Mijn ouders vrijdag al, broertje zaterdag, schoonouders zaterdag/zondag, zwager/schoonzusje zaterdag of zondag. En er zijn al 2 collega's die het weten. Of misschien inmiddels wel meer, haha.
Whahaha kling viel huilend op babybed in loods. Dát is pas hilarisch . Die zwangere doos! Wat een jaar wat een jaar. We zijn pas halverwege! GO go go NNNZérsssssssssssssssssss. We duimen voor jullie. Lieve lieve gabbel je ziet het waarschijnlijk even niet zitten nu. Laat het zonnetje ook voor jou gaan schijnen. En milla en ppvr en zuurtje en gieg!
Haha dat is echt een klingelactie! Ik hoop zo dat dit de weg weer open maakt voor een volgende (snelle!) zwangerschap van gab, Milla, ppver of zuurtje.
@miranke het zijn zeer moeilijke weken achter de rug.. even adem halen en goed maken meis. jullie hebben elkaar nodig!! *dikke knuffel* niet vergeten dat je ook hormonen door je lichaam heb gieren!! niet dat ik jou de schuld geef maar dingen kunnen zwaarder vallen.
Welterusten Cin! Ooohh en morgenochtend ga je zó gaaf wakker worden...dan mag je weer helemaal opnieuw beseffen dat je zwanger bent! Alhoewel dat niet te beseffen is..
Cin, slaap lekker! Lekker dromen over July! Oh en dames die misschien voor een 2e (of 3e of ....) bezig zijn waarvan wij het niet weten, hoop ik ook dat zij snel zwanger zijn! Hoop dat het zwangerwordenballetje lekker zo door blijft rollen, heeft goede snelheid te pakken
duuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ik zeg al niks meer. Slaap lekkerrrrr ik ga douchen voeden en naarrr bed. Trussteeen
whiiiiiiiihooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CIN IS SWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Bekijk bijlage 82456 lief cinschatje!!! we hebben elkaar al gesproken (nou ja, ik heb in je oor gejankt en jij stond met je bek vol tanden terwijl ik in het hippe PIPbedje lag te janken in de babywinkel, maar ook hier nog een keer, lieve lieve schat ik ben SOOOOOOOO blij voor jou!! wat een pracht HCG! en wat een pracht test!!! en wat betreft prog: andere (belgische) waardes dus goed, SO!! ook een knuffel voor cinman trouwens, die was ik helemaal vergeten vanmiddag geloof ik. ben zo blij voor jullie!!! huilllllllllll ik was halve nacht wakker wegens belstress (ach ja, brings back MMMeMMMories denk ik ook ) en was net als jij ook een beetje van ' het-zal-toch-heus-wel-niet-de-1e-x-en-maar-1-en-3cel-en-en-en-en... EN KIJK NOU!! cin heeft een prachtbanner, een prachtava, en cin is toegetreden tot de wonderlijke wereld van het zwangerzijn. lieverd ik hoop dat alles goed gaat, dat je je goed en gelukkig zal voelen, dat je niks meer mag van lieve cinman en dat je nu eindelijk eindelijk de ellende van het zwangerwordgevecht kan verruilen voor het zwangerzijn. das geen gevecht meer, hoe dan ook hoewel je weer andere krijsjes zal slaken. ahhhhhh ik ben so blij! klingman schrok zich kapot toen ik steil achterover viel in bedje en jankend de mijn mascara op het peperdure overtrek druppelde. de verkoopster sloop weg, klingman ook, en ik hoorde hem nog zeggen : LET MAAR NIET OP HAAR, ZE IS ZWANGER! 1 keer raden wat ik terug snotterde: nee, CIN IS SWANGER!!! cin is swanger cin is swanger cin is swanger. @milk: je hebt gelijk, 2 maanden na mij kwam jij, en nu de cin. das om de 2 maanden! daar tekenen we voor toch??? @gabbels, milla, zuurtje, ppv: ik hoop dat dit jullie hoop geeft! dat zeggen we elke keer.. maar jee, je ziet ook nu wel even wat ' een (1e!) icsi' tje ' even met je kan doen seg! het kost ontzettend veel stress en ellende, maar het geluk is uiteindelijk ook net zo groot. am i right? YES I AM! het kan, het sal, het gaat gebeuren. bus rose 2010. het SAL!!! en nu gaak die J&K open trekken. echt waar. @cin: we hadden het er laatst nog over, en je kan/zal het lezen een dezer dagen als de post eens meewerkt (of issie al binnen??): APPELSAP VOOR JOU! so! en dat was mijn hysterische stukje dat ik in babywinkelloods, in IKEA, en bij ouders heb moeten ophouden om nu over CIN uit te storten! want se is swanger!!!! *HUILLLLLLLLLLLLLL* smak op hele bus!!!! *snif*
@klingel lieve woorden. @cin ik duim en wens dat alles goed mag gaan met je zwangerschap. nogmaals proficiat. @alle nnnz ik hoop en duim dat 1 van ons snel cin zal op volgen. @me donderdag 8 juli komt straks ook een stapje dichterbij. dan mag ik duimen dat alles goed is bij mij. ik probeer positief te zijn ook met het besef dat ik zwanger kan worden.
Oh Kling *huil* Vind het nog steeds zooooo geweldig cin!! (en hoop dat July gewoon lekker blijft zitten tot zwangerschapsweek 42 en je het wel zoooo zat bent... Nouja, zoiets dan.. je snapt m wel.......) Ik ga iig met een heel blij hoofd slapen!! En met ondertussen de zenuwen voor morgen ... *zucht* tis ook nooit goed he?! Dikke smakkerd voor jullie allemaal!!!
En idd, dat deze trend zich maar voort mag zetten!!! Ik stem voor!!! NNNZ'ers: dikke knuff!!! Hoop dat dit nieuws toch wel hoopgevend is voor jullie...(?)
@eh, wat di ehappy new year in die glitterchampagne doet weet ik ook niet hoor @de mama's: wie heeft er een aerosleepMATRAS, en daar een mening over? wil dat ding sowieso, en begreep dat dan geen molton nodig, alleen speciale hoeslakens ofzo? ik snap er geen reet van. van die hele bedopmaakregels nie ws morgen binnenslepen. kamer is ook binnen! *rust in hoofd* @ppv: spannend van de 8e! inderdaad, je hebt al 1x bewezen dat je zwanger kan worden, dat is al een fijn idee he! toch hoop ik dat je met wat meer hulp snel weer zwanger mag worden EN vooral blijven...
@rem: ik heb al een paar dagen niet fatsoenlijk bijgelezen, dus ik vraag t maar gewoon even: zenuwen morgen, wat gaat er gebeuren? *checkt remmiebanner* PETS! morgen 20wekenechoooooooo!? whoei wat spannend! ik hou je handje vast hoor! als je ziet dat je een perfect gezond MEISJE in je hebt! @cin: een jochie, ik weet t ook zeker!! *ziet kwartet-dubbel-huwelijk voor zich, worden we allemaal familie * @tisch: er staat onder je banner 2.3 afgevallen en 7.3 to go ofzo. waarom 9.6 en niet 10 of 9 was dus de vraag! meer weet ik niet, oh jawel! @mama: mama ten getuige gevraagd! ik wou een mooi betoog houden bij het zilveren hart dat ik gaf, van blablabla hoe ze bij diagnose K riep ' maar ik moet bruiloft dochter halen ' en blabla dat ze daarom nu de allerbelangrijkste getuige was. kwam niet verder dan ' je riep in het ziekenh- ' en toen begon ik al keihard te janken. mama ook maar meteen. en klingman had opeens iets in zijn oog anyway, was mooi! papa kwam later thuis, die deed weer helemaal normaal. merkte wel bij mezelf een zekere remming nog. tja @babykamer: eerst 2 uur getwijfeld in een onwijs gave zaak Silo 6, loads of living, houten vloeren en eiken houten lamelparket, woonaccessoires,sierlijsten, riviera maison, plafonds, gietvloeren,teak tafel,eiken tafels, kast,steigerhouten meubelen,sloophouten meubelen, tuinmeubelen,lamelplanken presenteren w en bijna een geweldige ' sloophouten megakast ' gekocht. die niet demontabel bleek , erg handig als je een kast van dik 2 meter breed (en hoog) bent veel brocante, massieve kasten van sloophout, enz enz. onwijs mooi, maar wegens oud/antiek ook onwijs scheef/KRAKEND. dat doen we dus niet. nee, we pimpen zelf ' gewoon ' deze kast http://www.killerdesigns.nl/images/ladekast/ladekast_hemnes_ikea.jpg en deze kast IKEA | Slaapkamermeubels | Overige garderobekasten & linnenkasten | HEMNES | Garderobekast en dit schatje IKEA | Nachtkastjes, bedtafeltjes & toilettafels | Toilettafels | HEMNES | Spiegelladekast, cute of niet! lief wiegje erbij, en dan rocken met blij lief beddegoed/loveseat om op te voeden/enz enz in knal(roze) kleuren. klingelschilderij van 3x1.5 erbij en klaarrrr. ja, het kan snel gaan in een middag, met 2 weegschalen en je hoofd in brussel! so, dat was mijn newsflash voor vandaag. moet naar bed.. morgenvroeg dokter (niet vandaag blijkbaar... had iemand me niet even kunnen waarschuwen? ) en dan door naar trouwjurk passen en opticien en babyplanet en savonds yoga waar ik nu al geen zin in heb. so, lekkere dagboekerij hier he. so klingel horeca 2008 2009 (maar dan 3 uur eerder) slaaplekker schatjes. dikke knuffel voor allemaal!!!!!