Meiden ik trek me even terug onder steen. Baal enorm. Loopt niet allemaal lekker op werk enzo. Zien me wel weer verschijnen. Smak!
@leo he gatsie beterschap meis!! niet leuk!!! @bow thanx voor compliment. katoenen luiers vallen echt mee hoor.. maar ik ben niet snel vies van poep.. dus misschien scheelt dat wel.. @natjes oh jeej..*dikke knuf* wat scheelt er? wil je het niet vertellen, misschien lucht dat wel eventjes op om er over te kunnen praten?
@ Leio, beterschap meissie, migraine bah @ Pix, tja gewoon even aan ha vragen met betrekking moedervlekken enzo En fijn dat de lueirs bevallen, ha ha ha Pixman gewone pampers gebruiken @ Bow, das niet fijn nee, bij haargrens. Nu is dus weg, en jij straks uitslag en hechting en eruit. Ik heb er ook (te) veel, elk jaar langs ha om alles te laten controleren. Ik heb per 10cm2 minimaal 10 grote en 10 kleine + heleboel sproeten. @ Natjes, meisje toch, niet lekker op werk *knuf*
Even snel aan jullie melden voor dat ik naar de dokter gaat IK BEN ONGI GEWORDEN Haahaha.. Mag hoop ik nu eindelijk de hormonen erbij spuiten! Ik laat jullie weten wat de dokter heeft gezegt als ik vanmiddag klaar ben met werken! Iedereen een fijne dag!
Gabbel inderdaad op de valreep zeg! Eindelijk ongi! Dat je dát nog eens zou zeggen zeg. Natjes...meis...what's up?? Kunnen wij je ergens mee helpen? In ieder geval dikke knuf! Als het niet goed gaat op werk dan blijft dat heel de tijd bij je, ook als je thuis bent...tenminste zo ging dat bij mij. Kan je er op werk over praten ook? Leo: beterschap meissie...bah. Migraine is echt zó erg. Gelukkig is je meisje bij opa en oma! Hopelijk kan je het goed eruit slapen. Kus! Pix: ik vind het knap hoor, van die luiers. Ik vind het wegwerpen wel heel gemakkelijk, maar echt milieuvriendelijk is het niet nee. Ik heb wel (op aanraden van tisch geloof ik??) een pak luiers van de Lidl gekocht. Scheelt 20% qua kosten met pampers! Maar, ik moet ze eerst even proberen hoor, want vorige keer toen ik luiers van de kruidvat probeerde had Nikita na een dag de vellen aan haar buik en rug hangen Even kijken hoe ze hier op reageert. Vandaag ga ik echt echt echt het gras maaien. Echt!
Wie wat hoe? Cin is hier hoor, illegaal aan 't meelezen op 't werk En aan 't bibberen om banner. brrrrrrrr @Gabbel: YAY ongi! En da's de laatste keer dat ik dat tegen je zeg Nu 'gewoon' hop zwanger! @natjes: Niet goed op werk? Shit! Dikke knuf meid en je kunt het altijd hier kwijt hè, of op MMM als dit te publiek is.
Fem hoe gaat het met nikita op potty? Ik wacht tot Eva zelf kan lopen m daarmee te beginnen.. lijkt mij geen nut hebben om eerder te beginnen
Luiers van Aldi zijn ook goed. alleen snachts luier van Pampers, omdat die langer droog blijven @ Gabbeltje, tjee eindelijk ongi wow, ech top de valreep @ Cin, ben zenuwachtig aan het zijn samen met jullie
oh ik ben niet aan het trainen hoor! Hij staat er gewoon (tussen haar speelgoed) zodat het niet een eng vreemd ding is straks. En heel soms gaat ze er op zitten, maar niet zonder luier hoor