wat een leuke foto's O, mag ik uitzoeken, wat leuk hi hi, voel me als een klein kind in de snoepjes winkel ... tjee ze zijn allemaal zo leuk .... Heb er al n paar afgestreept, hmm nu keuze nog maken uit 2 overgebleven keuzes. ... ja, de 2e van onder alsjeblieft
@ Pix, zo wil ik wel vaker spam zien!! Wat een onwijs mooie grote ogen heeft ze toch! @ Stofjes....leuk. Kan niet wachten tot ik Sanne al haar mooie jurkes aan mag doen!
thanx miranke ja.. kan voorstellen.. moet wel zeggen dat ik in het begin eigenlijk bijna geen jurkjes aandeed bij eva.. ik vind het eigenlijk nu pas leuk staan nu dat ze kan staan maar ik snap wel wat je bedoel meis.. *knuf*
@ Miranke, ja Sanne kan straks ook mooie jurkjes aan @ Pix, ja met rondjes, en ze groeit nu (gelukkig) minder snel. En maat, laatste keer meten was ze 77.5, dus denk dat 80 wel goed moet zijn bijna 14.00
Ik vind het ook allemaal retespannend. Wij staan alleen op het punt om naar Nijmegen te gaan. Kan iemand mij niet een sms sturen??????
@ female, je hebt pb!!! Thanks!! Duimen draaien hier! Lieve, lieve Cin heel veel succes meid! Hoop het zo!!
Oke Ik zie dat smallie je al gaat smsm-en...maar voor de volgende keer dan Knuf aan jullie kanjer Sanne!