Milk, ik zie ook een beginnend buikje hoor! Hij komt er echt aan! En mutsje volgende keer even doorgeven dat je foto's hebt geplaatst.
Heeey lieve allemaal! @ marink: geen idee welke van de 2 wij hebben.. Wat is het verschil?! haha... ik denk de onderste, want wij hebben alleen zo'n matje, zeg maar.. Hier idd ook draaimeisje (ook al vroeg), dus ook erg blij mee! (anders moet je Kling ff vragen, die weet er nu alles van hahahaha...) @ bow: hihi.. helemaal goed gekomen dus! Gelukkig maar! Veel plezier op afterparty! @ cin: oh leuk, vertellen!!! Wat leuk zeg dat ouders enzo zo reageerden! Dat maakt t vertellen alleen maar leuker.. toch?! Ben nog steeds helemaal blij voor je!!! En heel goed dat je er zelf zoveel vertrouwen in hebt!! @ milk: euh.. nou.. zondags is hier eerst altijd: flesje in bed, dan lekker rommelen, dan zelf wat eten, ff stofzuigen en dan misschien keertje laptop aan haha.. Maar denk wel aan jullie hoor! @ Natjes: dikke knuff voor werktrubbels!! Vreselijk he, zulke periodes.. en helemaal met van die temperament volle kindjes... Kan me die periode nog zo goed voorstellen; zo'n kind dat vanalles wil en eigenlijk nog zo weinig kan! Nikki kon dan ook elke keer niet in slaap komen, ging rechtop staan in bed of rechtop zitten.. dus hier dan ook elke uur neerleggen, zwaar vermoeiend... Knuff!! @ cin: je bent zwanger!! @ morgen: eerst Cb, 's middags PVO-gesprek.. Zie er nu alweer tegenop *zucht* Hoewel ik weet dat werken moeilijk gaat (heenreis red ik al niet), vind ik het wel erg moeilijk.... Maar afwachten wat ze dus morgen zeggen en vinden... Dikke smakkerd!
Jemig moest de pagina gewoon zoeken! Meiden hieronder link van mijn geopende post. Heb jullie tips/ervaringen? Weet het nou echt even niet meer... Die vent staat al 2 uur lang in bed te brullen en in ogen te wrijven dat ie moe is.. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/217512-draak.html#post7697141
Wat gaan we weer hard, zie het aantal berichten... Vanavond naar musical Joseph geweest, viel beetje tegen, maar wel lekker avondje uit saampies! Leukste was nog het jongetje dat achter ons zat (bijna 3 jaar), die steeds zat mee te zingen 'laat je droom bestaan' *staaaaan* etc. Erg schattig
So so wat is het russsstig zeg. Mmmhh hoe komt dat? Ik dacht ik kom gezellig langs om een beetje te babbelen is er niemand. Of is het nog te vroeg? Als ik het goed gezien heb verkeren al onze preggie dames in goede gezondheid? Zeeeeeeeeer belangrijk . Het gaat goed! (extra knuff voor remmie wegens misselijkheid ) Nou mooi zo. Hier ook alles toppie! Nog steeds niet ongesteld sinds zwangerschap. Ik had het inmiddels wel verwacht eingelijk. Alleen gespot vorige maand maar dat telt niet mee. Natjes hoes met tygo? Hoe heb je het uiteindelijk aangepakt?
Owja Jayde mag net als Nikki vandaag naar het CB . Gelukkig geen prikjes maar gewoon gesprek met arts.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BOw So dan heb ik daarmee ook direct de pagina opgefokt
ben wakker hoor lichaam doet pijn, grrrrrrr, helaas niet eerder dan vrijdag tijd om langs ha te gaan. gister leuke dag gehad, schoonouders even op visite gehad, waennet terug van vakantie. en daarna verjaardag van buurmeisje. erg gezellig en we zijn zelfs blijven eten, super buren gewoon. vandaag nog even druk, huis is een mega mess. en ik wil het voor zondag (feestje Lonneke) toch echt netjes hebben. Meeste mensen lukt dat binnen n dag... helaas heb ik daar 3 dgn voor nodig. En ik ga vandaag MarsmellowFondant proberen te maken, voor mijn muffins.... Lonneke nog steeds beetje uit der doen, erg pieperig. maar wel *heel trots* trek ze zich gister zo op aanstoel tot staan Lijf protesteerd met zitten... ga zo wandelend boodschapjes doen. Als ik meer tijd heb, waarschijnlijk, morgen meer reacties op jullie lieve schatjes
tisch ik ben al van 4.15u druk bezig met huishouden, oppassen, taart afmaken, wassen, plassen, dweilen, soppen
dames vanaf nu gaan we hier http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/217591-de-augustusbus-rijdt-verder-deel-4-a.html#post7699588 verder