En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    is hier jaarmarkt...
    lekker door de markt gelopen, hamburger gegeten vers van de bbq. suikerspin gekocht (nog niet gegeten..is een tub) en stroopwafel..
    uuhmm ja.. das wel veel he????

2. natjes

natjes Niet meer actief

:$ Heb m'n handen vol aan kleine man vandaag! Is ineens erg behendig met kruipen op handen en knieen en komt ook erg snel weg! Had vandaag al paar keer mijn keukenkastjes onder handen genomen..alles eruit en even geproefd :D
    Nu toch maar slotje op kastje met reinigingsmiddelen... En traphekje

@female: bevalt jouw 'traphekje'? Jij had toch de kiddy guard?

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wat een rust vandaag! Bus lekker van het hele mooie weer aan het genieten?!!

Gieg, ik hoop dat school misschien iets met je argumenten kan doen, ik kan me voorstellen dat je het als ouder in principe niet fijn vindt als je kinderen bij elkaar in de klas komen.
    (is bij ons trouwens hoogste uitzondering als dat gebeurt, willen we echt liever niet! )

Pix, lekker toch! Gezellig zo'n jaarmarkt en dan lekker eten hoort erbij! hoe gaat het nu met Eva? Al iets minder aanhankelijk?

Natjes, ah lieve kleine man druk aan het kruipen. ja, wat kunnen ze snel zijn he!

Hier een meisje wat heel erg aan mama hangt, steeds bij me in de buurt wil zijn. Vandaag vind ik het geweldig :D
    Ik heb haar gister (en afgelopen drukke week) erg gemist en zij mij dus ook. Dus vandaag lekker veel dingetjes saampjes gedaan, echt genieten!

Zo nu zo weer voetbal kijken, nu zijn de spannendere wedstrijden aangekomen. doorgaan naar volgende ronde of terug naar huis!

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Gieg: Wat een eikels dat ze (weer? was er vorig jaar niet ook al zo geklooid met die indeling?) geen rekening houden met wat je aangeeft. Je gaat zeggen 'ik heb geen keus' maar ik vind het echt zo dapper en knap dat je maar blijft vechten! Echt hoor, wauw!

Hier vanmorgen lekker in NL wezen shoppen. Daarna kwamen schoonouders hier bbq-en:
    Schoonmoeder heeft 4,5 uur geschreeuwd (ze is zelf half doof) over hun vakantie, over iedereen die ze ontmoet hebben, over ons neefje en nichtje die 'vast niet meer weten wie oma is' (boehoe) en over hoe vreselijk goed ze zich toch wel door de moeilijke reis had heengeslagen.
    Nul vragen aan ons, niet over vakantie, niet over werk, niet over MMM... De paar keer dat één van ons een poging deed om iets te vertellen werd dat na 3 minuten alweer haar kan op gedraaid.
    Als klap op de vuurpijl ging ze nog zitten mokken omdat wij volgende week zaterdagavond naar verjaardag van schoonzusje gaan en die niet willen afzeggen om haar verjaardag te vieren...
    (Waarbij ze zichzelf voor het gemak even had uitgenodigd bij zwager en schoonzus thuis, die nergens van weten, hihi)

Ben helemaal op en kapot en jankerig nu. Het liefst zou ik even flink staan gaan raggen op de crosstrainer maar dat durf ik niet.

Zo. Sorry voor ego maar ik moest het echt even kwijt.

@weer: Wat is het toch heeeeeeeerlijk nu hè, hopelijk morgen weer! (En dan zonder schoonmoeder :D)

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

hoofdpijn is weer wat gezakt

cin grrrrrrrrrrrrrrrrrr van zo een mensen krijg ik het ook op mijn zenuwen

natjes achter kleine mannetje aan vandaag
    wat goed dat ie kan kruipen

gieg ik hoop dat ze iets kunnen regelen voor je dochter

leo is leuk he al dat geflets van de kids, alleen vind ik het nu wel wat warm

pix leuk jaarmarkt en lekker gesnoept
    hoe is het met je mannetje? kan daar niets aan gedaan worden zo vaak door zijn rug gaan

cin de komende 8 dagen gaat het nog zo warm zijn of zelfs nog warmer daarna nog een graad of 24/ 25

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    hier vanavond ongesteld geworden dus kan maandag gaan bellen. spannend...

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Leonie: Wat is bij jullie de reden(en) om zusjes niet bij elkaar in een combi-klas te doen? Ik kan tot nu toe namelijk bijna alleen maar voordelen bedenken :)

@ Cin: Vorig jaar is inderdaad hetzelfde gebeurt met de indeling en hielden ze ook geen rekening met mijn wensen. Dat wil ik er dus ook bij gaan aanvoeren, want deze keer ben ik echt van plan hier niet in mee te gaan!

Pfff dat klinkt als een energie-vretende bbq met schoonouders.
    Knuff!

@ Milla: Spannend!
    Heb je ook last van zenuwen nu het echt gaat beginnen?

De jongste haar bloeddruk is goed, maar hartslag is hoog.
    We gaan morgen weer 24 uur urine opvangen om te kijken of iets verhoog is wat zou kunnen wijzen op kleine goedaardige tumoren in de bijnieren. De symptomen die daar bijhoren zijn o.a. een verhoogde hartslag en in pieken nog hoger, wat overeen komt met haar klachten. Dit komt zelden voor en is zeldzame gevallen zijn ze niet goedaardig.
    Ook gaat hij overleggen met de cardiologen en haar kindercardioloog en aan het eind van de week moet ik hem bellen.

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    sorry, vandaag geen "tijd" om te reageren
    vandaag helepn jeugddag Reddingsbrigade en mijn ouder skomen terug van vakantie (6 uur vetraging, zielig)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    vandaag naar rotterdam voor verjaardag viering van shoonzus en broer (zit twee dagen en 7 jaar tussen)

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @milla *knuf*
    @gieg morgen urine opvangen voor onderzoek voor bijnier tumors.. eiks.. dat klinkt wel naar.... ik hoop het niet zeg.. al zou dat veel verklaren of niet?
    @eva is zingend de was aan het 'opvouwen'

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gieg, tjee klinkt toch wel heftig hoor van urine opvangen maar de wetenschap dat mocht dat het zijn, dat het dan bijna altijd goedaardig is dat is wel weer heel fijn om te weten.

Bij ons is sowieso een reden om ze niet bij elkaar in klas te zetten dat ze dan echt 24 uur per dag (ja niet als ze slapen) bij elkaar in de buurt zijn. Dit kan fijn zijn maar kan er ook voor zorgen:
    *) dat ze onderling irritatie krijgen en meer ruzie als normaal krijgen.
    *) niet met andere kinderen gaan spelen maar steeds voor vertrouwde kiezen. (en zich dus sociaal-emotioneel gezien niet goed genoeg ontwikkelen)
    *) het kan vervelend zijn met vriendjes en vriendinnetjes: of dezelfde kiezen of juist lastig als 1 wel vriendjes is met iemand de ander ook wil maar vriendje niet.
    Beetje kromme zin maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.
    Dat zijn volgens mij de hoofdredenen waarom wij geen broertjes/zusjes in de klas bij elkaar zetten.

Pix, veel plezier met verjaardag vandaag!

Small, fijn dat ouders weer terug zijn van vakantie maar tjee wel lange vertraging zeg.
    En vandaag mooi weer voor jeugddag reddingsbrigade, dat is leuk! :D

Milla, toch een dikke knuffel voor jou! Ik bleef toch hopen (wellicht tegen beter weten in) dat het dit keer toch zo geslaagd was maar helaas. IVF gaat nu voor jullie ook beginnen, weer een nieuwe drempel over op weg naar jullie baby-geluk!
    Ik hoop echt dat dit de laatste drempel is die jullie hebben moeten nemen en dat er binnenkort een millabeeb in jouw buik (bm) aan het groeien is!
    Wel spannend hoor! Dikke knuffel!

Zon, ja ik kom er weer aan! Heerlijk al die warme zonnestralen!

12. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    *zwaaaaaaai*

en SMAK!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    zwaai en smak terug voor jou!!

14. natjes

natjes Niet meer actief

donders wat is het warm!

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Lekker toch!!!
    Hier weer een beetje afgekoeld over schoonouders. ;)
    Ben gisterenavond even van me af gaan meppen met de Wii (swordplay ofzo, van de WiiResort) en daarna in bad gegaan.

@Gieg: Irritant dat ze het blijkbaar niet willen snappen :( En ik hopo dat er eindelijk een oorzaak gevonden gaat worden bij de jongste zodat er op dat vlak tenminste weer een beetje rust is.

*zwaaaaiiiiii*
    Lekker weer de tuin in zo met boekje. Enige wat er nog ontbreekt is een glaasje rosé, maar dat doen we maar even niet...

Kus op bus!

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    onwijs warm!

te warm voor lange verhalen, maar mind you; die komen snel weer :p
    @cin: ik tel met je mee.. al 9 dagen na TP.. whoei. eng en spannend en vreselijk tegelijk.
    knuf!

@mil: ook knuffel... en succes! ma beginnen hopelijk, wel klote van het zo lange traject.. waarom nou toch :(

@gieg: knufff ook voor joe!

en voor iedereen, reagigageer later weer zoals u van me gewend bent, nu TUINEN.

getuigemamadag en beebkaamkijk gaat niet door vandaag; mama terugslag. wel onder controle hoor, maar wel gisteren weer ziekenhuis wegens veel bloed in urine.
    sowieso een blaasontsteking erbij en ze is gewoon beroerd. en wil dan liever geen bezoek.. slaapt hopelijk lekker nu.

woensdag beter, dan is ze wat beter en is er betere gelegenheid tot emojank ;)

@hier: heerlijk in de tuin dus.
    buikfoto hups ik nog in album, je ziet m EG wel nu in jurkje! :D

en anders voel je haar wel seg, dat techno-en heeft ze van dr ouders :p

*bounce bounce*

zwaaiiiii!!!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Kling, daar hebben ze wel best een goede rede voor. de opbrengst goede eitjes is na het lange traject over het geheel genomen hoger dan via het korte traject. dus vind het niet zo erg.

cin spannend, het komt dicht bij nu! al voorgevoel?

gaby voor jou nog een dikke knuf meis

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hm mila, die kende ik nog niet.

(kwali/quantiteit) opbrengst is op basis van hoogte stimulatie en uiteraard wat je lijf zelf kan/doet; eerst verplicht aan pil/ongi worden enzo heeft daar niets mee te maken hoor.

maargoed, wellicht ben je (vrees ik:() inmiddels zo gewend aan t wachten dat het nog went ook...

EN aangezien nu eindelijk het moment daar is van de echte hulp, is dat misschien ook makkelijker te accepteren he?

aardbeienijsjesmak!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    de cursus niet allemaal tegelijk begint om 19:28!

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Jajaaaa tssskkk kondig jij een cursusn aan en dan verdwijn je weer ;)

Deel Deze Pagina