Hoi meisjes, Ik kom even binnenvallen.....geen tijd om terug te lezen. Wil jullie even bedanken voor alle lieve woorden en een dikke knuf geven! Kus van Pip
Lieve busmeiden, Vandaag even niet bijlezen van mijn kant. Gaat even iets minder met Sanne (niets verontrustends, maar voor een moederhart wel) en dat maakt me een beetje futloos.
Miran een hele dikke knuf voor jullie! Ik heb even bijgelezen op Sanne's site en ik hoop echt voor jullie dat ze morgen weer de oude is! Kan het niet nog een effect zijn van die kapotte slang van de flow? Of zeg ik nou iets heel doms?
Alle andere busmeisjes ook hallo trouwens *zwaai* @Pix: Jij kan ook niet in Sanne's gastenboek schrijven toch? Ook nog niets op gevonden? En wat is dat steeds met Pixman's rug, dat kan toch niet goed zijn, zo vaak? @Pip: Haai lieverd, hoe is het daar? Hoe zijn de kindjes er onder? @Bow: Fijn dat helmpje zo goed aangepast kan worden zeg! Weet Bowman inmiddels ook dat helmpje in bed niet op mag? En wat is dat voor raars met die vriendin, hadden ze dat niet vóór de bevalling kunnen onderzoeken? Helemaal als het de vorige keer ook al niet ging zoals het moest. Sneu dat ze dan weer zo'n ervaring moest hebben terwijl het misschien niet eens nodig was. @Fem: Nog niet beter? Beterschap! Niet leuk om met dit weer in bed te liggen. En helemaal met je eens wat de busmeisjes betreft. Blijf ons bijzonder vinden @Natjes: Hoe is het met de voorbereidingen van het feest? Lukt het allemaal een beetje? En niet toevallig ongi geworden vandaag? @zuurtje: Hoe is het met de migraine? @Remmie: Mooi jurkje! Ik denk dat ik maar eens in mijn oma's oude voorraad moet duiken voor je. Die maakte vroeger ook kleren voor mij en m'n broertje en heeft dus duizenden patronen maar ook vast nog wel knopen en lintjes en kantjes enzo. Of stoere jongensstofjes natuurlijk. Weten jullie al of je het wil weten? @Tisch: Hoe is het deze week gegaan met gedeeltelijk KV geven? Trouwens dubbel gelegen om jouw 'haar legging is gekrompen verhaal'. Arm kind! @Smallie: Even fotootjes gekeken op MMM, leuk! Vind die waar Marije staat te schateren (beetje voorovergebogen) echt helemaal geweldig! Fijn dat functioneringsgesprek goed ging, blijft toch altijd even spannend vind ik. @Spirit: Oei, dat zijn nogal klachten zeg. Gelukkig dat je dan zo snel geopereerd kunt worden! Beterschap en sterkte met de operatie! @Milla: Hoeft toch ook helemaal niet, meelezen. Als je maar weet dat je hier altijd van je af kunt schrijven. Prettig idee toch? @Leo: je bent stil, aan het genieten van het mooie weer hoop ik? Hier vanmorgen toch nog weer getest, kon het niet laten. De keer wél omo-wit maar test is heel raar opgedroogd: lichtroze streperig tot aan waar de teststreep normaal op zou moeten houden. Nu niet meer testen tot bloedtest woensdag. Had Cinman nog even tuk vandaag, hihi. We stonden af te wassen en hadden het over onze geweldige kneuzencombi qua vruchtbaarheid toen ik zei dat we niet (weer) moesten vergeten naar de morfologie van de recordhoeveelheid zaadjes. En dat we het wel een jaartje zelf konden proberen als dat ook goed zou blijken... Ik geloof dat ik hem nog nooit zo geschokt heb zien kijken Kan nog altijd niet geloven dat hij erin trapte trouwens...
Nee hoor, je zegt niets doms. Wij hebben daar ook aan zitten denken. Wij weten natuurlijk niet hoe lang het duurt eer zo'n kleintje weer hersteld is. Maar eergisteren en gisteren waren enorm vermoeiende dagen voor haar. Had alleen gehoopt dat ze daar vandaag over heen zou zijn. Daarbij is het gewoon naar om je kleintje zo te zien.
even snel weet niet of ik er veel ga zijn komende dagen voel migraine weer opkomen slaap lekker iedereen en misschien tot morgen lieve meiden
hier ook een snelle zwaai, bijlezen en reagigageren komt later, dit weekend leuke dingen doen van beebkaam tot mamagetuige en van bezoek tot bruidskleding nichtjes, dus ik wens jullie een heul fijn weekend, vol zon, liefde, niet teveel zorgen, weinig ziekte en andere ongemakken, humor en ook een dikke laag zonnebrand en glitterijsjes. lekker op bank nu met allerlei fijne dingen, zoals beeb in- en kat op buik, boekje krantje theetje fruitje en hopelijk snel mijn aanstaande ook weer in de school. smak!!!!
snelle zwaai vanaf hier..vanochtend 5 uur op pad gegaan voor feest en net pas thuis...ben gesloopt! Douchen en slapen en dan morgenochtend les met paard.. word ik WEER afgebeuld net als vandaag Was erg leuk, geslaagd, knetterdruk maar iedereen tevreden. Ongi is ondanks afspraak maken niet komen opdagen hihi Latersssss! SMAK! Oh ja mag ik nog even zeggen dat mijn moederhart vanochtend brak en bijna zat te janken in de auto? Kleine man 7 uur stipt bij creche gebracht toe ie open ging..was ie het ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER eerste kindje! En waren maar 2 leidsters verder niemand.. had zoveel moeite om hem achter te laten. Voelde me zo'n slechte moeder! Zat ie in zijn eentje met grote legoblokken te spelen. Dat doe ik dus echt NOOIT meer! Voelde me echt in en in slecht!
Bow....de mama van Liz, is niet toevallig Kim of wel?! Cin: hahaha...huMMMor Ehmm...godsamme...nou is mijn hoofd alweer leeg. Ohnee, tuurlijk! Dikke knuf voor Sanne (en miranke). Ja, die dipdagen zijn heel bekend. Veel slapen is een teken dat het echt eventjes teveel is geweest. Heel verstandig dat jullie haar in de couv hebben laten liggen, dat had ze blijkbaar nodig. Hopelijk is ze morgen bijgeslapen en kunnen jullie het buidelen weer lekker inhalen. Voor de rest: dikke knuf
@ Pixie: Gevoelsmatig gaat het nog steeds niet echt goed en dat is er vandaag niet echt beter op geworden. Maar dat zal ik zometeen nog wel even uitleggen. @ Remmar: Dat rustig aan doen.............euhm, dat kost mij erg veel moeite Morgen maar even bij de bieb nieuwe boeken halen, zodat ik in de zon een spannend boek kan gaan lezen ofzo @ Lautje: Hoe is het gegaan in het ziekenhuis? @ Pippa: Gecondoleerd en sterkte! @ Milla: Ik zie nu dat je de MMM in bent gegaan? Succes! En dat prikken.......dat went heel snel! @ Remmar: Leuk jurkje! @ Spirit: Bij het lezen van pijnaanvallen op de borst, moest ik meteen denken aan galstenen. Die koliekaanvallen zijn vreselijk! Succes met de operatie en je zal zien dat het heel erg meevalt en dat je je snel beter gaat voelen @ Miranke: Dikke knuff! We hebben vandaag de klasindeling voor volgend jaar gekregen voor de kinderen en daar ben ik het zoooooooo niet mee eens!! Toen ik het zag was ik woest, aangezien de jongste de leerkracht krijgt waarvan ik heb aangegeven dat ik hem niet als leerkracht wil. Maandag dus maar eens gaan praten op school en zoeken naar een oplossing (die ik al wel heb bedacht). Morgenvroeg moet ik met de jongste weer naar het ziekenhuis omdat ze weer wat blauw is geworden. Haar eigen kinderarts heeft weekenddienst en gaat wat onderzoeken opnieuw doen omdat het toch erop blijft lijken dat er iets is met haar hart, ondanks dat ze naast een hoge hartslag geen afwijkingen hebben gevonden tot nu toe. Ik hoop dat er nu eens iets wordt gevonden waar we iets mee kunnen en zodat ze er vanaf komt!
oh lieve gieg, het blijft maar doorgaan he.. tussen de gezondheid van je dochter tot je eigen gezondheid, tot het rechtvaardigheid in je situatie betreffend medicatie vergoeding, tot indeling van klas !! het is geen fijne tijd voor jullie Er word zoveel van je verwacht.. zoveel energie, tijd en aandacht die je zou willen dat het ergens anders naar toe zou kunnen gaan, iets positiefs!! ik hoop zo dat er betere tijden aanbreken voor jullie! hoe gaat het met je werk? heb je het naar je zin?
goeiesmorgen!!! @Sanne kom op meis! Zet 'm op. Miranke knuffe voor jullie. Hoop dat jullie meisje vandaag een beetje bijgekomen is @fem, nee is geen Kim Hoe is het met jullie??? @natjes hoe was feest?? @rem, wowww wat een leuk jurkje!!! @natjes hoe was feestje @gieg, oww nee wat ongelooflijk! Dit had je toch al aangegeven en dan doen ze het toch?? Onbegrijpelijk. Ik hoop dat gesprek helpt @nai waar is u en hoe gaat het??? @cin, hoe is het met de UW???? Enne helmpje moet juist snachts op maar direkt eerste dag was niet helemaal nodig. @pix hoe is het?? @kling, vandaag mama???? Heel veel plezier en succes met vragen *snif* @zuurtje, hoes met migraine??? *zet waterkoker vast aan voor theetje, perst wat sinasappels, doet voorzichtig de deur van de bus open voor die lekkere frisse ochtendwoei. Zet oven vast aan voor broodjes*
morgen ben al op sinds6.00 eigenlijk. met mij gaat het goed bow. behalve dat van pixman..tja...laten we het zo zeggen.. het is tijd voor nieuw bureau stoel, en nieuwe bed !!!
waarschijnlijk kan ik maandag bellen, heb zo'n pijn aan mijn schouder.. dus over 3 wk kan ik hopelijk starten met spuiten!
blijft natuurlijk klote milla dat je steeds je schouder symptoom krijg. over 3 weken beginnen ...toch klinkt dat nogsteeds erg lang hé... al is het er zo weer 3 weken voorbij. ik hoop zo erg dat dit het voor je word!! *dikke knuf
Hoihoi! Ben ik ook even snel! Drukke dagen achter de rug, donderdag lange werkdag en daarna uiteraard voetbal gekeken dus geen tijd voor forum. En gister hele dag teamdag gehad, was erg gezellig. Leuk even met collega's in een andere sfeer te zijn, ander contact te hebben. Was even goed, maar gisteravond echt doodop thuis! Zo meteen even boodschappen doen en daarna bij vriendinnetje op de thee, gezellig! Heb snel even geprobeerd bij te lezen, dit is wat is blijven hangen @Pix, he gadver pixman weer door rug gegaan, het blijft zo maar doorgaan gadverdamme! @Fem, dikke knuff voor jou! Zo ziek, bah! @Milla, 3 weken en dan spuiten. spannend hoor! Hoop dat de 3 weken snel voorbij zijn en dat je echt kunt beginnen. @Cin, oh ik duim echt onwijs voor je! ga je nog eerder testen of wacht je bloedtest af? @ Rem, ohhh wat naar dat je nog steeds zo missel bent! Je zou toch willen dat het ondertussen keertje stopt *mokstamp* Hoe gaat het nu met je bekken? Ga je daar al voor naar fysio? @cb, hier echt super tevreden met cb! Vragen vanalles maar leggen niks op, en geven tips geen bevelen zeg maar. Dus bij mij ook geen slechte dingen over cb, gelukkig zijn er dus ook goede cb's in het land 8) @Bow, gefeliciteerd met tante worden van Liz! Leuk dat je al zo snel kon gaan kijken. Hoe gaat het verder met Helmpje met Niels? Op welk draagschema zitten jullie nu? *Je doet het super!* @ Pip, nog keertje dikke knuff voor jou! Altijd klote om verlies te moeten verwerken! @Miranke, ahhh Sanne het echt even zwaarder. Ik hoop vandaag weer wat beterder! @Elke, nog dikke knuffel voor Charlotte* @Kling, nog dikke knuffel voor Emmy/Oscar! Oeeeehhhhhh in dit weekend mama vragen als getuige!! Echt helemaal super, ik ben benieuwd hoe haar reactie zal zijn buiten ja zeggen uiteraard @Gieg, pffff het zit jullie echt niet mee, wat een hobbels steeds weer he! Maar ik denk dat je weinig kunt doen aan keuze leerkracht voor je dochtertje? Bij ons hebben ouders daar in ieder geval geen zeggenschap in en met ons soort ouders op school is dat denk ik ook maar goed. Dan zou het namelijk nooit goed komen Maar voor jullie hoop ik dat jullie er uit komen, ik weet natuurlijk dat jullie situatie iets gecompliceerder ligt. @Natjes, goed dat je afspraak hebt gemaakt bij gyn. Even goed na laten kijken is nooit verkeerd. @Finn, weer onderzoek gehad, ik hoop dat er alleen maar goede dingen uit gaan komen! @Rem, wauw wat een mooie jurkje! @Juud, fijn dat Juudman nu weer thuis is alleen dus wel een heftig/druk weekend voor de boeg, succes! @Zuurtje, zo laatste tijd weer wat meer last van migraine, echt heel vervelend hoor! @Milk, nou dan hoop ik dat buik heel snel gaat groeien dat je lekker kunt gaan showen, want dat wil iedere zwangere toch het liefste Zo, heb ik het denk ik best netjes gedaan voor diegene die ik toch vergeten ben een dikke sorry!
We moeten 'even' op een rijtje gaan zetten wat de voor- en nadelen zouden zijn als de jongste en oudste bij elkaar in een combinatieklas zouden komen. Dit is de enige mogelijkheid die ik heb bedacht, maar ik heb nog geen idee hoe ze hier tegenaan kijken............