Goh ik zag me toch te schattige autostoel voor kleine baby's! Je kan het klikken op gangbare fraims en dan heeft het ook nog een slaapstand. Dus je hoeft je baby dan niet meer uit maxicosi te tillen om in de wandelwagen te leggen. Ik vond dat helemaal niks en dan vooral niet in de winter . En dat ding ziet er veel comfortabeler uit dan die platte wandelwagenbak.
Echt? Hoe is het mogelijk heh. Het is heel fijn voor thuis maar best lastig als je ergens op bezoek bent ofzo. Draaaama
Ja, inderdaad! Dan denk je echt ga nou maar lekker slapen, mijn arm is best lekker! Maar nee het is geen bedje dus niet slapen niet
Ahhh is inderdaad erg schattig! Maar dan gebruik je dus de slaapstand buiten de auto? In auto past niet lijkt me. Ziet er ook wel lekker zacht uit!
Ja precies! Mag ik een volgende baby krijgen dan weet ik wel zeker dat ik de volgende raad NIET meer opvolg: leg uw baby bij de eerste tekenen van vermoeidheid in bed :x. Ik denk gewoon om en om doen ofzo. Maar misschien ligt het ook aan het karakter. Ze is wel gesteld op haar eigen space hahahahaha
Owja en het heet nog een voordeel. Als je ergens bent en je baby wil slapen dan hoef je niet apart de wandelwagenbak mee te nemen. Je legt dat kind gewoon in de autostoel. En het heeft ook nog schommelfunctie!
haai meiden vandaag spotting gehad, dacht dat ik al ongi ging worden maar nu is het weer weg kling cursus organiseren maar de lesgeefster daagt niet op tisch hoe heet dat ding voor baby's lijkt wel handig
Zuurtje wel gespot en geen ongi? Mmmh da's raar! kinderveiligheid En het is nieteens zo duur. Kost 200 euries en je kunt het gebruiken totdat het kind 13 kg weegt. Veel langer dan de maxicosi dus
Och shit, uur te laat voor cursus. @Tisch: Handig! Hoe heet zoiets? @zuur: spot? wie weet, mss (late) innesteling? @bbq: vandaag barbecue 'à deux'. Heerlijk. Nu voetbal. Sí se puede!!!
spot idd raar innestel kan nog niet want heb ei nog niet gespot (zit nog maar op dag 18 vandaag zitje: kan dus op kinderwagen gezet worden met maxi cosi adators altijd handig