En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@female: beterschapjes!

@testen: vorige week getest, negatief. Is gewoon onmogelijk omdat:
    - we in die 76 dagen 4x sex hebben gehad
    - de sex was MET condoom
    - we hebben geen lekken ontdekt in condoom
    - en...het kan gewoonweg niet, so!

2. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Natjes, hmmm ik zou dan toch maar even langs de dokter gaan... gewoon info vragen hoe die er over denkt.
    jij *knuf* voor het wachten

@ Fem, beterschap meisje *knuf*

3. natjes

natjes Niet meer actief

heb besloten dat als ik op dag 100 zit, ik aan de bel ga trekken bij huisarts!

4. natjes

natjes Niet meer actief

So en nu was buiten ophangen en vloer dweilen!

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hoeveel dagen zijn dat nog?

6. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ natjes, succes met wachten hoor

@ Zon, lekker zeg

7. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Fem...beterschap!

Gabbel...dikke knuf!

Cin....duim duim duim!

Natjes....wat k*t die onregelmatige cyclus he!! Ik geloof dat ik inmiddels al voorbij de 100 dagen ben....en het zit dwars, want ik voel mijn bekken aan alle kanten :(....en nee....ik ben niet zwanger!!:p

Zo nu even wat anders; schoonpa is gisteravond om 23.00 uur overleden. Ik heb mannetje uit zijn vergadering gebeld (neemt normaal nooit zijn telefoon mee, maar gelukkig nu wel) nadat ik een gejaagde schoonmoeder aan de telefoon kreeg die zei dat schoonpa zo onrustig was. Man is er meteen heengegaan en 10 a 15 minuten na binnenkomst gleed schoonpa heel zachtjes en rustig weg.
    't Is beter zo....en toch komt de klap aan...vind ik zo gek, je ziet het al zo lang aankomen en toch kun je je er blijkbaar niet op voorbereiden.
    Ben vanmorgen even bij schoonmoeder geweest, schoonpa ligt er mooi bij. Vanaaf even met de kinderen, dus ik ga nu maar even wat huisvrouwen.

Kus van Pip

8. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Ahhh Pip, dikke kus voor jou en jullie natuurlijk, Gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd. Gelukkig was pipman nog op tijd.
    Blijft toch moeilijk ook al weet je dat het een keer komt. Dikke knuffel!

9. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Pippa, meid gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd!

@ Cin, bedankt voor kaartje........liefffff!!!!

@ Natjes, fuckcyclus!!!

@ Kling, meid doe het echt voorzichtig aan hoor. Ik ben ook de hele tijd door gegaan ondanks waarschuwingen van lichaam. Het resultaat ligt nu in Nijmegen. Ik ben dolgelukkig met de kleine meid, maar had graag gezien dat ze nog in mijn buik had gezeten.

@ Gabbel, hele dikke knuffel meid!!

Als ik iemand vergeet, vergeef me dat dan alsjeblieft. Mijn hoofd is een vergiet en daarbij lang achter de pc houd ik niet vol. Teruglezen gaat dus niet zo goed.

Hier gaat alles prima. De wond van de keizersnede voel ik amper nog alleen als ik toch te veel heb willen doen, begint die wat te zeuren. Probeer dus veel rust te pakken. Slapen gaat goed, vooral nu Sanne het zo goed doet. Heb afgelopen twee dagen enorm veel geslapen, echt bijgetankt.

Met Sanne gaat het super, update op site. www.sannebussink.toddler.nl Zo trots...nu al middelvinger opsteken als dingen haar niet bevallen :D Nu nog grappig, over twee jaar tikje over vingers :D
    Ze zit gewoon vol pit en vechtlust. Een dappere meid!

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Lieve Pip,

Gecondoleerd met dit verlies. Ook al is het beter, het verdriet is er natuurlijk écht niet minder om.

Dikke knuff voor jou en Pipman.

Juud

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Zuurtje: fijn dat je je beter voelt!

@Natjes: jij hebt echt engelengeduld zeg! En onmogelijk is het nooit natuurlijk. Mijn sneeuwwitjes waren ook valse voorspeling. En er worden mensen zwanger met spiralen en zo. Ik denk eerlijk gezegd ook, na je beschrijving van sexytime, dat het wat onwaarschijnlijk is, maar je weet nooit. Knuff ervoor en succes!

@Small ga later foto's kijken. Ben benieuwd! Foto-speldje staat bij mij al op MMM. Heb nog geen leuke nieuwe...

@Miranke: echt een Achterhoekse bikkel dus. Fijn hoor! Dikke knuff voor jullie allemaal!

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Beterschap Female! Morgen krijg je cadeautje binnen ;)

13. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrr CB! Ik was eigenlijk altijd wel te spreken, gaan ze nu toch rottig doen:

Zij: Hmmm, is in lengte niet echt goed gegroeid...*lange stilte*... Maar in gewicht des te meer *blik naar mij*....

Ik: Ja, dat ze in lengte niet veel verder was vermoedde ik al wel, maar dit is toch niet zorgelijk?

Zij: Nou, als deze trend zich doorzet natuurlijk wel. Nu zijn de verhoudingen behoorlijk scheef...

Grrrr! Wat denkt dat mens? Ik vat het waarschijnlijk allemaal te zwaar op, maar ik snap gewoon niet dat ze zo paniekerig doen.

75,5 cm en 10,5 kilo. Niks te veel of te weinig, alleen bij lengte iets onder en bij gewicht iets boven gemiddeldelijn... So?

Qua grove motoriek mocht ze ook wel wat verder zijn en we mogen best wat meer woordjes stimuleren....

En ik laat me dan toch een complex aanpraten, al ben ik juist altijd heel zeker over ons meisje. Ben nu vooral boos dat ik me zo laat opnaaien, want ergens gonzen die woorden nog na...te weinig stimuleren, in lengte niet goed gegroeid, grove motoriek.....

Nou ja, Femke heeft even voor straf een dikke snottebel op haar achtergelaten.

Prikjes vond ze niet fijn - in arm dit keer - maar na 5 minuutjes aangekleed en al weer vrolijk aan het spelen! De kanjer!

14. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Trouwens, Siem was een mega-bollie op de leeftijd. Toen hij ging lopen ging het er al snel af en nu is het een klein sprietje, dus!

En Femke moet ook nog beginnen met lopen, dus dat komt wel goed!

Voel me meteen een stuk beter! SO!

15. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    @juud, ja ach laat ze maar lekker. Kan wel zeggen trek het je niet aan maar snap ook wel dat je dit toch wel doet, een beetje. Zou ik ook doen. Ook al weet je wel beter. Elk kind is anders en niemand is gemiddeld! Maar snap je frustratie helemaal. Knuff

16. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    een hele grote knuffel voor jou en je man en jullie familie, lieve pip... :(

@allemaal: ook een zonnige zomerknuffel, ga ijstheejen in de tuin. later meer!

17. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    dikke knuffel en gecondoleerd Pip, verwacht maar toch ook weer hard aankomen * knuf*

@ Juudje, niet druk om maken, als ze straks gaat lopen is het zo weg. of als ze eens n keer ziek is, hoef je je niet meteen zorgen te maken. geloof in je zelf en je gevoel.

18. natjes

natjes Niet meer actief

@pip: gecondoleerd! Wel fijn dat je man er nog bij kon zijn. En jij ook al vage cyclus...raar! Zou het 't weer zijn?
    @zuurtje: nog 24 dagen!
    @juud: gewoon schijt aan cb hebben! Jij weet wat het beste is voor je kindjes!
    @tuin: ja kom der weer aan
    @kleine man: doe niet zo eigenwijs en ga slapen!

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @natjes: ik snap er niets van dat je zo lang wacht.
    inderdaad, je zal niet zwanger zijn. maar lijf doet nu wel iets wat niet moet, of beter gezegd iets niet dat wel moet.

misschien zitten sommigen van ons too much in de MMMaterie maar ik zou je echt aanraden even naar de gyn te gaan...

@zomer: jeej!

@berging: neej!

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    pakket trouwkaarten binnen trouwens :)

er is alleen, net als bij de 2 proefdrukken, wel weer ' spontaan ' iets veranderd, maar dat zal niemand zien die niet weet dat dat niet in origineel stond.

in enveloppen ritselen dus, maar nu effe niet zeg, ijstheeee en weg hierrrr

smak

Share This Page