En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja ik heb gescanned maar zelfs dan vergeet ik wat voor mij bestemd is ;)

wel dat je maten niet op werk had..

Tisch wat een mooi reactie.. super zeg!
    en jij gewoon verzwijgen dat je in de ziektewet zit.. hoe durf je zoiets niet te melden... hahah nee maar even serieus dat klinkt allemaal erg ongelukkig :(
    hopelijk gaat de pijn snel over.
    enne forum.. jaaaaaa het is van de geheime diensten ;) nee hoor is een forum voor natuurlijk ouderschap.

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ga straks (weet niet of dat voor of na eva's slaapje gaat gebeuren) naar de stoffenbeurs hier in amersfoort. even 'de rest'kopen.

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Tisch lekker wijf ben je toch :D

WEK!! hahahaha

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Goedenmorgen deze morgen,

vandaag officieel 38 weken, maar of we de 39 weken gaan halen is de vraag. Gisteren diende de oefen weeën zich aan, dus het zal mij benieuwen. Natuurlijk zegt het nog niets, maar toch... het maakt het wel reeël en spannend.

@ Gabbel: Ik denk aan jou en oma en familie hoor!
    @ Bowen: Wiegje heeft 3 weken in de schuur staan luchten. Nu staat hij op onze slaapkamer te luchten, maar ik had nergens last van.
    @ Rem: niet leuk slechte nacht, vannacht wel lekker geslapen???
    @ Bow: Hoe gaat het nu met jou zw??
    @ Milk: ja zal ik doen... ik doe toch weinig meer in dit huis. lekker vakantie aan het vieren. Hubs kookt zelfs.
    @ Milla: dank je... vervelend dat die schouderpijn nu meerdere malen terug komt. Ik hoop en bid met jullie mee. Als je zwang bent meid... dan gaat hier de cham open hoor!!!
    @ Pip: thanxs... 4 kilo is al heel wat.. ik ben benieuwd of het nu nog sneller gaat. Maar na maanden weer ongi, tsja dat zal je wel voelen. Zowel voor als nu?!
    @ Remm: gebruikshandleiding van jou uk?! Nee ik ben de mijne ook al jaren kwijt
    @ Remm: *valt van haar stoel* erhm... ik heb denk ik wat gemist... jij is zwang?! wow... gefeli!
    @ Natjes: hoooi... ja het wordt spannend... zegge ik weet niet precies wat jullie plannen zijn, maar ik droomde laatst dat je zwang was... geinig he!!!
    @ Klingel: IEKS.. nee wiegje was al klaar, maar nog niet in elkaar (het is nogal een oud dingetje en er ontbraken wat onderdelen). Gisteren heeft mijn mams met haast de gordijntjes gestikt. Niemand laat me ooit schilderen, want dan zit alles onder:D. Iedereen verwacht nu de beeb iets eerder, maar we moeten het maar zien. Ik blijf de 27ste in mijn hoofd hebben, maar dat kan ook omdat vrienden dan gaan trouwen. lol... Ik voeg een plaatje van de wieg toe met dit bericht.
    @ kling: ik doe mee met dat lekkers
    @ Kling: ik zie net aan je onderschrift dat je KongFu Panda heb gezien... hihi... hubs heeft hier helemaal kreukel gelegen
    @ Ppver: KNUF... ja er zijn tekenen, maar of het een schijn- ik-heb-zin-om-mijn-familie-te-pesten schijn is of een teken aan de wand dat kunnen we nu alleen nog maar raden. KNUF... succes deze dagen, want ik zie klusjes op het program staan
    @ Small: wat erg... in mijn hoofd ben je gewoon T., en dat wil ik telkens opschrijven... wahahahah... telkens denk ik owh nee, hier is het smally... Je propje verloren en nu verlies ik slijm (jammie), geen vruchtwater, maar slijm. Gisteren flink wat oefenweeën gehad, maar absoluut geen logica. Ik blijf thuis... dus zodra ik begin dan meld ik het of sms ik natjes... Volgens mij heb je het helemaal druk gehad. Fijn dat die vrouw dat eendebek ding niet te ver naar binnen schoof!
    @ nu we het toch over zaterdag hebben gehad: heb een babyshower gehad. Lekker de high teaed... mijn zus had het georganiseerd, echt het was onwijs leuk.
    @ artikel: zelfs ik ben verbaasd en de Islam is mijn afstudeeronderwerp geweest. Goh, ik leer elke keer weer wat nieuws.
    @ Juud: whahaha jij brult 24 april.. ja is ook een mooie datum... Ik zou bijna een poll opstarten whahaha... nee even zonder dollen. Ik vind het best spannend. Gisteren had ik een openbaring: mijn hele leven gaat veranderen. In de goede zin van het woord.
    @ Fem: au billetjes zijn niet leuk. Jesse (lees neefje) heeft er ook zo veel last van. Het is gewoon zielig...
    @ Zuurtje: knuf... ik las dat de operatie goed is gegaan en dat is goed om te horen.
    @ Juud: erhm... de baby blijft lekker zitten.. whahaha...
    @ Pixie: oew... kan jij naaien... gaaf... altijd al willen leren, maar de laatste keer ontplofte (niet lachen, het is echt zo) mijn naaimachine en toen heb ik hem de tuin in geslingerd.
    @ Tisch: ik weet het, maar het maakt het wel reeël
    @ Miranke: dat is niet echt lekker... zowel spiertje als commentaar. Jij doet het ook niet voor je lol... grumbah

@ reactie... ik ga me maar eens aankleden... over een half uurtje is babyplanet open en ik wil nog even neuzen!!!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

wauw jed, grote reactie zeg!
    Spannend hoor, zo dichtbij....

Zo, hier nog maar eens een schone luier (5e al vandaag, ik ga wel héél hard door de luiers heen zo) en dan tanden poetsen, wij moeten op controle. Die kleine meis is nogsteeds errug zielig! Zelfs vannacht heb ik 3 luiers staan verschonen met een huilend kindje :(
    Wanneer ga je met luieruitslag naar de dokter? Of doe je dat niet?

Wanneer stop je trouwens met opvolgmelk?

Nou, byebye zwaaizwaai...tot laters

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zo heb nog even een heerlijk dutje gedaan
    als zoontje me niet had wakker gemaakt lag ik nu nog te slapen
    (maar hij had pijn en dan moest hij me wakker maken had ik gezegd tegen hem)

yadi ik vind de 23ste wel een mooie datum:D

ben al eeuwen niet meer op mmm geweest, mischien toch nog maar eens doen

fem hier kregen de kindjes vanaf hun 1 e verjaardag groeimelk tot hun 2de
    nu ben ik overgeschakeld naar gewone koemelk

en met die billetjes zou ik toch eens naar de ha gaan, ze heeft er zo een last van
    misschien heeft ie wel een voorschrift voor een ander zalfje zodat het vlugger geneest
    kan me indenken dat het anders wel heel lang gaat duren met zoveel luiers die ze nodig heeft op een dag

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa Niels rolde net precies voor het eerst van rug naar buik!!! En weer terug :D

*trots*

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bravo voor niels

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    bravo niels

@ datum: ik vind 3 mei wel mooi... maar het komt wanneer het komt...

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *zucht* Migraine en zwaar verkouden!
    Tot later :(

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Awhh dikke knuf voor Leo!!

Niels: jeeeeejjj! Goed van jou!

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    neeeeeeeee gvd hele reactie weg, klik per ongeluk op een of andere K*tlink!! Grrrrr

JD, begint nu wel heel spannend te worden he, maar als de voorweeen goed te doen zijn zou ik er niet om thuis blijven, kan ook maar zo nog wel 2 weken duren en dan zit je er maar beetje 'dom' op te wachten. Mooi wiegje trouwens, enne je vroeg aan mij hoe is het met je zw? maar snap niet wat je bedoelt??

Zuurtje, zoetje wel weer aan het werk gegaan? Ist niet beter als hij eens naar de ha gaat?

Fem, ahhh wat zielig zeg, misschien idd maar eens naar ha gaan. Enne ik dacht dat ze met 1 jaar al gewone melk mochten?

Miranke, auwww he pijnlijk!! en dan zo'n reactie van werk?? Tssk idioten!! Lekker rustig aan doen hoor.

Pix, veel plezier op de stoffenbeurs

Tisch jemig, nog zo'n pijn?? Had je ook wel even eerder kunnen vertellen ja;), jij stille lijder!! *knuff*
    Enne NIels slaapt overdag nooit zo heel lang, normaal was het na 3 kwartier per keer na elke fles maar nu fles minder en dus nog minder slaap??? Dan valt ie me ;s avonds bij laatste fles al in slaap, dus ik hoop dat hij zijn slaapjes wat langer gaat maken.Enne groeispurt, ja misschien wel, 'ineens' zijn zijn shirts ook allemaal tekort.

Trouwens sooo lief kwam vanmorgen bij Niels op kamer lag ie met duim in zijn mond!!!

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    He Leo wat shit zeg!!!! beterschap meid!!

GVD leg ik na half uur camera maar weer neer want hij draait toch niet zit ik hier te typen zie ik ineens vanuit mijn ooghoeken weer iemand op de buik draaien!!!! whaha

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

HA zegt dat ik niet veel anders kan doen dan wat ik nu doe...misschien droogföhnen en eventueel sudocreme (of miconazol zalf) Maar het kan wel 2 weken aanhouden zegt ze :( Mag hopen van niet zeg!!
    En zoveel mogelijk bloot laten lopen. Tijd voor een potje denk ik...kijken of ze daar wat op gaat doen...want die troep van gister..bleghh hahaha :D

Bow: nikita houdt ook stug op met wat ze doet als ze een camera voor d'r neusje krijgt :D

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ze krijgt al beetje gewone melk (bij boterham), maar ik gebruik nog wel opvolgmelk voor d'r pap 's ochtends. Verder drinkt ze helemaal geen melk meer...

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    leonie dat is niet fijn! Mirgraine doet echt heel veel pijn. Is het mogelijk dat je je bedje induikt???

Bowen je ticker maakt me in de war... dat is natuurlijk voor uk... whahaha... zw dementie dan maar. Ja ik ga gewoon lekker het huisje uit. Ben net trug van winkelen. Heb een paar leuke PJ's gekocht. dat is wat beter dan gare t-shirts.

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ben weer terug// oh ik word zo hebberig daar bij zo'n beurs ...zoveel mooie stofjes.. lang niet altijd goedkoop..
    heb voornamelijk stof voor trouwerij van Vlinderbloem (jurken voor haar dochters ) gekocht.
    had Eva in de doek, en dat was ook een mooi klok om te zeggen, 'nu naar huis'.

@bow niels gerolt hihi .. leuk is dat.. hier ook vanmorgen met camera in handen om eva te filmen hoe ze van zitten op de vloer zichzelf aan de bank optrek..helaas ze dacht er wel anders over.

@fem zielig hoor ..de kleine bibs van nikita....

@leo bah bah bah.. jij ook migraine..

@yadi wat een giga reactie :D ik heb les op school gehad, heb dus veel naai-jaren achter de rug.je machine ontploft... hhaaha..hoe was dat gebeurt?

leuk de wiegje...

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    een onklingliaanse alleenmaarzwaaiSMAK wegens echohaast en en en!
    tot vanaaf ergens laat na wijnles; dan ook *erisietstezienbuikfoto!*

smak op allemaal!!!

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

WWhhhaaaaaatt???!! Moet ik zó láng wachten op echonieuws en BUIkbuikbuikfoto???

20. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi,

Zuurtje; ik heb gisteren een beetje over het nieuws over je grote man heen gelezen geloof ik...;)....Klinkt wel een beetje vreemd, idd misschien maar eens naar laten kijken. Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent.

Niels; APPLAUS knappe vent!
    Bow en Fem; hier nog zo'n smurf die alles neergooit waar ze mee bezig is als ze de camera in de smiezen krijgt :D

Leo; beterschap wijffie!

Pix; hebberig van al die leuke stofjes....leuk!!
    We willen natuurlijk wel foto's zien he....als de jurkjes af zijn!

Tisch en Yadi; respect voor die gigalange reacties van jullie!

Tisch; jij in ziektewet?!?....wat een nasleep van de keizersnede zeg! :( Vervelend meis!

Miranke; wat een lullige reactie zeg....alsof je je voor niets af zou melden :x. Sterkte ermee!

Ik ga nog maar even fluiten (zit sinds kort op dwarsfluitles :D).
    Tot later!

Deel Deze Pagina