@ Cin, Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap! Toen ik het nieuws hoorde zat ik gewoon te stuiteren en te gillen in de auto. Zo blij voor jullie!! Sanne is echt een kanjer. Gewoon van de beademing af. Ze zag er ook super uit. Woog 1209 gram (wel met buisjes en slangetjes dus beetje vertekend beeld). Toen we later bij haar terug kwamen had ze zelf haar hoofd omgedraaid en gewoon het slangetje van de infant flow uit haar neus gehaald. Helemaal zonder zuurstof en geheel op eigen kracht. Wat een stoere en dappere tante!!! *trots als een pauw* Wel snel weer ingebracht door verpleegster, want ze kan dan wel 'selluf wille doen* maar dat kan ze echt nog niet aan. Ze kreeg dan ook gelijk een dipje. Nu ligt ze heerlijk te slapen
miranke wat een kanjer heb je zo flink groeien en bijkomen ik zag ook al echt een verschil op de foto's
@cin gek wijffie.. banner gejat!?? jij mag een banner kiezen die je leuk vind.. hihii...jou banner is bijzonder omdat het een telling heeft van een paar weekies zwanger van July
@SANNE TOP WIJFFIE BEN JE!!! wat een kanjer zeg.. zo van de beademing af @ miranke dit moet jullie erg goed doen.. GROTE stap vooruit
Bedankt voor alle felicitaties! Het gaat nog wel even duren voordat het doordringt neem ik aan? Kan het nog altijd niet geloven. @Pix: tuuuuurlijk!
Is denk ik voor jullie allebei de ontlading, pfff. Misschien even zelf wat gaan doen, en dan elkaar weer opzoeken. Dikke knuffel voor jullie!
hoi kwebbels, @cin proficiat met je prille zwangerschap. @tisch succes met solliciteren. @smal heel ontroerend verhaal. @zuurtje super mooie barbitaart heb je gemaakt. @pixie leuke zomerse foto. @miranke ik ben heel blij voor je dat Sanne van de beademing af is. @sanne je bent een kanjer. @me ik had vanmorge op scootie het besef de officiele molen dichterbij gaat komen. langzaam kan ik dagen gaan tellen voor de hsg. wil er nog niet bij stil staan en probeer hsg in ged8en voor me uit te schuiven. waarschijnlijk komt het ook doordat ik gister ongi ben geworden. ik schrijf straks nog wel wat op mmm.. @de rest knuf.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yesssss "BIAAAAAAAATCHESSS" Cin is zwangerrrrrrrrrrrrr
Mijn hemeltje wat een nieuws.. Ik reed iemand aan met mijn winkelkar toen ik het las hahahahahahaha Woeeei So!
Schattige avatar trouwens.. hhihiih Miranke hopelijk hebben jullie het goedgemaakt voordat het bedtijd is. Niet leuk om zo te gaan slapen. Dat is sloopt je geestelijk. Sanne sanne sanne you go Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl! Allemaal van die sterkte meiden in de bus
Geen idee joh. Ik was er niet bij met m'n gedachten Ma geen kind want ik hoorde geen gehuil! Nou ik hoef niet te zeggen doe rustig aan etc etc want Cinman inmiddels expert. Het boek is zeker uit? Er staat je nog wat te wachten de komende 9 maanden whahahahhaah