sandwiches zijn gebakken en staan af te koelen 51 sandwiches voor 8 (waarvan 5 kinderen) personen zal wel genoeg zijn zeker kling kom nou laat ons niet zo wachten
Zo zuurtje dat zijn meer dan genoeg sandwiches zeg! Kan iedereen lekker smullen! Jij houdt echt wel van kokkerellen he
heeee leo! gewend? nee, toch steeds weer beetje onzeker. maar weet wel dat ik zwanger ben, nu de symptomen nog!
Mijn hemel is ze nog steeds niks komen melden? Tis al negen uuurrrrr. :x Tis toch geen koopavond? Dus de hema is al gesloten... mmmmmm nou ik ga douchen. Wat een hectische dag. Owja arboarts is van mening dat ik met mijn klachten gewoon kan werken. Thuis zitten is niet nodig omdat ik zittend typwerk doe. Hij nam mijn klachten wel serieus maar toch moet ik het gaan proberen. Dus per 3 mei begin ik weer aanta uren per dag. Misschien wel goed voor me. Buik en blaas gaan er niet sneller van herstellen maar dat het erger wordt hoeft ook niet. We zullen het zien toch?
Ja ik weet maar ik val mensen niet graag lastig met mijn problemen omdat ik zoiets heb het gaat wel weer over/voorbij.
gekke tisch, zoveel pijn hebben enzo en ons niks zeggen... wel fijn misschien zelfs om toch weer aan het werk te gaan? zeker nu jayde het zo goed doet op het kdv!
Hihih zoveel pijn doet het ook weer niet hoor. Tis gewoon kut dat het zo langzaam geneest. Ja Jayde doet het TE goed. Die slaapt alleen maar. Ze raakt niet uit haar ritme of doen. Ze huilt niet en eet goed dus inderdaad misschien beter ook. Dan focus ik me ook niet teveel op klachten. Ik moet er wel voor zorgen dat ik dan niet weer keihard aan de slag ga want zo ben ik dan weer
waarom ik sandwiches bak? omdat ik het ggraag doe en omdat het vrijdag feest is en mijn zus met man en 3 kinderen blijft eten zus krijgt beschuit (ze mag nog niet zoveel eten na operatie) en bakken en koken doe ik graag ja
tisch terug beginnen werken als het dan nog niet gaat kan je nog altijd terug naar arts milk symptomen komen vanzelf wel
Milk, snap het helamaal. Nu al gewend zijn zou heel snel zijn maar zo geweldig om te weten dat je swang bent! En kijk maar naar King, die symptomen komen ineens! Tisch, hmm dus van arbo-arts wel gaan werken. Is dat dan arb.-therapeutisch of echt, zal ik maar zeggen. Ik hoop dat het niet erger word en anders aan de bel trekken he! En gewoon spuien hier! Dat is bevel Elk probleem is belangrijk!
tisch: makkelijk kind hoor! inderdaad wel suf van langzame genezen... weten ze hoe dat kan? zuurtje: bij sandwiches stel ik me een dubbele witte boterham voor, die je in driehoekjes snijdt (niet gebakken dus). Dus ben gewoon nieuwsgierig naar de sandwiches die jij maakt (foto?) miranke: stom he, dat wachten leo: nog steeds migraine?
Ja, ik ken ze ook alleen zo. Ben ook wel benieuwd. @ symptomen, ik heb nergens last van gehad hoor. Geen misselijkheid of iets dergelijks. Af en toe vond ik dat wel jammer, want dat was dan weer een bevestiging.