niemand mijn nieuwe ava opgevallen? *helemaal niet fishing for reaction * nou ik ga naar mijn werk.. met krampen!!! bleh!
Bow: leuk linkje? NEE GEK! Het is een half naakte Gordon...jeggh Pix: ik moest ff goed kijken, maar nu zie ik het! Grappig Bow: mijn u en uwen zijn goed hoor Ramon zegt net: "kijk, een jillz reclame voor de deur!" Kijk ik naar buiten, staan hier 3 mannen zonder shirt de stoep te vegen...haha
Jaaa Pix tuurlijk wel gezien idd, hihi vergeten iets over te zeggen. Mooi gemaakt hoor! Ik heb ook gezien dat je banner van paars naar rose is gegaan Is jouw bannerchange ook met doel
@ Pix, moest even goed kijken (omdat ie zo licht is) wel erg lief @ Bow, valt mee hoor, bloot maar niets dat "hangt" ha ha @ Fem, Jiltz reclame voor de deur ha ha (vind die van de reclame wel allemaal erg gay)
Hihihi niet Small?? misschien juist doen Mijn plaatje heb ik ooit gebruikt op mijn wishboard. Eerste klopt
@cin ik vind het zooooo retespannend voor jullie! Ik moet er zelf al hele dag aan denken dus ben benieuwd of jij je hoofd nog beetje bij werk kan houden??? Smakknufff
gordon on the nudist beach in een dikke boxer, nou ja seg! :x @tisch: hoest nu met de tropische geile stemming na dit plaatje? @natjes: ieks, werkmok en werkstress? heeft ook wel iets te doen denk ik met naderende 300personenfeest of niet? red je het? @pix: lieve ava! en je weet wat ze (nou ja ik) zeggen over veranderbannerava he! @cin: morgen weet je t bijna. ik schiet ook weer helemaal in de telefoontjesstress. leuk en aardig, zon IVF en zon bloedtest, maar dit moment is echt onmenselijk hang in there babe. je hebt morgen duidelijkheid. dat is in elk geval een verlichting... verder weet je hoe en wat nu. ik BID echt dat t raak mag zijn zo de 1e x. ahhh wat zou dat geweldig zijn. dat moment. werkelijk waar, we gaan allemaal door t dak dan hier! *zet advertentie voor cabrio-bus* @wen: was me niet opgevallen, dat bultje vlekje, maar goed om weg te laten halen! je (iedereen! bus!) moet er op letten he, gekke/veranderende/groeiende moedervlekken. (zegt degene die er zelf 1 op elleboog negeert) @small: SIT JIJ TE SJANSEN MET EEN JONGEN VAN 16!!!!!!!!!!!!! jij slettebakje! vertel, hoe komt dat zo? @leo: arme leo, ziek vandaag? ik geef je een verkoelende vitamineknuffel! @alice: nog een ziek busmeisje. ook jij een dikke lieve knuf!! @femalegras: zijn jullie al geknipt? @hier: warm en water drinken. en illu-en. no worries over flauwvallerij, kreeg lief berichtje van busmeelezin (vanaf t begin! ) die vertelde dat t een minder bekende zwangerschapsklacht is, en wat goede tips. *gaat druivensuiker halen* @cin: ohja over joe dropjes soepjes tip: doek ook! maar tegen deze duizel en bloedarmoede valt niet eens op- te- ijzelpillenen schijnbaar. tsk komt goed. @banner: weet je, vroeger dacht ik altijd, als ik die 20 eens haal, dan ben ik pas echt zwanger. en nu kijk ik echt ' om ' voor mijn gevoel van ' waar is de tijd! ' omdat t zo veel te vreselijk snel gaat... beoeh! *zet filosoofmode uit voordat ie 100% aan kan springen* zwaai, weg hoor!
Kling, wat lief van meeleesleefin Ja, gras is gedaan! Bloedjeheet om zo 'hard' te werken, maar wel mooi resultaat 24 weken alweer....gaat echt heel snel hé. Hoe vordert beebkaam? Hebben jullie al iets in bestelling staan, of nog niks tegen gekomen? Wij gaan kantoormeubilair shoppen! Byeeee
ha ha ha, nee hij met mij Is een nieuw lid van de Brigade, heel stoer, maar liep me wel beetje achterna, en telkens maar kijken of ik hem wel zag en anders in de buurt komen. Hij had eigenlijk pas volgende week dienst, dus vroeg hij of ik er dan was,... tja weet ik nog niet, denk het niet. Hij was die dag gewoon op het strand met vrienden... maar is toch maar blijven hangen. Jij ook die vlek op elleboog laten checken hoor. Wouw een meelezer vanaf het begin, echt wow wel goede tip, hopelijk werkt ie goed
komt snel een stoere foto hoor van het strand met boot over het water enzo (ook eentje very charming, wou door pierebadje (zwin) lopen zonder shirt nat te maken, dus shirt omhoog.. heb ik shirt op borsten vast... maakt ie foto, ha ha ha, ben benieuwd hoe die is geworden) nu eerst wachten tot fotograaf (hobby van strand collega) ze op cd heeft
@fem: respect voor grasmaaierij!!!!!!!!!!!!!!! kinderkaam meubels woensdag kijken met klingman (gouda, das dichtbij begreep ik! ) en we hebben weekend van 10 en 17 juli (nou ja, zaterdag, zondag is voetbal natuurlijk ) ook daarvoor geblockt. MOET dan bestellen (nestelstress!!!) en daarna de details. ben weer van t behangpad af trouwens omdat we van die hoooooooge/rare/schuine muren met overal van die spanten hebben. wordt wellicht te druk, even zien. @bureaukantoormeubels: jeeeeeeeej! waarheen, groothandel? nice! succesplezier! @small: zit ie echt achter je aan, jongen van 16! wauw! enne, welke brigade? *kijkt dom* wel afwimpelen he, geen gedonder in smallhuis! (maar complimentjes in pocket steken) nu ook weg, toedels!
ha ha ha Nee hoor geen paniek, word netjes afgewimpeld, wel ego weer afgestoft (Heemskerker Reddingsbrigade)
Hebt u het ook zo warm?!!? (bedenk me ineens: arme niels met zn helmpje.. pff!!! wat zou hij zweten of niet!?)
@rem volgens buienradar gaan de buien precies boven jullie langs dus je kunt maar beter bij Nikki in 't badje gaan zitten