En deze blijft mooi voor de jongensmama's! YouTube - andré hazes - kleine jongen Rem, knuff voor jouw mama-gemis!
@juud mooie foto's!! mooie koppies en dat haar van Femke , wow mooi hoor @natjes, hihi vind de sikfoto ook erg leuk @leo, wat heben die collega's allemaal te zeiken dan??? @gabbel, wil jou effe dikke knuff geven, ongelooflijk he, Knuff @smallie, heeeeeeerlijk dat ministrandfeesje van jullie, Lekker zandeten ook @milla, kom je nog even vertellen over vandaag? @klingel 50% lief! sale en dan je niet uitleven????? hoe doe je dat?? @tisch, ja heb ook al gekeken bij die vernieuwde WW maar kan er nog niet mee uit de voeten, vond de oude versie makkelijker??? Enne aan de zuma?? thuis of in sportschool??? Is leuk ja?? @kling, ha echt 'fijn' dagje Enschede dus. Heeeeerlijk. Mama ook langzaam vooruit, goeso, wanneer ga je haar vragen?? *pakt ook vast tissues* @emmy/oscar charlotte* knufff
@natjes, ha toch afspraak gemaakt, goeso! Beter maar weten dan niet weten *zegt grootste struisvogel allertijden * @pix, oepssss komkommertjes er maar opleggen dan @fem, beterschapsknufffffff @miranke, super dat het zo super gaat, ga vanavond thuis site weer even bijlezen
Tot zover mijn gemonoloog Zus is vandaag jarig, weet nog niet helemaal zeker of ik er vanavond even heen ga. Zondag viert ze echt verjaardag. En ze is absoluut geen voetbalfan. Dus dan kan ik voetbal niet zien. hmmmmmmmmm Niels heeft trouwens afgelopen nacht geslapen met helm. Krijg je als mama niet thuis is Maar ging hartstikke goed, gewoon hele nacht doorgeslapen Goesooooo Niels
@bow: hoest vandaag met jou en nielzertje en lau? vertellll? enschede, ja heerlijk dagje. het grappige is, ik ken daar blijkbaar nog zoveel mensen (ook 13083497 gasten van waar ik werkte die er nog immer zitten) dat het 1 grote bijpraatparade was. onwijs leuk. leukste uiteraard: zwanger rondlopen daar en dromerig vanachter je giga zonnebril terwijl je met hand over buikje aait je ex zien zitten op t terras. dat was wel apart. vooral voor hem denk ik hoewel de mensen die niet wisten van zwanger zeiden, nadat ik t gilde ' ooo dacht al dat je gewoon beetje aangekomen was op buik ' :x dus voor t zelfde geld dacht hij ' wat een vetklep is dat geworden zeg ' een fijne ex trouwens, met te jaloerse nieuwe vriendin (net uit hoorde ik in de roddelwandelgangen dat scheelt voor de volgende onmoeting hhehehe) om contact te houden. heb wel 5 jr relatie gehad, was een goede relatie, maar allebei niet zo netjes beeindigd.. hmz. anyway, @milla: hoe was gesprek? @gabbels: lieve grote knuffel voor jou schatje.... geen controle wegens nog geen ongi trouwens? even bellen? @LIEF: nou weet je bow, ik wil en moet echt zuinig zijn in deze dure trouwbabytijden. dus, ik heb me ingehouden. zie ik net dat belastinggeld gisteren was gestort! :x MOK, toch die luiertas moeten meenemen... die is SO leuk en klingelig vind ik! @nectarines: verslaafd aan, maar waarom SOPPEN die dingen so? @schoonouders: hoor ze aankomen! @mama: dit weekend! zoefje!
belastingspapieren zijn ook weer op tijd binnen en we krijgen een mooie som terug volgend jaar altijd leuk
Hee meiden, Even een kleine update. Vanmiddag alle uitleg gehad, en zelf geprikt om te oefenen. Ben helemaal trots op mezelf! De eerste keer lukte het niet, durfde het niet, maar na een beetje aanmoediging van de verpleegster ging het goed. Gelukkig maar! Bij de punctie krijg je een flinke doses morfine in je ader zodat je je enorm dronken voelt, dus ook dat moet te doen zijn. Puregon pen hebben we al mee gekregen, en bij menstruatie meteen bellen, verwacht maandag ochtend dus te bellen. Grote kans dat ik dan meteen kan starten. Bij ons is het wel een lange procedure, ze doen niet anders daar, dus ga pas op dag 21 beginnen met decapeptyl en 2 wk daarna starten met puregon. Alles bij elkaar tot testdatum duurt het dus ongeveer 9 wk. Heb er zin in, en ook weer niet.. Gek he..
Pip, gecondoleert en sterkte met verlies van schoonvader. Verwacht maar toch ook zo confronterend en pijnlijk! Dikke knuff! Voor de rest niet bijgelezen, nu voetbal kijken!
Pippa: gecondoleerd! heel mooi dat pipman erbij heeft kunnen zijn natjes: toch afspraak nu, goed zo! milla: joepie! ego: zat vanochtend al te twijfelen over dit jurkje wegens mogelijk buikje. dus wat denk je... collegaatje zegt: ja, in dat jurkje zie je het wel', stond andere collega bij en die zei dat hij het al doorhad wegens gegroeide bovenstuk haha (viespeuk ). Maar vrees dus (ja, vrezen, eigenlijk jammer dat het niet langer niet te zien is) dat de strakke truitjes even in de kast blijven tot buikje wat ronder is en minder zwembandje
Pip, gecondoleerd Hoe verwacht zoiets dan ook lijkt te zijn, het komt altijd toch plotseling...fijn dat je man nog wel bij zijn vader heeft kunnen zijn. Voor de rest even geen reactie, sorry...mijn hoofd kan niet meer nadenken. Gabbel, dikke knuf meis
@Pip: Gecondoleerd met schoonpapa. Dikke knuf voor jou en Pip(man)-familie. @natjes: Blij te horen dat je een afspraak gemaakt hebt. Nu zal je morgen wel ongi zijn @Milla: Zelf geprikt, goedzo! Gaat helemaal goedkomen, je rolt er vanzelf in... Verder weet ik het even niet meer. Sanne-site ga ik nu even kijken en zag ook iets van een glitterbeebsite voorbij komen? Even linkje zoeken. @Fem: Ben je al begonnen met plakken? Er lag een hele zooi reclamefolders in de bus hier. Nog niet gekeken naar 1-en en 0-en maar wil ik anders nog wel even doen. Hm, bedenk me nu dat je wsl veel te beroerd bent om daaraan te werken. @ego: ben he-le-maal gaar. Vanmorgen om 8 uur begonnen en om 19 uur kon ik eindelijk afsluiten en naar huis. Collega zei al "nooooit meer zeuren dat het wel nog iets drukker mag". @nectarines: soppen? Ik vind die draadjes ook zo naar tussen je tanden. @kersen: eindelijk lekkere gevonden hier, en nog een redelijke prijs ook! @ananas: ga ik snijden zo (in de rust ) @aarbeien: hmmmm, jullie ruiken zo lekker. @bus: ja sorry, beetje melig van 't lange werken.
cin, nog niet geplakt - maar helemaal klaar met knippen. Ik krijg morgen nog een envelopje van Smallie...en dan heb ik meer dan genoeg! Thnx.
Hoe is het hier? Heb ik nog iets gemist? Ik ben gaan teruglezen, maar ook weer gestopt want ik heb ontzettend veel pijn. Vanmiddag uiteindelijk toch maar eens naar de huisarts gegaan omdat ik door meerdere mensen werd gestuurd en niet helemaal voor niks. Het blijkt dat ik een flink geirriteerd peesbed heb op m'n voet wat doortrekt in m'n been. Helaas moet het vanzelf weer overgaan en dat gaat een week op zes duren (kan ook langer gaan duren). Dus rust en beweging met een flinke dosis pijnstillers de komende weken. @ Klingel: Bij mijn 2e zwangerschap had ik ook een erg lage bloeddruk. Misschien heb je het al vaker gehoord, maar ik moest drop eten en bouillon drinken.
@Gieg: Auwie! Volgens mij zijn de mensen met de meeste pijn de grootste 'doorlopers'. Ik hoop dat die zes weken geen eeuwigheid zullen lijken. @klingel: Zie! Zo slecht zijn mijn tips helemaal niet: drop en bouillon. @Fem: ok, dan kunnen ze direct bij het oud papier. @folders: ik mis mijn Hema, Blokker en Xenos foldertjes!
Hup Holland hup!!! @gieg, jee toch maar goed dat je gegaan bent dan, auw!!! Hoop dat het met pijnstillers beetje te doen is @milla, dus eigenlijk is de echte IVF de volgende cyclus? Of snap ik het niet goed? @fem, gelukkig heb je nu genoeg 00 en 11 ik had ook nog niks echt soeps gevonden moet ik zeggen. Ja die van de c1000 enzo maar die heb je zelf al wel. @milk, hihihi wat attend van collega Vanavond belde vriendin die is vandaag bevallen van dochter Liz. Was weer een hele moeizame en moeilijke bevalling. Gelukkig moest ze in zh bevallen na eerste bv. Weer heel veel bloed verloren en kindje zat vast met schouder in geboortekanaal. Eind goed wel al goed gelukkig maar mijn vriendin heeft er wel weer een flinke knauw aan over gehouden. Aangezien ik toch met Niels morgen naar het zh moet voor helmcontrole ga ik meteen even bij haar langs en dikke knuffel geven en natuurlijk Liz bewonderen.
@pippa gecondoleerd!!! *traantje* ik ben erg gevoelig voor dit soort berichten!! laat me aan eigen papa denken. veel sterkte de komende tijd!! *dikke knuffel* @Female beterschap!! @Juud denk maar... ze kijken naar lijntjes en niet naar de kindje!! jammer is dat.. ze zouden toch weten dat mensen niet eens zijn met hoe ze omgaan met ouders.. ze praten zorg aan en dat is HELEMAAL niet nodig!! jij weet uiteindelijk wel beter @miranke kleine sanne nu al een sterk willetje GO GIRL!! @klingel ben heel benieuwd naar trouwkaarten leuk...glitterbeeb heeft een site. ga so kijken nee kling je ga ze niet nodig hebben met het nu ga je dit en dat doen, want je gaat ZELF BETER WETEN ALS MAMA ZIJNDE!!!! hoezo ik anti-cb? @natjes jij naar gyn!!. je bent er duidelijk mee bezig. @gabbel het is echt klote dat je ziek ben en dat je ongi nu op je laat wachten. gewoon oneerlijk is dit.. net als je elf er klaar voor ben om aan de GROTERE werk te beginnen. *dikke knuffel* @verbrand..dream cream van lush opgesmeerd.. werkt goed! @bow gefeli met je zus zijn verjaardag. mijn broer was gisteren jarig en zondag ga we er heen..en we kunnen ook geen voetbal kijken (op tv tenminste) omdat ze geen tv hebben. @NIELS wat een lief jongen dat je zo braaf doe met je helm en ook daarmee slaap! @nectarines gisteren hebben Eva en ik ook van genoten.. ze laten me denken aan zomer in ZA met mama op stoep lachen omdat ze zo morsen.. mocht ze nooit binnen eten @milla jij geprikt.. ik doe je niet na > ten minste dat hoop ik dat dat nooit zal moeten!! wel spannend dat deze tijd voor jou ook is aangebroken. Ik hoop zo dat je lichaam dit goed aankan en dat je in 2010 zwanger ben!! @milk show that belly.. your baby tells you when he/she is ready to be seen! @cin jij lekkker aan de fruit heeeerlijk! @fem nou ik zal de 1 en en de 0en maar bewaren voor je volgende opdracht @giegel he bah dat klinkt pijnlijk. hopelijk werkt de pijnstillers goed!! valt niet mee zeg!! hoe gaat het met je gevoelsmatig? of is dat een te kleine vraag voor eente grote antwoord? ik heb namelijk wel het idee dat je een dikke knuffel kan gebruiken *dikke knuffel * @bow gefeli met tante worden van Liz leuk zeg!! @eva last van warmte en vuvuzela's pas om 23.00 in bed. Ik was om 20.30 thuis en met haar op schoot tot 23.00. @me en het is alweer tijd voor bed! truste