En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jij woont in bad of niet?

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Nee hoor, hoe kom je er bij!?!?

Het liefste milkshakes eigenlijk.. haha.. (is nog tik uit zwangerschap van Nikki.. en vrees dat deze keer dezelfde er weer aan gaat komen.. :) hihihi..)

3. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Shit mang tijd vliegt als een malluh!!!

Ik moet nu douchen en daarna met schone tiet kolven. Ik hoop dat ik straks weer kan komen....

Knuff

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik zeg waterijsjes :D

Enne klingeltje dan zeg je je cursus maar x af, en ga je gezellig met Remmie en mij mee :)

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Tisch, gefelici met Jayde 3 maand!!! hoe wast op buro?

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    segt se? er zit schuim in mijn oren!

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Eva slaapt smorgens tussen de 45 min en anderhalf uur en smiddags ook... en als ze dat niet doet slaapt ze 3 uur aan een stuk door in een slaapje tussen de ochtend en middag slaapje (ze combineerd dan)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

@kling: veel plezier morgen bij echo!
    Ben benieuwd wat de banner gaat roepen bij 14 weken :D

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    WOW.. wat is er veel geschreven vandaag.. jullie verwachten echt niet dat ik nu dat ga goed teruglezen en reageren he ;)
    wel leuk te zien dat er weer in de bus word gekletst zoals ouds!

en dan moet ik benadrukken op een juudje in de bus :D

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    morgen ga ik naar de stoffenbeurs .. de resterende stof halen voor de bruidsmeisjes jurken.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wow wat een meelezers

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pix: ze wachten op een nieuw soapmoment denk ik! :p

@fem: ik ben benieuwd ja!

@allemaal: slaapsacht!

13. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    So hier ben ik dan (een paar cc lichter :D)

@Natjes: hoe gaat het met jullie? Is lieve Tygo alweer beter en hebben jullie nog wat kunnen slapen?

@Miranke: mij hemeltje alweer 20 weken? :$ Sjees tijd vliegt inderdaad als een malluh:D. Je zit op de helft menn. Hiihih krijgen we nog een buikfoto te zien? Als je tijd hebt dan.

*leest snel verder.... gaan ze lekkere dingen niemen grrrrr* :x

@remmie: ja ik ben al gewend aan kdv. Dat komt meer door kleine meid. Ze doet het goed. Vertel ik straks meer over. Mmmmm wat lees ik? Slaat zwangerschapsdementie weer toe?? :p En mooi dat hartjes goed klopt. Owja heb je voorkeur voor jongetje? En hoeveel kids zou je uiteindelijk willen?

Ghehe heeft Milkh een goede evaluatie bij gyn en dan blijkt die doos gewoon zwanger te zijn :D

Och mijn gunst Cin :(. Ik herken die tranen... Zo erg.. dikke dikke knuffel! Ik hoop dat je weer ietjes beter voelt vrouwtje.
    Ennuh vergeet niet mijn envelop op te sturen voordat je vertrekt naar de USA :p
    Nee ik herken dat wel...ben ook zo.. Ik weet meestal niet wat ik op het kaartje moet schrijven. Ennuh groetjes tisch is ook zo saai ;)

@smallie: ik merk uit je posts zeker dat het beter gaat. Ben echt blij voor je. En wat goed van smallman en jou dat jullie qtime zo serieus nemen! Echt liefde heh :)

@kling en hema: zit hema ook aan de overkant van school ofsow?:p Nog 2 weken en dan hema watch out! Hihiih maaaruh geen zomerkleertjes kopen want je bevalt in de herfst heh dametje ;)

Ennuh ik heb hangmat op balkon. Een echte surinaamse! Jammer genoeg wat het vandaag te koud ;). Zo ff kijken wanneer het weer lekker warm is. Lekker schommelen met Jeedje hihih

Maar hangt nu wel een beetje hoog. Straks schommel ik over de railing heen hahahahaha

Eeeh Leo: wens jij maar ff dat ik de loterij win :p. Staat je werkverhaal al op MMM? Zo ff kijken... of misschien morgen want ik is moeeehoeee

@gabbel: Kom maar gabbeleitje en doe je best! Ik hoop zo op een wonderronde voor jouw!! Komop 2010!

@Pix: ga jij vreemd dametje? :p Vertel op wat voor forum zit je nu?

Mijn hemel pas op pagina 26! Ik verdwijn nooit meer een dag :(

@Bow: Hoeveel slaapt Niels dan? Misschien groeispurt?

Eeh shit heb ik Cinhuis gemist? Ga je kopen ensow? Wat leuk!! :D

@kling: is klingman al bijgedraaid? Ikke trouwens iets gezien ennuh ikkke laat nog van me horen ensow :p. Tis klein maar fijn (en nee ik praat niet over *kuchkuch*)

Tjoerie voor geen stop in bad actie van kling. Dat is echt een acties voor een preggydoos!

MIJN HEMEL ER KOMT GEEN EIND AAN WHAAAAAAAAAAAAAA

*gaat op railing staan*

@Remmie: wat vervelend dat Nikki alleen ingebakerd goed slaapt. Mmmm hoe is ze er vorige keer vanaf gekomen? Ligt ze in een zak of wikkel je haar in doek?

@milkh: voel je al iets? Zou kunnen toch dussss. Trouwens ben benieuwd hoe je het niet verplicht sexen gaat ervaren na 30 maanden ;). Maaruh je schoonzus is toch ook zwanger?

Trouwens kling hoe zit dat bij jou? Zin weg?

@Pix: verlof is officieel al geeindigd. Ik zit nu in ziektewet. Helaas nog last van buikwond. Mmm heb het hier niet verteld. Maar ik was geweest voor spiraal en gyn kwam er nieteens in met eendebek man man wat een pijn. Tis dus ook niet gelukt. Ik moest volgens hem de boel tot rust laten komen. Ik heb al 3 blaasontstekingen achter de rug met de bijbehorende antibioticakuren. Als ik plas voel ik een branderig gevoel van schaambeen tot aan navel :(. Nou en zo kan ik nog doorgaan. Mijn weerstand is door die antibioticakuren ook naar de klote. Dat is het verhaal in het kort :p

Ik ga trouwens een half uur kolven op het werk. Kolf heb ik al hihih net gedaan met schone tietjes.

@Milkh; mens wat ben JIj geduldig zeg! Ik ga je bijna B*tchslappen :D

@zuurtje: goeso datje weer onder de 100 zit. En nu daar blijven hebbe gij gehoord!! :p. Wel eng van mannetje hoor. Ik las dat Juud soortgelijke ervaring heeft. Toch laten onderzoeken heh want het is echt eng!

MIjn gunst wat een geklets! :x hhahaha

@Pip: Teveel aan suiker is zo vreselijk heh. Ik heb daar ook zoveel last van gehad. Ben benieuwd wat voor effect dat op je zoontje heeft. Zou wel mooi zijn als dat helpt!

reallifevriendenhebikniet:p

Aaaah zo zielig!

*gaatverder*

@yadi; woeeei slijmprop laat los! Mmmmm ik HOOOP dat je bevalling snel begint maar kan ook nog even duren. Erg heh! Ik ben benieuwd maaaar alvast heel veel succes en een suppersnelleleukebevalling toegewenst!

Oow gunst daar is Juud

@kling: Verkleiningstips? Ik zou zuurtjes advies opvolgen...jap..ok .SO!

@Fem: ik herken die postvaccinatiepoepgeur....vre-se-lijk! Bah bah bah. Ik heb ook staan kokhalzen laast. Wel heel zielig dat Nikita nu zo'n last heeft van billetjes. Gelukkig niet zo koud nu dus hup inderdaad verwarming aan en dan maar met blote billetjes rondlopen.

@Leo; ga je aan de studie? Respect! Ik zat juist te denken aan ipabo ofsow hahahaa erg heh

@gabbel: mij hemel wat erg van je andere oma. Sterkte meid! Hele dikke knuf

@milla: wil je misschien wat meer vertellen over alternatieve route? Ben wel erg benieuwd

JA luiser naar BOW: vanaf morgen de MAMAMAZZELDAGEN!

Ikke morgen trouwens met zwangere vriendin voor uitzet winkelen. Ja nu ben ik iemand met ervaring heh hahahaha woeeei

IS HET HALF 12? GILLLLLLLL *gaat op randje staan*

Hihih pollewopjes.... ik heb last van pollen. busmeisjes zijn pollewopjes.... hmmm misschien is dat een reden om NU te vertrekken richting bed!

@kling: oow ik lees nu dat alles goed is met fries. Gelukkig maar zou ik zeggen. Ennuh ga jezelf niet zo analyseren doos. Persoonlijk denk ik dat je nu gewoon continue als zwangere reageert. Als we logisch nadenken zijn hormoontjes 1 maal 24 uur aanwezig hihiihhi
    Het leuke is dat het alleeeen maar erger gaat worden :p

Ikke had ook zo'n lage bloeddruk maar had daarentegen niet zo'n last van duizel. WEK! Ik gil zomaar wek want ik weet nog steeds niet wat het betekent. Ik vond het gewoon goed passen.

En JAH ik heb een rommella hihihi. Ik ruim hem eens per maand op want anders raakt ie overvol. Vreselijk! Ik bewaar pennen bonnen sleutels pillenenweetikveelwatnogmeer.

Ik ga morgen naar prentalUTRECHT! Woeei!

@ppver: hi ben je er weer? eindelijk heh. Tis geen Jayden heh gekkie :D. Of tja ik heb nog geen piesewieser ontdekt*proest @zuurtje*

AHAH! Nu weet ik hoe die van zoetje heet. Gewoon de volwassen versie. PIESEWIEZ met een Z!

KLING KRIJGT EEN MEISJE

SO

Shit ik schaam me om wat ik nu denk hahahahahaha

Vanochtend uitstrijkje gehad. Was bij bij ha in opleiding, was een vrouw, dus die weet dat ze zo'n eendebek niet ver hoeft te duwen.
    Zag er netjes uit zei ze, nu wachten op uitslag.

Ook meteen wat bultjes weg laten branden, hoort bij het ouder worden, maar ze brande ze met liefde weg zei ze :)
    dus 2 op geszicht (die horen daar toch ook niet) en 1 in decollete.
    Dat lichaam veranderd ok, maar zonder die gekke bultjes.

Eeeh smallie die huisarts klinkt als een pot :D. Niet dat dat erg is maar gewoon. Het lijkt bijna als een stukje uit een freaky boeketreeks

*PROEST*

@Juud: Jeeej nog een paar daagjes en dan is Femke 1 jaar! Ik heb trouwens 3 bakken BJ in de freezer. Lekker puh :p. Die vanillatoffiecruch is heeeeeeeeeeeeeeerlijk mijn gunst

*drup*

@kling: ik dacht aan je in V&D bij desindualghabdjasbfj afdeling. Mang ik weet niet hoe je dat typt. Desigual..ach je snapt me wel. En jurkjes rekken wel mee ja. Denk trouwens niet dat jij meer dan 5 kg aankomt. Jij bent 1 van DIE vrouwen. Ja jij en milk....tssskkkkk :p

Sooo en nu @ mezelf:

Nou ik was even een beetje ziekjes. Moest zoveel niezen dat ribbenkast auw doet! Tis gelukkg weer over. Ben daarnaast moe moe maar dat komt door abkuurtjes zoals eerder verteld.
    Nouw en hoe was CB tja..... Ikke was keurig op tijd en Jayde hing aan tiet toen secretaresse kwam melden dat het 19 april was en geen 26... Ik dacht echt dat het gisteren de 26ste was. Dus ik kon weer naar huis :x

@jayde: vandaag officieel eerste dag kdv. Ik heb haar 11 uur gebracht en ze heeft geslapen tot half 3! Tis een kleine luilak. Ik ben blij dat ze het zo goed doet.

Morgen moet ik naar de arboarts. Ik had allang in bedje moeten liggen maar bleef maar plakken hier. PETS!

Slaap lekker lieverds!

*shit ben benieuwd of dit in 1 venster past :p*

14. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ja het past! Jippie

de groeten!

15. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik heb honger.....

punten zijn op.....

*focus tisch FOCUS* think summertime....

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    MMMmm het zou mooi zijn als Jayde nu kwam om te drinken. Maar wat als ze besluit door te slapen tot half 5 net als gisteren? Shitssss

Denk dat ik toch ga slapen.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    TISCH wat een GIGA reactie!
    ik ben er helemaal vrolijk en tjoerie-ig van! :D

bewaar tegenrea voor morgen, want de kat komt EINDELIJK thuis.

mocht het een jongetje zijn, daar in mijn buik, dan weet ik nu al hoe het voelt om als ongeruste moeder op te blijven tot meneer het belieft naar huis te komen-
    om te vreten en te slapen!

:D

so, slaaplekker lieftisch.
    had ik al gezegd dat ik jou zon spicy humoristisch droog (nee, niet op die manier, hoewel) blijmakend chickie vind?

oh, dat had ik al 1927 keer gezegd.

DEMENT!
    (al 2 jaar)

smak!!!!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

heb toch een betje redelijk kunnen slapen
    zoontje slaapt nog steeds, heeft dus sinds 9u gisternavond geen pijnstilling meer nodig gehad

mannetje is naar zijn werk
    heb vanmorgen 2x zijn bloeddruk gemeten
    straks even opschrijven hoeveel het was, kan misschien handig zijn voor de ha
    was gisteren nogal aan de lage kant na het wegvallen

juud thanx voor je berichtje
    mannetje dacht er ook al aan dat het dat kon zijn, zoontje was na de operatie nog niet lang boven op de kamer, de spanningen verdwenen dus ineens
    zal hem berichtje vanmiddag laten lezen

we zijn er inmiddels achter dat het wegvallen een familiekwaal is vroeger heeft mannetje het ook gehad maar dan zonder die stuiptrekkingen

tisch wat een megarea
    respect, ik doe het je niet na

rem toch weer misselijk maar niet zo als bij nikki
    gelukkig maar

kling lekker geshopt
    en schuim in je oren, vind je dat raar als je zowat iedere dag 10 keer in bad gaat al dan niet met stop in :p:D

tisch punten op, en je extra week punten dan?

b&j date: kan het me nog herrineren

lekker veel geschreven hier gisteren, zalig om bij te lezen

tisch bij zoetje noemt het echt niet piesewiez

euh verder niets te melden geloof ik

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen meisjes

@ Fem, ach gossie, Nikita zere billetjes, dikke knuf en ik hoop dat ze snel weer babyzacht zijn.
    o o, dus lekker door hele huis geplast/poept

@ Zuurtje, wat fijn dat alles goed is gegaan, en alweer aan het spelen, super.
    En mannetje zomaar flauwvallen, tjee, goed laten checken door ha. En wat zal je geschrokken zijn*knuf*

@ Milky, ja heerlijk gzongen :) was zelfs op de fiets heen gegaan, ben trots op mezelf.
    Enn je mag ook de 24e dan bevallen hoor, vind ik wel leuk, smane met jouw kindje jarig zijn :)
    Jij volgende week date met MvM :)

@ Juudje, 26 en 28 vervolgonderzoek, zet je op mmm hoe het is gegaan? ik zet zo foto link op mmm van brandweer.
    Mis er wel n paar, even aan mijn zusje vragen of ze ze mailt, dan zet ik ze der bij

@ Klingeltje, leuke jurkjes gekocht voor zelf.. foto :) en 2e helft lekker in bedje gelegen ?
    Wel stomme opmerking (vind ik) van verkoopster rokjes
    echosucces voor straks

@ Tisch, hangmat op balkon, klink terrug goed :)
    En tjee zeg, jij betn nog wel even aan het kwakkelen, al 3 blaasontstekingen etc, getsie
    ha ha ha, (lig nu in een deuk op werk, over stukje ha)
    En dan had ik nog niet eens alles verteld.:
    Ja u heeft nu wel wat veel slijm, Ik: tja net aan het ovuleren logisch
    Ze keek me aan van hoe weet jij dat nou weer :D ha ha ha
    En jij ribjes gekneusd met al dat hoesten van je, knuf
    succes bij arboarts

@ Pix, ja je moet alles bijlezen :D.... o okee, in ieder geval alles scannen of we een reactie hebben voor je.

20. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Sorry, even mopper de mopper.

Meld me net af voor werk (spiertje in de rug verrekt en werk in de huishoudelijke thuishulp) en dan wordt me er toch moeilijk gedaan!!!!
    Grom, alsof ik dit leuk vind!!!!!! :(

Deel Deze Pagina