En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Smallville, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Fem , haha geweldig!!!

Oh mijn kleine meisje zit trouwens ook helemaal onder de warmtebultjes, zielig ziet dat er uit he!
    maar volgens mij hebben ze er zelf weinig last van.

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *zwaai*
    weer een drama dag op werk.. het blijft nog even zo denk ik.. jammer!!! vind het niks aan en met deze warmte kan ik er ook niet zo goed tegen.

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    helaas!
    alles al opgekocht door een bepaalde iemand!
    :D

@fem: heheheh! goeie zeg!
    trouwens, die marientje, dat was ook een busbeeb he, weten we dat allemaal nog wel?

maar dat was een van diegenen die kwam, vertrok, terugkwam om te melden dat ze zwanger was (IUI geloof ik) en weer wegging.
    jammer, want leuk meisje als ik mij goed herinner :)

anyway, ik kwam jullie een slaaplekkersmak brengen, voor zover dat gaat lukken als het :$ 25 :$ graden :$ warm :$ blijft :$

@remmie: ingetaped, wek ik hoop dat t helpt?
    niet meer dom blijven doorlopen.. ai ai ai dat gaat vaak in combinatie met doofheid he... segt se?
    ;)

smak op je hulplijn!

smak op allemaal!

morgen niet ici; bruidskapsel- illustreren- WK NL BR (2-1) en dan coma en opladen voor zaterdag vrijgezellenpartydagje.

SMAK dus, klefferige welteverstaan!

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Eergister dacht ik, ik ga op een rustig moment (lees: minder stresserig moment) even teruglezen.
    Gister dacht ik,.......hetzelfde
    Vandaaf dacht ik,......hetzelfde
    Het is dus (nog) niet gelukt, maar hier toch even een update :)

Op school is het gelukt om de jongste in een andere klas te krijgen.
    Ook de oudste gaat naar een andere klas zodat ze niet bij elkaar in de klas komen en dat zal niet zo erg zijn omdat ze toch niet echt vriendinnetjes heeft in haar huidige klas.
    Morgen ga ik een gesprek aan met de leerkracht waarbij ik de jongste niet in de klas wil hebben en bij dit gesprek zal ook de directeur aanwezig zijn.
    Deze leerkracht is nu de leerkracht van de oudste en het liefste zou ik ook nog een gesprek met hem aangaan over de oudste nu ik haar rapport heb gezien, maar ik denk dat ik dat maar bewaar voor volgend schooljaar met de nieuwe leerkracht.
    Volgens ons is er bij de oudste sprake van onderpresteren en nu zijn haar cito-scores ook nog omlaag gegaan. Maar school ziet dat blijkbaar anders omdat haar werktempo laag ligt (terwijl dat één van de signalen is!).

De uitslag van de onderzoeken van de jongste m.b.t. haar hart krijgen we waarschijnlijk pas begin augustus, aangezien het onderzoek zelf erg lang duurt en we in de vakantie periode zitten.
    Weer afwachten dus.......

5. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Goeiemorgen!!!

@Gieg: Mooi dat het gelukt is om te schuiven met de meiden! Is dat gesprek met die leerkracht om te vertellen waarom je hem niet als leerkracht wil?

@Pix: Wat is dat toch op je werk? Problemen met collega's of iets anders?

@Natjes: Hoe is het met jou op 't werk?

@Leo: En met jou? Collega's nog zo zeurderig?

Hier is het al goed warm, helaas ook binnen :( Maar ach, beetje op tijd naar huis vandaag, dan kan ik hopelijk nog iets van de wedstrijd zien.

6. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Hier zijn de XL al uitverkocht... en mijn borsten passen meestal niet... Maar hebben nog een Hema in de buurt, misschein moet ik di eeens checken

@ Leo, goed opgelost voor vandaag :) en meisje onder warmte bultjes, zielig heh is dat.

@ Juudje, jij druk weekend, veeel plezier en bedankt voor Sanne kaarsjes reminder

@ Remmie, bil ingetaped, zo hee, hoe gaat het nu dan.
    En geod rekening houden ja.

@ Female, ha ha ha leuk zeg die met die moeder"koek"

@ Pix, weer een drama dag op werk ojee

@ Giegje, tjee ben benieuwd hoe het gesprek op school gaat. En wat moet jullie dan weer lang wachten op onderzoek uitslag, pff *knuf*

Thuis hebben we in slaapkamers en in woonkamer zo'n plafondventilaor... heerlijk, anders had ik nooit kunnen slapen.
    Lonneke vanacht koorst 39.1... zielig grietje, vanochtend 37.8 voor de zekerheid toch maar zetpil gedaan, anders had ik der om 9.00 alweer kunnen ophalen van kdv.
    Ik hoop dat ze weer snel bijtrekt, anders zal ik waarschijnlijk rond lunch der op moeten halen (even lekker knuffelen met mijn mopke)
    En ik hoop optijd thuis te zijn voor voetba natuurlijk

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @gieg oh wat super dat je het wel voor elkaar hebt gekregen. njammer dat je zo lang moet wachtenop uitslag

@cin. nee niks met collega's,, crisis met clienten en veel lastig gedrag (waar politie dus van op hoogte zijn).

8. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen all

Pfffffffffffffffffff warm he.

@rem, ha zo zie je maar toch goed dat je gegaan bent!
    En wat moet je nou juist wel en juist niet doen?

@fem, hihi geweldig verhaal van Marientje

@marientje, ja was eerder ook busbeeb, kan ik me ook nog herinneren.

@gieg, wat super dat het gelukt is zeg, waarom doen ze dat dan niet direkt he vraag je je dan af. En wat lang wachten zeg met de jongste bah.

@leo, ok, 2 uurtjes is goeie deal. Het zou eigenlijk voor iedereen verboden moeten zijn te werken met dit weer, maar ja dat gaat nie he.

@pix, ik hoop dat de rust snel terug keert op werk. Heeft ook niks met hitte te maken?? Wij merken wel altijd zo tegen vakantie tijd en met hele warme dagen dat iedereen gewoon wat sneller geirriteerd is en uit zijn slof vliegt.

@smal, heerlijk he zo'n plafond ventilator en ik heb ook het idee dat die de muggen beetje weg jaagt??

@cin, ha!! jij bent zwanger :D :D :D :) :) :) :) doe je sichtig in jouw toestand met dit weer???

@klingel bruidskapsel????? FOTO :D

Ik ga echt helemaal niks doen vandaag. Ik lag gister om kwart over 9 al op bed, helemaal knock out. Op de een of andere manier snurkt bowman de laatste tijd erger en daar word ik dan weer wakker van grommmmmm

Fijne plakdag allemaal

9. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    #4869 Remmar, Jul 2, 2010
    Last edited: Jul 2, 2010
    Zooo... ff een mierenplaag overleefd (hoop ik althans..) :$:) Gadver, wat zijn dat toch irritante, vieze, krioelbeestjes! blegh.. jek... :x
    Kwam vanmorgen beneden, zit de heel vaatwasser vol + een colonne richting de voorraadkast/koelkast over de grond en over het aanrecht!!! :( brrrr.... En als ik iets vies vind, zijn het wel mieren!! Heb nu nog overal kriebel... :)
    Nouja, goed.. een half uur verder! Grootste gedeelte weg.
    Nikki maar vlug uit bed gehaald (zie het voor je: Nikki op arm om fles te maken, te geven en daarna op arm om tasje in te pakken, etc. lag nl. slachtveld aan mieren op de grond..;))

Geloof dat heb gevonden waar ze vandaag komen, dus daar staat nu een lokdoojes (die al half zwart is ondertussen :$), uit de keuken lijken ze voorlopig weg (op een verdwaalde mier na).... Brrr.. krijg nog de kriebels! :)

Maargoed, nu dus zelf ontzettend misselijk omdat alweer te veel heb gedaan, dus plof nu op de bank met laptop en ga komende uur niets doen.... zooo!! :D

Dikke smak!

10. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    owww, jakkie Remiie, krijg er ook kriebels van.
    Hopelijk snel weer miervrij.
    En jijn u lekekr relaxenop bank, jij moet rustig aan doen met je bekken enzo *smak*

@ Bow, jaaaaaa heerlijk, en ik denk ook dat ze muggen wel iets weghouden. (weet dat ze niet van airco houden, maar wind vinden ze denk ik ook niet fijn)

11. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    en meiden, is het al warm?
    ik zit binnen op werk met climat control (dus nog net niet te bibberen)

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja small, het is W-A-R-M

13. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    heuuuuuul warm

14. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    hmmmm denk dat ik dan maar binnen blijf tijdens lunch

15. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ben blij dat ik vandaag vrij ben want ons kantoor is een sauna.. we hebben een klein 'hokje' maar volgens mij heb ik jullie al vaker verteld over ons verschrikkelijk oudewetse kantoortje.. problemene in de winter met uitvallende gasvlam en in de zomer geen ventilatie

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    wat is lekker is een autoritje maken met deze weer en aircon aan.. :D

17. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Tis HEUL HEUL HEUL warm.... :D
    haha..

idd pix, das t enige wat lekker is! En winkelen in een winkel waar ze airco hebben. Dus gewoon dagje doorbrengen bij Ikea/prenatal ofzo ;) hahaha...

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    hier is het nog wel uit te houden binnen, zo maar even kijken hoe het buiten is (ja, ben pas uurtje wakker) en misschien nog even de hema plunderen. Zouden ze daar airco hebben ;)

En nu even douchen (gadsie, zie overal mieren in gedachten...)

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey ppver....ik zie dat jullie geen water hebben! Dát is lastig met het warme weer!

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    PUF!

mijn got wat HEET!

ik was net proefkapsel aan t doen (nice! grace kelly rol :)) (@bow: foto, ja handig als ik fototoestel had meegenomen wel he :)) (ARGH) en daar stond de airco op 3 graden ongeveer.
    heerlijk, maar wat een klap, weer buiten!

nu met coupe de AH in en dan plat..

BUSKNUFFEL VOOR ALLEMAAL EN SMAK EN IJSJES OOK!

Share This Page