het zegt, daar denken wij helemaal niet bij na. Smallie: lekker zeg, strand!
@EnschedeKling: FOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL!!!!! Maar eh, misschien ook verstandig... Ben jaloers! Ieder terrasje? En ook gegeten? Zo ja, waar? En dan dit mooie weer.... hum.... @Wimbledon: niet normaal dit! Hoeveel staat het inmiddels?
Owja wat ik me nog afvroeg. Remmie hoes met misselijkheid? Is het echt veel minder geworden/weg? Kling hoes met mama? Nai en met jou?