Leuk hè Yadi, als ze na zo'n sprong ineens weer zo veel verder zijn! Femke heeft ook iets nieuws: ze kruipt inmiddels niet alleen meer op handen en knieén, maar waggelt ook op handen en voeten! Kontje omhoog.... zo koddig! En ik denk dat het het begin is van gaan staan...!!! Ze leert het wel, stomme CB-arts. Hoezo, trage motoriek:x
oe dat is idd schattig... zeiden ze dat... Goh volgens mij leert ieder kind dat op zijn eigen tijd.... Laat ze lekker kletsen...
Is ook, en normaal gesproken ben ik niet zo tegen CB, maar toen Femke tamelijk zwaar en traag in motoriek werd genoemd, wedr ik even pissig! Ze kijken niet eens naar de dingen waarop ze vooruit ligt. En daarbij, kindjes die 'later' gaan kruipen zijn automatisch nog wat zwaarder.... Dom mens!
vandaag hart reanimatie cursus.. nu even boodschappen doen, ov0chipkaart opladen (voo rhet eerst). gisteren een heerlijke dag in rotterdam gehad. we zijn naar het speeltuin geweest. Eva en haar nichtje gingen samen in zo'n ronde diepe kuil schommel schommelen. leuke filmpje van genomen. fijne dag allemaal
@ Juud: irritant he.... owh die mensen weten altijd wel iets te vinden om mama's het leven zuur te maken @ bakeren: in haar luier of romper... zolang ze geen rood hoofd krijgt is er niets aan het handje... @ Pix: fijne dag... Ik ga abbi even wakker maken, drinken geven en wegen... zo ik welke volgorde zal ik het doen???
haai schatjes! even een heul korte maar duidelijke vraag: een middagje vespa rijden door twente, wel of niet doen met 24.3 weken? advies graag!
Een scooter? Zolang je niet gaan offroaden lijkt het me geen probleem. Goed insmeren, goed vasthouden, goed drinken...goed eten
kling met dit weer je goed insmeren, goed drinken (nee niet alleen wijn ) hoofd beschermen, niet te hard rijden, geen lange stukken en voldoende rustpauzes rest doen waar je je goed bij voelt
haai meiden ben op boodschappen aan het wachten, ga dadelijk nog een slagroomtaar maken om nog mee te nemen naar mijn ouders (hadden ze nog tegoed voor vaderdag en moederdag, kan ik niet aan doen als ze dan niet thuis zijn)
Kling: ik weet het niet eerlijk gezegd. Ik ben motor rijdster en ik heb vanaf dag 1 niet meer op dat ding gezeten. Maar dat gaat natuurlijk harder. Echter: een val is een val, ook met 40km per uur. Ik wil je geen schrik aanjagen, maar ik zou het zelf nooit gedaan hebben. Vraag anders ook eens na bij de organisatie of zij je wel laten gaan!
Snel MP dan maar. Buikfoto: toch stiekem nog niets op te zien, maar merk met buik opmeten wel dat ik heus 1cm gegroeid ben, hoor! Kwam gewoon door jurkje/legging combi (leggingband duwt in buik en dan lijkt het op buikje...). Wii: leeftijd zit nog ergens rond de 40, moet nog even leren hoe die spelletjes werken geloof ik Nu: moe, zou wel een tukkie kunnen doen, maar moet nog werken enzo, stom he... Warmte: hierbinnen fris genoeg, en de schaduw is ook prima vertoeven. Werk: jaja, heb geen zin/puf
@all: senks voor de input! ik ben er al uit; het gaat niet gebeuren. ALS ALS ALS er wat (=vallen/aangereden worden/omvallen/buik in stuur/ontploffen) gebeurt vergeef ik het mijzelf (met 23.4 weken inderdaad fem ) nooit nooit nooit. alleen de gedachte al, dat risico te nemen, voelt nu vreselijk. en daarbij, als 'de vader van de dochter in de buik van de moeder' het niet ziet zitten, is dat van doorslaggevend belang. het gaat niet om t insmeren of om t eten inderdaad, maar om het ' risico ' nemen van een valpartij. wel jammer, dan ben ik als organisator een beetje de partypooper, maar ik bombardeer mezelf wel tot bezemwagen....
Is ook een heel belangrijke taak, met koffie en broodjes en zo. Maar ik vind je heeeeeeeeeel verstandig! En Klingman ook!
Als je het niet wilt doen, moet je het niet doen. Heul simpel... Maar ik ben van mening dat je overal en altijd kan vallen, struikelen, aangereden worden, spontaan omkieperen en weet ik veel wat. Ik vind een scooter geen onaanvaardbaar risico o.i.d. Ik neem aan dat er geen race gehouden gaat worden, maar een 'tochtje'. Hoe dan ook, jouw lijf, jouw keus
absoluut! ik moet zeggen, ik dacht dat ik zelf overdreven bezorgd was.. maar nu klingman ook begint te sputteren ben ik zeker overtuigd. hoe klein de kans ook is; het zal me maar overkomen he dat ik (met mijn toch al niet bijster goede wegligging) een schuiver maak. met 40km. kippenvel! mooi de prosecco en appelsap en de glaasjes in oto en al toeterend bezemmen! maar nu: zwangerzwemmen *plons* SMAK!
@fem: inderdaad, alles kan overal gebeuren. het is maar net waar je jezelf prettig bij voelt, om ' aan mee te werken ' qua risico. en een rit langs diverse dorpen en steden (dus fietspad en daar waar dat moet de gewone weg) is toch wel een verhoging van het normale risico vind ik. je bent gewoon veel kwetsbaarder. wel opvallend dat die klingman nu ook bezorgd wordt. quote, toen ik gisteren op hurken kat zat te aaien: ' niet zo zitten! je vouwt haar dubbel!!! ' PIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
PIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! Maar eh, ben het met je eens vwb het verhoogde risico. Inderdaad, je kunt altijd en overal vallen, maar met scooter op openbare weg zoek je wat mij betreft een extra risico op. Zwem ze *kijkt jaloers vanaf kantoorstoel...*